29.06.2018 sai ülevaatus tehtud.
06.07.2018 vahetatud: uus starter (Magneti Marelli MSRC1067), õli (Motul 8100 X-CESS 5W40, filter Mahle), lambda andur (NGK OTA7N-5D2 1975), kiirusandur (Vemo V20-72-0477)
12.07.2018 nahahooldus, vahatamine, põhjamati ja lae keemiline sisepuhastus.
Hetkel siis nii koos nagu piltidelt näha, ehk väliselt eriti mitte rohkem kui eelmistel piltidel.
Välim. peeglikorpuse sain juba vahepeal külge kuid B osa on B osa ja juba kinnitused teistsugused kui A-l ja seega ta ei püsi seal. Küljeliistudega pole lihtsalt viitsinud tegeleda.
Spidomeetri vahetasin välja teise vastu kuna ei töötanud kiirus ega kütusenäidik minu omal. Uuel ei tööta temp. Hakkan seega kolmandat otsima.
Juhiukse lukusüdamik sai ka vahetatud. Käepideme süsteemi jätsin mis oli, kuna toimis paremini kui minu oma.
Kapoti all ka mingeid juhtmeid veel millele pole kasutust leidnud. Üks neist kindlasti klaasipesuvedeliku tasemeandur aga üks pistik jääb veel üle.
Audio poolest nüüd juhtmestik veetud ja asjad küljes, va. esim. tweetrid ja makk ise. Pagasiruumi saab seega kokku panna.
Rehvid endiselt 225/45R17 ei lähe alla (loe-käisid vastu tiiva äärt vahepeal) isegi kui vähem madaldust kui enne. Ostsin uued 215/40R17 Nokian zline taha ning ette Nankang FastMove4. Hetkel, ca. 50 km all olnud rehvid lähevad müüki soodsalt.
Vahepeal gaasi andes ning gaasi maha lastes käib ka mingi kolks tagant ning ka läbi käigukangi, täpselt nagu oleks kardaaniga seotud aga kuna sinna said uued osad siis ei oska arvata ega mõtelda milles asi. Ehk kui lähen rehve vahetama siis saab vaadata üle.
Esimesed istmed selle 2 aastase seismisega ka üsna niruks kätte läinud. Plaan on leida kas samasugused E36 omad või siis panna esimesteks üldse E46 sport must nahk. Eks näis mis kätte satub.
Vaikselt ühesõnaga teen, aga muude asjade kõrvalt lihtsalt ei ole seda aega, et koguaeg teha. Loodan, et järgmine nädalavahetus saan Reede õhtust tegeleda ning toimub ka mingi areng Pühapäevaks.












