Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.12.2018 09:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 831 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.09.2017 10:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Ikka saab.

Panen koos seadistaja kommentaariga.

Tsiteeri:
Panin graafikule siis 3 tõmmet.
Madalaim siis selle poole barise boostiga ja mõningaste leketega eelminekord dünost minnes.
Keskmine oli puusalt mingi paari tõmbe kiirseade lennuväljal, et saaks vahelaksu sõidetud ala 1,1-1,2bari äkki :roll:
Ja viimane siis 250nese MAPi lagi kuid süütega detoni ei jõudnudki....omanikul oli target juba niivara käes, et jäi ehk gramm varugi.
Kuna on kuuldaolnud mõningast juttu mu pingi suurtest numbritest siis seekord (võibolla ka edaspidi) näitame väiksemaid mida soft võimaldab. Maksimaalselt silutud ja SAE formaadis. Selle auto eripäraks see, et kui 900kg rullidel ärkab 3500 kandist ja 4k juures on enamvähem ja 4500 pealt igatepidi maksimum siis 1800kg autoga maanteel on kõik see lugu niipalju varem ja mulle arusaamatult hea pidamisega. Keskmisel bemmil jookseks vähemalt teisega korralik muster maha kuid supra kakub vaid minna.
Sidur oli seekord siis nõrgim lüli.


Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.09.2017 12:42 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2136
Paluks ikka DIN formaadis ja silumata graafikut. Me elame ikka euroopas.
Kunagi hiljem seadistusi tehes on sul endal ka sellest kasu.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.09.2017 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
eclipse kirjutas:
Paluks ikka DIN formaadis ja silumata graafikut. Me elame ikka euroopas.
Kunagi hiljem seadistusi tehes on sul endal ka sellest kasu.



+10% veel juurde ja veidi kõikuv. Ilmselt on praegune õigem.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 30.09.2017 21:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Lõpulaks....


Dünost tulles sai selgeks, et täis jõuga ma osaleda ei saa, kuid täna haapsallu sõites tõmbas siduri uuesti ringi, ning asi oli päris hapu. Keerasin süüdet veel maha, ning auto võimsus kukkus seega veel.

Tegin ühe sõidu ning tulemuseks 14.4s. :bs

Parkisin auto ning selleks korraks oli minu sõidud sõidetud. Kõrval askeldav härra küsis, mis ja kuidas, ning jõudsime sidurini. Et ei pea...Härra rääkis, et legendi järgi saab siduri võimekust ajutiselt tõsta, kui see Coca-colaga üle valada (kleepuv jama,kui vesi ära aurab). Väga pikalt ei mõelnud, ning läksin hankisin 2L vajaminevat jooki :D

Kuna mu auto siduri kojal on luuk külje peal, siis sai sealt sidurile peale piserdatud oma 1.5l. :D
Kokku tagasi, panin veidi jõudu juurde. Ning proovima. PEAB...peab paremini, kui kunagi varem :kill

Kuna sidur on tegelikult lõusirgel ja isu oli ikka mingigi aeg saada, siis võtsin algseade (düno viimane seade 500hp ja 700nm) ning keerasin süüdet 2 kraadi maha. Sidur peab endiselt :D Jõud kuskil 470hp kandis.

Vigurdamine tehtud, lauch sisse ja stardirivisse. Ning oh häda. Ajasüsteem katki ja saab ainult 200m ajad teada. Enamus rahvast tegi vehkat. Ning tegin oma 3 tiiru. Sain stardi pöörded ideaali lähedale, ning auto liikus kenasti.

Parim 200m aeg oli 8.41, kiirus 145,7km/h ja 60 jalga 2,1 (Selle saaks 2.0 peale). Rohkem ei punninud, kuna see aeg sobis.

Tõstsin asjad autosse tagasi, kui äkki kostub kõlaritest, et 400m ajad töötavad taas. Krt...
kiiruga sw ja muu lahtine kola uuesti autost välja ja rivisse. Ähmiga starti...selline enamvähem sõit 60 jalga 2.2 ja 200m aeg 8,7 ning 400m aeg 13.0 ja 181km/h.

Eelmises stardis oli tunda, et pööret kannatab veel tõsta, sest kukkus turbo alast välja ja nii ma tõstsin stardi pöörded 3700 peale.
Nägin, et sellest tuleb viimane sõit. Taas starti, ilus burnout ja tagurdamisel kästi nii kaugele sõita, et sõistin dragi sliki jaoks pandud vee sisse. Sain sellest aru, kuid lootsin, et ehk see palju ei muuda. Paraku oli start nagu jää pealt... lihtsalt 0 pidamist :(
Feil missugune ja ei viitsinud isegi enam vajutada, ning kulgesin lõpuni.

Korraliku stardiga oleks 12.8s kindlasti ära sõitnud. Ning, kui vaatan oma 60 jala aega, siis vb isegi 12.7 võimalik. Aga see selgub alles kevadel. Siis ka uus sidur ja ehk midagi veel. Paar pisiasja veel tegematta.

Unistus on 12.5s kätte saada.
Aga selle 1860kg kolaka jaoks on ikka palju jõudu vaja, et sedasi liiguks.


Kokkuvõtteks...auto oli suhteliselt tulbli. Üritus lahe, ning meeleolu 5+

Paar videot ka:
https://youtu.be/hFLOcgAKL5Y
https://youtu.be/yyqAJPZ95j4


Sõbrad :D
Pilt


Sellest saab kohe minu uus sidur
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.10.2017 21:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1356
Asukoht: Tartu.
Coca cola jutuga meenub, et tatikana sai samamoodi jalgratta pidureid "paremaks timmitud" ja ilma naljata asi mingiks ajaks toimis :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 27.10.2017 16:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Tundub, et selleks aastaks on hooaeg läbi. Peale viimast üritust sai päris palju niisama ringi sõita ilusamate ilmadega. 8)

Üks õhtu juhtusin kohta kus härrad tsiklitega end "maandavad", ning no ajas ikka mõnel mehed pea "sassi" küll :twisted:
Tuldi tanklas lõbusalt lausa küsima, et mis mis? :)


Aga aasta kokkuvõte....Super :rokib . Lõpuks ometi! :D Võiks õelda, et see väike unistus on täitunud. Oleks 12.9xx aeg ka tulnud siis..aga no midagi, mingi eesmärk peab uude aastasse ka jääma.


Isu täis just ei saanud, kuid võib õelda, et saan rahuliku südamega talveks garaazi ajada, ning taas arendama hakata.

Korra oli mõte, et ostan miskid suva 16" veljed, naelad alla ja saan talvel ka Funi, kuid ei. See pole see auto ikka :) Isegi vihmaga oli päris ränk sõita. Rehvi sai ikka väga suurel kiirusel ringi veel. Seega tõsi, vihmaga see rehv ei pea. :D

Miskeid suuri hädasi ka pole. Imelik kohe sedasi lihtsalt seisma panna :D
Lisaks uuele sidurile on talveks ikka tegevust küllaga omale välja mõeldud. Äkki on finantsi ka värvi uuenduseks/paranduseks. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 13.04.2018 11:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Kevad on LÕPUKS saabunud ja Talv on läbi!


Tasapisi olen Supra elule seadnud. Talvel sai paaril soojemal päeval masin ka käima pandud. Ning selletarbeks tehti ka külma ilma seadistus. Akut sai ka usinasti laetud iga paari nädala tagant, et uus Varta kohe ära ei sureks.

Märtsi alguses ajasin auto „Garaazist“ välja tegin üle pika aja väikse sõidu. Päris lahe! Kui igapäevaselt sõidad Hiluxi ja Volvo XC90-ega, on Supra ekstra jäik ja krapsakas. Jõud oli tugevalt maha tõmmatud, et säästa veel olemasolevat sidurit. Sõitsin miski 100km ära, ning lai naeratus oli ees vist terve aja.

Päeva lõpuks kraapisin siduri koos muu mudruga alt ära, ning läks koos uue korvi ja uue keraamilise kettaga Härra juurde. Härra käib hooratta korra üle, ning seadistab siis taas parima Clamp peale.

Kuna plaan on 21. aprill avalaksul sõita ja ikka püüda rekordit (eesmärgiga 12.82), siis püüan nipetnäpet veel teha, et auto kiirem oleks.
Kuna sidur nüüd ilmselt kannatab, siis saab jõu kenasti selle üritusel 500Hp peale keerata (sedasi sõita saanud rajal ei olegi).

To do list on tegelikult pikk. Plaanitust tehtud pole midagi talvel :D
Kevadel usinasti tegema hakkama.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 15.04.2018 00:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2008 11:26
Postitusi: 48
cb4_335 kirjutas:
püüda rekordit (eesmärgiga 12.82)

Milleks selline umbmäärane eesmärk?
Ikka 12,5! :D

_________________
Best ET 12,84@185km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 15.04.2018 12:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Ei ole ju umbmäärane. Väga täpne eesmärk on :D

Eile sain uue sidur külge ja auto justkui valmis avalaksuks. Kuid no ei...

Uue siduriga jama. Õigemini on jama kuskil süsteemis. Sõites/sidurdades tekib süsteemi surve. Siduri töökäik muutub, ning kasti küljes oleva silindri pulk jookseb siduri kahvlile selga.

Kas on vooliku siseseinast tükk lahti, siduri kolbide mansetid kulunud või on pedaali silindri õhutus kinni.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 24.04.2018 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Eelmine nädal oli täis lootusrikkaid hetki, unetuid õid ja pettumusi...

Siduri saaga ja Avalaks 2018

Nagu varem kirjutanud olen, siis 2017a sügisel dünos timmitud jõule mu sidur kaua vastu ei pidanud. Kasutusel oli ACT street ketas, Aisin uus korv ja värskelt lihvitud hooratas. Kuna tundus, et oluliselt suuremat pidamist vaja pole, siis olin kaval, ning raha kokkuhoidu silmas pidades oli plaan tavaline ketas asendada labalise keraamilise kettaga. Kui märtsi alguses siduri alt ära võtsin, siis selgus, et korv on veidi ikka tööd teinud ja tellisin uue.

Aprilli alguses sain uue Aisini korvi ja AC keraamilise ketta kätte. Rändas taas koos hoorattaga lihvi ning leida parim siduri clamp. 13.04 sain jupid kätte ja kõik super. Kruvisin jupid külge, kast alla ning oh kurja, ei pea. Pole loootustki. Isegi kolmas käik libiseb läbi.

Tegin pikema tiiru, et äkki miskit muutub. Paraku ei. Kuna loogilises mõttes oleks asi pidanud minema 20% paremaks võrreldes vanaga, siis olin veendunud, et siduri peasilinder jookseb peale, ning surub korvi lahti. Reaalsuses aga oli see mul ekslik tunne ja arvamus.

15.04 võtsin siduri taas alt ära, et igaks juhuks üle kontrollida. Kõik oli korras. Pinnad ilusad, kaugused õiged jne.

Tuttaval juhtus olema üks originaali sarnane korv, mille mulle lahkesti pakkus. Kui originaal korv oli vaid 700Kg, siis pakutu oli juba 900Kg. Ehk siis veidi parem. Pikalt ei mõelnud ja sisse läks korra varem sees olnud "performance" korv. 17.04 öösel kell 02.00 sain masina kokku. Võtsin igaks juhuks leebema sede, ning läksin testima. Sõitsin auto soojaks, vajutasin paar käiku lõpuni ja peab. Vinge!!! Võtsin õige seade ning tegin esimese " korraliku vajutuse" ning kuskil 7000 pöörde juures kolmanda käiguga saabus KOLIN ja RAGIN. Pidasin auto kinni ja esimene mõte oli, et "nii lõpuks siis see palju räägitud saalekas". Kuulasin ja leierdasin, ning sain aru, et see pole ikka see heli. Veeresin vaikselt koju, ning avasin siduri koja luugi(kella 3 ajal). Korv oli puruks läinud. Loomulikult ei lahkunud korv ilma sidurikoda korralikult äästamatta. Ühes kohas on kojal lausa auk sees. Hetkel seda lappida ei jõudnu, kui uue sidri saabudes lasen ära keevitada, ennem alla panemist.

19.04 õhtul võtsin suuna garaazi, ning koos sõbra abiga sai taas kast alt ära võetud. Siinkohal mainin, et supra kast on suur ja raske, ning modifikatsioonide ja üldise ehituse tõttu, üli kehvasti eemaldatav. Öösel kell 01.30 oli siis algne komplekt uuesti sees. Väike lootus oli, et äkki läks esimene kord midagi valesti. Sai tilga määret vms. Aga paraku ei. Ei pidanud ka maha keeratud seades see sidur. MIks see nii on, ma ei tea. :(

Avalaks:
Teada oli, et täis jõuga ma taas sõita ei saa, kuid siiski läksin kohale.
Eesmärki täita ma ei saanud, seega olin mõttes sõbrale kaasa elamas. Paraku suutis sõber oma Z3-e teel avalaksule ära lõpetada.


Coca-Cola abiga sain lahjemas seades siduri pidama, ning tegin ka paar sõitu. Esimest korda pean tõdema, et rada oli tõesti libe. Esimene sõit (video ka all), käis esimene oodatust rohkem tühja. Lasin küll järgi, kuid ei haakunud. Teise käiguga tõmbas taas rehvi tühja nagu oleks tee märg. Hiljem pidamine paranes. Kell 16.00 tegin teise sõidu. Tulemuseks naeruväärne 13.9 :D
Üritus ise tore ja tegelikult oli äge ka siis, kui rekordit ei püüa.


Uus sidur tuleb ACT Extreme korv koos sinna kuuluva kettaga. Kui valesti ei mõista, siis tegu on 1500Kg korviga, mis selle kettaga peaks kenasti hakkama saama ka ligi 900Nm-iga. Tegu on kõige kangema ühe kettaga korviga, mis sellele autole saada on. Selliseid 700Nm taluvaid korve on palju ja 2x soodsamad. Kuid see oleks täiesti piiripeal.

https://www.driftmotion.com/TS2-XTG6-p/dm544.htm


Hetkel sõidan lahjemas seades, kus jõudu vb 300hp kanti. Boost vaid 0,8bar. Selle jõuga sidur toimetab. Uimane just pole, kuid teab mis äkiline just ka mitte. :)
Sõita tore ikka, ning saab sellega suvele röömsalt vastu minna.

Sidurisaaga pildid:
Sisse
Pilt

Peale ühte päeva välja võetud
Pilt

Puruks korvi üks nurk(kõik lendasid tükkideks)
Pilt

Kehva pilt, kuid see teras leht on läbistanud koja
Pilt





Paar videot ja pilte avalaksust:

Pidamine nii kehva...hea et jeebiku käest pähe ei saanud :)
https://www.youtube.com/watch?v=FVhyRUz ... mUtlImWjMI


https://youtu.be/LvhDms76yac

Ning paar pilti (osad laenatud ja tänud nende eest)
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 24.04.2018 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5240
Asukoht: Rae
Vähe liiga keema ei lasknud rehve või ? Või on täislikk rehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.04.2018 07:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Eks ma tegin meelega selle pilve. Reaalset vajadust selleks polnud :twisted:

Semi slikk on all.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 03.05.2018 21:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
x

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 19.05.2018 10:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Viimase kuuga miskit suurt tarka pole juhtunud. Ilusad ilmad, lahtine katus, veidi rehvi suitsu ja kuhjaga R6 turbo mootori heli vaid. :D

Peale paari pesu ja miski 1000km lõbusõitu on enamasti vaid naeratus see, mis tekib.
Tõsi...jõudu võiks palju rohkem olla. Eks uue siduriga saab jälle õige jõu tagasi. :twisted:


Paar mure on ka juurde tulnud tegelikult. Kõigepealt hakkas differ veidi tilkuma. NIng nüüd juba sisuliselt jookseb. Differ pole minu ajal alt ära käinud. Kas ja kes eestis LSD elemente taastab? BMW foorumis on üks härra, tema käest korra küsisin, kuid soovis umbes 500.- :)
Uued tihendid sisse panna, siis võiks kettad ka ära lasta taasatada. LSD töötab, kuid väsinud on.

Hydroscand-ist ostetud turbo õlituse voolik hakkas lekkima. Selle vahetasin välja.

Lisaks hakkas lekkima ühe nukvõlli simmer. Need said korra uued, kuid viimasel ehitusel ei tellinud neid uusi. Oleks pidanud. :D

Kuna pean mootori nagunii pealt lahti võtma, siis vahetan lõpuks välja ka klapisääretihendid. See ilmnes juba eelmine aasta, et vajaks vahetust. Külmana käivitades on hetkek õrn õli suits. Dünos oli näha ka peale tõmmet kerget suitsuvine. Samas siis oli mootor heal juhul 1000km sõitnud vaid, ning võis tuleneda sissekulumise vähesusest.

Valmistasin lõpuks sisselaske filtrile eraldus koja. IAT kukkus korralikult, eriti vaiksel sõidul ja kohapeal seistes. Ennem ahmis ikka suure hooga kapotialust kuuma õhku. Nüüd saab väljast märksa jahedamat.


Kas Eetis on saada kuumakindlast matti? Olen näinud autodel, kuid ei leia meie poodidest. Välja näeb nagu õhuke pigimatt, kuid kannatab ka kuuma. Pannakase näiteks summuti ja kere vahele/turbo kuumakoja ja kere vahele.


Üldiselt on äge. Hunnik jupe on tellitud, ning peagi saab jälle käed õliseks teha. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 04.06.2018 13:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 686
Nv oli plaanis teha kaks päeva autot. Plaanitud kahest, sai kiiresti üks...

Pühapäeval võtsin viimaks Supral lekkiva diffri alt ära. Pole sellel autol veel diffrit pidanud puutuma. Kõik kinitused olid ulme kõvasti kinni. Ning paljudes kohades ilmselt veel tehase keermeliim. Alguses oli pisike hirme, et äkki on miskit katki, kuid õnneks siiski korpus korras, ning 30a. Vanad simmerid olid lihtsalt väsinud. Kardaani võlli otsa simmer oli julgelt 1mm suurem, kui võll ise. Arusaamatu, kuidas seal õli üldse sees püsis. Veovõllid oli täitsa viisakad veel. Kõik läks tagasi nagu tehas ütleb ja kasutades keermeliimi.

Järgmine samm oli tuvastada mootori õli leke. Leke... „kõhutunde“ kohaselt oleks võinud tulla nukkvõlli otsast. Need kaks tihendid jäid eelmine aasta vanad mingil segasel asjaolul. Igatahes tunne oli õige, ning nuka otsa simmerid lekkisid suht hullumoodi. Tihendid taas kummaliselt palju kulnud. Hakkan juba arvama, et paning kas miski jube odava käraka(mida ma ei tee kunagi) või üldse vanad tihendid sinna eelmine aasta sisse. Igatahes saab ka selle korda.

Kolmas samm oli vahetada klapisääre tihendid, mida ma ka sellel autol kunagi pole teinud. Miks? Sest kui kaane soetasin, oli see lihvitud ja porditud(igatepidi uus). Toodud otse mulle kuskilt komplekteerija laualt. Väidetavalt uued tihendid ka sees. Igatahes ajasin silindrisse kena surve sisse, vedru ära ning ohoo...tihend on suvalisel kõrgusel ja praktiliselt oli vastu klapivedru ülemist seibi. Võtsin veel kaks tk lahti ja kõik nii. Ükski pole juhtpuksi peal. Kas nüüd komplekteerija on pannud uued (VICTOR REINZ-i omad) ning unustanud need pessa kinni koputada või on need üli vanad ja lihtsalt materjali väsimusest lahti tulnud? Seda vast ei saa kunagi teada. Õnnetuseks uus tihend ei osutunud õigeks ja seega jäi töö hoopis pooleli.
Positiivne, et kaks leket suutsin kenasti kõrvaldada, ilma liigselt lammutamatta, ning kui klapisäärekad uued saab, siis kaob ka see õrn vine mis vahel oli.

Nädala jooksul peaks saabuma ka uus siduri komplekt. Seekord siis mingit lollust ei proovi, ning sisse läheb ACT Extreme(TS2-XTG6) korv koos keraamilise kettaga. Tegu peaks olema ühe kõige kangema ühe kettalise korviga mis saada on.
http://www.driftmotion.com/TS2-XTG6-p/dm544.htm
Ainus negatiivne omadus on veidi raske sidur, ning see, et peale 15kkm soovitatakse vahetada väntvõlli pikilõtku saaled. Neid õnneks üks komplekt olemas.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 831 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7