Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.12.2018 00:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 08.10.2018 13:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 687
Alustuseks! Siin teemas pole midagi ilusat, kallist ega ka läikivat. Kõik on nii odav, porine ja kole, kui olukord nõuab. :twisted:

Kuna ma muid foorumeid ei viitsi külastada, siis tuleb auto "päevik" siia!

Väike tehnika ja Off Road-i pisik on minus olnud lapsest saati. Kevadel soetas sõber pool kogematta omale vana Pajero. Pajero sai veidi kõpitsemist ning kiiresti mõnusalt maastiku suutlikuks. See emotsioon, mis selle loomaga metsas on...seda ei saa kirjeldada. Miski jäi kripeldama...

Ühesõnaga suvel hakkas mind painama mõte, et peaks ikka omale ka ühe kolli koju tooma. Raha väga kulutada ei tahtnud, ning otsisin vanu nn. doonorautosid, mis kannataks taastada. Paar nädalat tagasi oli ühe Grand Cherokee ZJ kuulutus, mis tundus täpselt õige minule. Hea mootor, lähedal ja täpselt selliseis seisus, et kannatab ilma suure investeeringutta kasutada.

Vaatama minnes pandi aku peale, masin käis hetkest, kuigi aasta seisnud. Enamik juppe tundus alles olevat, väike hinnaläbirääkimine ja nii me vana omanikuga kokkuleppele ka saime.


Masin on 1993a. Jepp Grand Cherokee zj 5.2 V8, loomulikult 4x4. Nagu need kõik on ka see automaat kastiga. Suur V8 kuid jõudu vaid 158Kw ja 400NM.

Vigadest:
• Tagaluuk roostes ja ei avane
• Vasak külg peegel puruks
• Parem külgmine peegel puudu
• Esi pamber küljest ära ja puruks
• Park ja suunatuled kadunud/küljest ära/puruks
• Roolivõimendi lekib ja ei tööta
• Sisu on juppideks/osaliselt kadunud
• Karbid on roostes
• Rehvidel traadid väljas
• Tuled ei tööta
• Armatuuris kõik pime ja tööta
• Käsipudur ei tööta
• Aknatõstukid ei tööta
• Kesklukk ei tööta
• Kojamahed ei tööta
• Makk ei tööta
• Salongi vent ei tööta
• Summuti on keskelt pooleks ja juppe puudu
• Pidurid ragisevad ja vist ei toimi korralikult
• Logarid on puruks
• Esiklaasis on mõra
• Eesimesed EL. Istmed ei taha toimida.

Ja kindlasti veel 10 asja.


Pähendasin kodus paar päeva Jeebi nokitsemisele ja voilaa. 99% juppidest olid siiski salongis alles ja kuskil asjade kuhja all ning pagassis. Hakkasin tasapisis sisu kokku laduma, uksedpolstrid, keskonsool jne...hulgaliselt pistikuid oli lahti. Kõik vaikselt kokku tagasi. Kaitsmeplokid käisin üle ja kokku vahetasin 8 kaitset. Tule pistikud oldi ära lõigatud(panin uued). Jne jne...teise päeva lõpuks toimis pm kõik. :D
Asjad mida korda ei saanud: Makk ei taha heli väljastada, salongi vent töötab vaid maks asendis, ning juhi iste liigub edasi-tagasi veidi kangelt.


Peale sisu võtsin ette esi osa. Kuna masin läheb otse metsa-kolliks, siis uusi juppe ei plaani külge panna. Taasitasin ja leidsin pm kõik puuduvad esiosa detailid ja poole päevaga oli ka väljast komplektne. Tõsi, pamper endiselt mõraga, ning parempoole suunatle klaas on puruks. Taga sodi kuhja alla olid ka uued logarid. Seega sai ka väljast komplektseks.

Taga luuk tahtis veidi õli ja hakkas kenasti toimima.

Kuuris vedelesid ühe suve sõitnud 265/70R15 A/T rehvid, millel miski 6mm mustrit. Pole just maastiku rehv enam, kuid alla need rändasid. Ennem olid siis 225/60/R15 millel traadid väljas.

Masin hakkas ilmet võtma....

Edasi väljalase...
Miski 60cm toru oli alt puudu. Ilmselt oli seal universaal kat olnud. Taas, kuna mingeid ilu asju taga ei ajanud, siis lõikasin 2.5“ roostevaba torust sobiva jupi ja istus täpselt sinna vahele. Heli jäi kena. Taga on originaal pütt, mis tundub pea-aegu uus olevat. Ning see on ka ainus mis seda V8-sat vaigistab.

Viimaks jäi roolivõimendi. Väike katse näitas, et voolik lihtsalt katki, ning selle lasin vooliku spetsil lihtsalt uue teha.

Üle-üldiselt...
Tööle hakkasid kõik tuled ja vilde, istmed, puldist kesk-lukud, klaasitõstukid jne. Enamus muresid olid seotud lahtiste pistikute ja puuduvate kaitsmetega. Ostes arvasin, et vaja on rahalist investeeringut, et üldse kokku saada! Seega üli positiivne.

Viimaks tõmbasin seest tolmukaga 3cm muda kihi välja, pesin lapiga enamvähem kõik üle et eelmise peremehe lõhn välja saada ja nüüd täitsa auto moodi.

Kuna juba kannatas liigelda, siis sai tehtud ka esimene metsa sihi avastamise tiir. See sõit tõi välja paar mure. All olev rehv on s*tt, masina kliirens liiga väike, ning piduriga miski pahasti.

Tellitud sai seega uues rehvid ja sedapuhku 33“ x 12.5 R15 (315/75/R15) mudakad(sellised mis kannatab ka teel sõita, kui vaja). Kuna 33“ niisama alla ei mahu, on 3“ tõste minimaalne....Nii ka läks.

Alustasin 3“ tõstepukside paigaldusega. See tõstis auto kere ~7cm.
Ette läksid ka uued pidurikolitsid, sest vanad ...neid enam pm polnud. Kohati käis metall-metalliga, ning sp ka kõrvalheli. Klotsi katted olid lahti ja kuidagi pahasti suporti vahel kinni.

Uus tellitud rehv on praegusest veel ~10cm kõrgem, seega tõuseb auto veel 5cm. Kui auto kätte sain, oli tungraua koha kõrgus maast 30cm. Hetkel on 40cm. Selle kuu keskpaigaks peaks olema 45cm.

Hetkel on eest tõste valmis ja ootan aega, millal saan ka taha tõste puksid vahele panna.
Uued rehvid peaks jõudma paari nädala jooksul.

Tellitud sai ka 180W led bar katusele (13800Lm). Ning mõtted käivad vintsi suunas. Aga see juba pigem talvel.

Üldiselt....väga lahe. Auto on üli pehme ja metsas seega mugav. Automaat ja see suur V8, jõudu piisavalt ning see muhe hääl koguaeg. Tehniliselt kõik toimib. Miskid kõrvalhelid on tagasillas, kuid eks jõudumööda likvideerin.

Plaane peale vintsi on veel palju....

Paar pilti ka nagu ikka.

Ostes:
Pilt
Pilt
Pilt

All olnud rehv:
Pilt

Ja hetkeseis (väljast pildid on ennem tõstet)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Metsa pilte veel ei hakka panema :twisted:

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Viimati muutis cb4_335, 22.11.2018 22:56, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.10.2018 10:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 687
Mõned kümmned tunnid ja mõned eurod on vahepeal autosse rännanud.

Ostes VS tänane seis: :D
Pilt


Tõste: Kõik toimib. Netis kirjeldatud äpardusi mul ei ole olnud. Osadel olla vedru vahelt vehkat pannud, kui üks pool maksimaalselt "välja on sirutatud".

Tuled:
Originaal lähi/kaugtuled on neil...Si*ad. Vb mul reflektorid ka väsinud. Ei tea. Igatahes sai ette kruvitud kaks 50W LED töötuld mis, kohe stange ette ja külgedele valgustavad. Lisaks läks katusele 80cm 14000 lumenit ~200W Led bar. Suht odav hiinakas, kuid üllatavalt kena koostega ja valgust on ikka väga mõnuslat :D
Led bar tuli marolist. Nagu ka teised lisa tuled...

Taha stange sisse läks üks 50W Led. Sisuliselt piisab, kuid hämaras ja uduga on vähe sellest. Taha tuleb teine veel lisada. Või siis üldse väike led bar. Eks paistab.

Pilt

Pilt

Siin on originaal vs lisatuled:
Pilt

Rehv:
Rehvid saabusid, ning kõrvale veeretades tundus, et ilma rellaka abita, need alla ei mahu. Üllatuseks...mahtusid. Eest stange äärt tuli veidi kaas aidada, ning lõpuks lõikasn 2cm alt serva ära. Kui hoolega ei vaata, siis miskit näha pole, et miskit oleks lõigatud. Esirattad käivad aga kahjuks vastu stabikat, kui ratas täiesti välja keerata. Lisasin küll 7mm flansid(algselt kunagu suprale tegin katseks), kuid neist oli pisut vähe abi. Tagant käib vastu koopa sisemist plasti, kui sild taas maksimaalselt viltu ajada(metsas tunde ringi sõites sain paaril korral ratta vastu koobast). Ka taga päästaks flans, sest tundub, et väljapoole on rohkem ruumi. Mõni õhtu aega siis trein alust 50mm flansid vahele ja vist ongi hea. :)

Esimene proov
Pilt

Aga tegelikult jäi täitsa okey.

Pilt

Pilt


Oksatross:
Kuna eelmisel nv lõhkus üks oks auto kojamehe, siis tegin katuse led bari kronsat veidi ringi ja lisasin oksatrossi aasad. Paigaldatud sai 4mm tross, mis on 8mm aasade küljes. Et oksad katuselt ledi kaasa ei võtaks, siis tuli tross panna piisavalt kõrgele, et kaitseks ka tuld. Üldiselt toimib väga hästi. :) Katusel olevad 8mm aasad tuleb asendan 12mm vastu, ning trossidele lisan kiirkinnitused. Millised? Ma veel ei tea.

Pilt
Pilt



Üle-üldiselt:
Lisatulede paigaldamisel sai kapoti alt ~40m juhtmeid välja roogitud. Kunagi eelmise omaniku poolt paigaldatud. Juhtmed kõik musta värvi ja veetud ei tea kust-ei tea kuhu. Suht arusaamatu. Lisa kaitsme plokke, releesid jne.

Ette ostsin uued suunad, sest vanad olid katki ja sai metsas ka veel viga. Mõnusa saia rahaga on kõik jupid sellele autole.


Üldiselt auto juba päris suutlik. Kõik töötab ja toimetab nagu peab. Ilmselt peaks kõiksugu õlid/filtrid ära vahetama, ning sildades mõned puksid üle vaatama/vahetama. Väike mõte on tagumisse silda ka diffri lukk paigaldada.

Lähiajal teen põhja kaitse. Ilmselt rihvel alumiinium plaadist. Kas on ka piisavalt tugev? Võiks ju olla, kui meelega kivi otsa just ei kihuta. Plaan teha kaitse alates esi osast, kuni taga sillani välja, et kaitsta ka kõiksugu voolikuid mis põhja alla on. Kurb oleks kuskil raiesmikul bensiini voolik või piduri voolk puruks sõita.

Pilt

Õnnestus ka auk leida, ning tagasild kännutaha kinni ajada :twisted:

Pilt
Pilt

Esimene kraavi katse. Originaal kõrguse ja rehviga ei õnnestunud ka pikki minnes :D
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Viimati muutis cb4_335, 23.10.2018 09:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.10.2018 20:13 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2888
Asukoht: Põhja-Läti
Suht 1:1ele minu vanaga juba, muidugi mul oli 2.5 diisel :D
Aga, soovitan vintsi peale, ning korralikud tõmbekohad leiutada ( kuna kui kinni jääb, võib päris palju autot ära lõhkuda kui halb konks).
Vint veel puudu, igav on võid metall stange ka ette leiutada, ei pea muretsema et rehv asjad vastu käiks siis. Teed siukse nagu vaja :D
Tuled ongi neil halvad, ma sõitsin koguaeg kaugtuledega ringi.

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.10.2018 22:24 

Liitunud: 06.09.2005 11:51
Postitusi: 91
Asukoht: Tallinn
Pikk plaat on nagu ikaldus, kogub iga metsaskäiguga 100kg muda põhjalla. Ei saa seda pärast alt ära ja igatpidi peavalu. Tee mitu väikest ja ribidega, et pask saaks ise alt välja voolata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 23.10.2018 09:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 687
Tänud info eest. :)

Vints ongi järgmine suurem asi. Ehk sellel aastal veel õnnestub. Mõttes on panna ~5-6t, min 30m trossi/kõit.

Metall pamrid oleks vinged, kuid hetkel pole veel aega ja energiat neid teha. Ideaalis võiks, kuid pole aega "energiat".

Põhja kaitse kindlasti mitmest tükis. See oli omal ka mõttes, et lihtsustada paigaldust. Aga jah, muda peale ma ei tulnud. :)

Konksu kohad peab tõesti üle vaatama. Kere pole enam uus, ning ilmselt mõistlik tugevamaks teha tõmbe kohti. Karbid ka mul läbi. Tagant eriti. Mõtlen need välja lõigata ja tuimalt enam-vähem sobiova suurusega karp raud asemel keevitada.

Ma alguses vaatasin ka diisleid. Kuid...need vanad on kole jõuetud ja hetkel küll ei kahetse et see v8 bensukas sai võetud. Metsas vaikselt jõristades on üllatavalt õko. Kuid jah, liivakarjääris põhjakaasiga kukkus seier küll kiiresti :twisted:

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 18.11.2018 20:37 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3193
Asukoht: Kuressaare
Odavat tahad siis Dragon vints. Aga korralikku tahad siis comeup näiteks. kasutatud turul liigub ka okeisid diile. näiteks üks Superwinch tuleb kohe turule koos öhu freespooliga 500 eur. Nöör vist jääb ka peale.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 20.11.2018 14:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1871
Asukoht: Tallinn
Asjalik teema, keep up with the good work...

Agaa... mis teema selle Grand Cerokeega igal pool on .. viimati ikka oli Cherokee mudeli nimi.. Lihtsalt häirib.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 20.11.2018 17:14 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4130
Asukoht: Kalsarikännit
Martin.V kirjutas:
Asjalik teema, keep up with the good work...

Agaa... mis teema selle Grand Cerokeega igal pool on .. viimati ikka oli Cherokee mudeli nimi.. Lihtsalt häirib.. :D



Grand Cherokee on. Cherokee on natuke teine asi

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 20.11.2018 18:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1871
Asukoht: Tallinn
Tanel kirjutas:
Martin.V kirjutas:
Asjalik teema, keep up with the good work...

Agaa... mis teema selle Grand Cerokeega igal pool on .. viimati ikka oli Cherokee mudeli nimi.. Lihtsalt häirib.. :D



Grand Cherokee on. Cherokee on natuke teine asi


Arusaadav, lihtsalt tõmbasin tähelepanu rohkem sinna kus see error on pealkirjas ja tekstis sees.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cerokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 21.11.2018 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 687
Martin.V kirjutas:
Asjalik teema, keep up with the good work...

Agaa... mis teema selle Grand Cerokeega igal pool on .. viimati ikka oli Cherokee mudeli nimi.. Lihtsalt häirib.. :D



Viga oli jah. Parandasin ära! :D

Autot vahepeal veidi edasi jälle arendatud. Paar korda on silmini mutta vajutud, mõni asi on katki läinud, mõni jupp on uus saanud. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.11.2018 12:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 687
Veidi pikemalt tegemistest.


Pisut puhastust:
Tehtud sai esimene põhjalik välis pesu.
Kuna autos oli miski kummaline lõhn koguaeg, ning midagi ei leinud, siis võtsin välja kõik istmed ja matid, ning tegin korraliku sisepuhastuse. Lõhnamas oli taga istme all panipaigas olev „asi“. Seal oli hallitama jäänud miskt tudmattut.
Istmetele naha hooldus jne. Nüüd lõhnab juba nädal aega nagu uus auto.

Pilt

Pilt

Pilt




Karbid:
Karbid on autol pehmed. Seda oli kohe näha. Kaks auku oli ka juba sisse tekkinud. Tagumiste rataste juurest asi suht hapu. Pikema mõtlemiseta lõin rellaka sisse, mäda kohta välja, ning uus paksem plekk välja lõigatud auku tagasi. Ei midagi ilusat, kuid kindlasti parem, kui ennem. Karpide sisse lasin veidi ka nn trossi määrest, mis peaks korrosiooni tagasi hoidma. Peale ka veidi värvi.

Käru tulede pistiku uus kinnitus:
Originaal pistiku kinnitus on küll kõrgel, kuid miskil hetkel käis vastu maad, ning oli selge, et see lahendus ei sobi. Samas käru vaja tihti vedada. Tehtud sai seega 5mm teras plaadist selline veidi tugevam ja kaitsvam pistiku kronstein. Muuhulgas lasin traatharjaga kogu selle käru konsu raami puhtaks ja roostega sõbrunev must värv peale.

Pilt

Pilt


Lisatuled+lisatuled:
Kuna vaba aega on enamasti pimedas, ning tegu on ka poolekohaga jahi autoga, siis vajas auto veel veidi lisa valgust. Maroli kaubaga olin varasemalt rahul ja sealt ka järgmised valgustid sai võetud. Paigaldasin katuse külgedele ning taha katusele. Valitud nii, et tagumine näitab ainult laiali ja 25-30m ulatuses mõnusalt valge. Külgmised Led barid näitavad lähedale kuid osa suunatakse samas ainult kaugele. Taas üllatavalt head. Kinnitus sai veidi vedel ja mõni hetk, kui aeg, siis teen veidi paremaks. Et oksad ei räsiks, siis vaja peale poole ka miski raam ehitada. Kõik kaabeldus on tehtud topelt isolatsiooniga ja ektra vastupidava kaabliga. Ühendused 100% joodetud ja liim termodega kaetud. Ahelad on kaitmsetega, ning lülitused läbi releede. Külje ja tagatulede lülitus on auto salongi laest, et ka taga istuja saaks vajadusel lihtsalt lülitada. Tulemus on täitsa vinge. Kokku on paigaldatud kolm 50w töötuld, üks 180W ledbar ja kolm 100W ledbari. Pildid räägivad enda eest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Küljele vaade. Mets miski 200m kaugusel.
Pilt

Pilt



Mida kõike metsas leidub:
PS. sõidan ainult kas oma maapeal, või kaardistatud teedel. Tuimalt metsa ei keera, kuigi mõnele võib tunduda. Enamasti on tegu vanade teedega, mida kehvade olude tõttu ei kasutata tihti, või pole aastatid kasutatud.

Varasemalt kasutatud põllu äärne tee. Vee taseme muutusega on see ala pehme ja enam ei kasva siin midagi peale 3m kõrguse kõrkjalise.

Pilt

Pilt

Keset metsa on aknata „maja“ ja seal kõrval
Pilt

Pilt

Asukoht teadmatta
Pilt

Pilt

Kits...
Pilt

Ühel hommikul sai avastama mindud taas ühte teed, mis peaks sobivasse kohta otsem välja viima. Tee ilus lai, kuid ühel lõigul vesi peal. Eks selliseid on kümmneid ju varem läbitud, ning seekorda teadmatusse kohta minne läksin aeglaselt vette. Poole peale jõudes tõusis vesi üle esi ratta, ning seega pisut ohtlikult lähedal juba õhu sissevõtule (90cm maapinnast on õhuvõtt) Tagurdasin veidi ja pidasin endaga aru. Tundus, et see oli sügavaim kohta ja lähen siiski hooga läbi. Esimene käik sisse, vajutasin pedaali...ning... kõik. Kinni...kohe täiesti kinni! Veidi nikerdasin, ning egas midagi. Ukse sai napilt lahti teha, ning vesi tuppa ei tulnud. 3cm oli veel puudu. Vesi selle kohas miski ~60cm. Kuna õnneks oli kaks sõpra parajasti samas piirkonnas, siis tuldi appi. Esialgu üks buss, ning hiljem volkari V10 parketimaastur. Välja tirimisel tundus paaril korral, et esi rattad ei taha ringi käia...kuid siis samas jälle üks käis. Käis küll täiesti tühja, kuid liikus. Pikk jamamine oli, kuid peale tunni ajast jändamist tuli august välja. Omal jäi kummitama, et kuidas nii kergesti ära vajus.

Pilt

Pilt

Pilt

Järgmisel päeval oli plaanis kragiseva veovõlli otsa vahetus. Ratas alt, pidur maha...ning kogematta keerasin rummu...ratas käib ringi, kuid veovõll on paigal...Selge, miks eelmisel päeval nii kergesti kiini jäin. Ilmselt läks eelmisel päeval vee takistust läbides veovõlli ots katki! Sellepärast ka nii kuramuse kinni jäin. Igatahes sai uus veovõlli ots, ning häiriv kragin kadus.
https://youtu.be/p_uqw31OgHI


Õlivahetus/hooldus:
Kohe alguses ei hakanud „hooldama“ sest ei teadnud kas üldse asja saab. Kuna kõik aga toimis üllatavalt hästi, siis sai eelmiselt omanikult uuritud, ning leidsin ka ilmselt viimase õlivahetuse info. Õlivahetus tehti viimati 185 000km peal ja 11.03.2010. Tänaseks päevaks jeebul ees 215 000 ja kuupäev minuteada seal novemberi kandis ja 2018. Seega õli vahetusest möödas 30k km ja 8 aastat. Pilt klapikambri kaane all oli kole. Õli tase ja rõhud samas normis. Ühesõnaga sai uus Castroli 10W 40 sisse, sisselaskele uus õhu filter, õlile uus filter. Ilmselt kevadel vahetan korra uuesti. Loodan, et midagi halba pole veel teinud mootorile.

Pilt

Pilt

Muuhulgas lähevad uue nädala alguses vahetusse esimese silla sarniirid, käigukasti õli koos filtriga, ning lasen teha silla stendi. Miski klobiseb ka tagasillas, kuid eks sinna jõuab. Küljest midagi kukkumas pole.


Sõidetud on palju, ning emotsiooni pakub endiselt kuhjaga. Tehase makk tahab koodi, see tuleb välja visata ja midagi mõistlikku asemele. Tuleval Nv rändavad külge 30mm velje flansid. Hetkel „full flex“ asendis käib rehv tagant sissepoole koopasse. Ning eest käib maks välja keerates vastu stabika varrast kergelt. Dragon-i ost on ka käsil. Kas selle kuu lõpuks või jõuluks.

Muud pakilist teha ei plaani hetkel.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.11.2018 23:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2007 14:07
Postitusi: 135
Draakon on väga aeglane ja paras ikaldus. Telli omale soomest parem runva vints.

https://www.tuontitukku.fi/tuote/vinssi-runva-4309kg-9500lbs-vaijerilla-runwa-ewx9500-q-(nopea-malli)/48776565618/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.11.2018 23:42 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3193
Asukoht: Kuressaare
Et mitte koormarihmadega joppida, siis osta veniv kõis ka.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 23.11.2018 16:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 687
saarlane kirjutas:
Et mitte koormarihmadega joppida, siis osta veniv kõis ka.


Oli üks jaemüügi veniv kõis. See raibes läks teise tõmbega pooleks. Koormarihm oli ainus, mis autos oli.
Peaks selle spets kõie tellima jah.


iliketits kirjutas:
Draakon on väga aeglane ja paras ikaldus. Telli omale soomest parem runva vints.

https://www.tuontitukku.fi/tuote/vinssi-runva-4309kg-9500lbs-vaijerilla-runwa-ewx9500-q-(nopea-malli)/48776565618/


Seda, et aeglane on, seda ma tean. Aga mis tast ikalduse teeb? Töökindlusega ka probleeme? Vett vist ei kannata.



Praegu on 300.- saada uus 5,4t. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.11.2018 11:09 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3193
Asukoht: Kuressaare
Kui draakonit pidevalt täiskoormusel piinata siis planetaari hambad tömbab viltu. Muus osas toimib edukalt. Hooldama peab enivei peale igat suuremat söitu. Vesi kipub köigile sisse. TAVOTIGA MITTE MÄÄRIDA planetaare, vints ei liigu peale seda enam. Vedela määrdega peab tegema, näiteks würthi HHS5000 vöi möni paneb üldse käigukasti öli sinna.

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7