Fluid kirjutas:
Minule teadaolevalt on 9-5 kere peale pandud kolm mootorit, mis võibolla elavad oma eluea ilma kokku jooksmata selle kere peal ära. Need on 1.9d, 2.2d ja 3.0 bensukas. 3.0 bensukad aga kahjuks tänaseks päevaks enamus lekivad vedelikke ja remont on väga töömahukas. 1.9d ja 2.2d kummitavad vist ainult tavalised diislite hädad või on nendel mingeid spetsiifilisi probleeme ka?
Saabi mootorivalik on palju laiem. Lisaks täpsustaks ära, et "päris" Opel on 9-5 kerel ainult 88kw 2.2TiD. 1,9 on FIAT, 3.0 diisel on Isuzu looming. 3.0 bensukas (saabi enda oma, mitte opeli) on tänapäevaks üsna õnnetu, ega oma turbomootorite ees mingit eelist. Olevat rohkem hädasid kui hästihoitud turbokaga.
Ökotamiseks sobiks ehk 2.0t oma 110kwga. 2.3T ülalpidamine võib juba veidi kulukamaks osutuda. Vahepeale jääb 2.3t 136kw. Kui tahad möödasõidul kõike selja taha jätta, siis võta juba 169kw Aero, ka neid liigub üsna mõistliku hinnaga, kahetsen, et ise üht 3200 euriga ära ei võtnud.
Tegin korra Auto24 lahti ja 1 minuti otsinguga jäi sõelale:
http://www.auto24.ee/used/2706805 Eesti ajalugu, nahktuba ja kõik mugavused.
Saabi ja Opeli teemal, pean siis ennast korrigeerima, tegin tõesti vea ja ütlesin, et Opelit võib võtta. Aga bensiin VS diisel arutelu ei saa kunagi otsa, lihtsalt mina isiklikult ei taha diislit.