Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 23.04.2019 19:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.11.2018 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2011 16:48
Postitusi: 210
See soome lehel olev tundub küll asjalik asi olema. :)

_________________
445CI V8 daily. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.11.2018 13:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
saarlane kirjutas:
Kui draakonit pidevalt täiskoormusel piinata siis planetaari hambad tömbab viltu. Muus osas toimib edukalt. Hooldama peab enivei peale igat suuremat söitu. Vesi kipub köigile sisse. TAVOTIGA MITTE MÄÄRIDA planetaare, vints ei liigu peale seda enam. Vedela määrdega peab tegema, näiteks würthi HHS5000 vöi möni paneb üldse käigukasti öli sinna.



Taas hea info. Tänud.

See vints saaks tööd heal juhul korra või kaks kuus.... ma arvan :D
Hooldus on elementaarne. Automaatkasti õli jäigi just 5l üle :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 03.12.2018 16:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Jeep sai siin korra tõstukile aetud, et flansid külge kruttida, üks silla sarniir vahetada ja kastile uus õli panna.

Üks asi viis teiseni, ning eile õhtuks oli tehtud tööde nimekiri ja uute juppide nimistu järgnev:
1. Käigukasti õli ja filter.
2. Esi ja taga sillale uus õli.
3. Esisillas mõlemale poole uued sarniirid.
4. Uus vasak esiratta laager.
5. Uus geneka rihm.
6. Uus Termostaat.
7. Velje Flansid 30mm.
8. Käigukasti pisiremont
9. Sillastend. (väga metsas oli kokkujooks)
10. 6Kg tulekustuti salogis.


Sisuliselt on täis hooldus tehtud. :D

Tagasillas kiliseb endiselt miskit aeg-ajal. Ei suuda viga tuvastada. Ehk on miskit käsipiduri trumli sees. Peab piiluma...

Nädala lõpus saabub Rough country rooliamort, mis tuleb külge panna. Vähendab ehk veidi seda rooli "pehmust" :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 10.12.2018 00:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Nii, suur hooldus oli tore, kuid lõbu pikalt ei olnud.

Esimene pikem tiir metsas hakkas auto kahtlaselt vahele jätma. Kuna oli kiire ja viga ilmnes tagasiteel, siis väga ei süvenenud. Paar päeva hiljem, taas väiksele sõidule. Külmana kõik ok. Aga nii 20km kodust eemal, sain aru, et miski on pahasti ja iga meetriga läheb autol käimine aina hullemaks. Võtsin suuna koju. Laupäeval tuli isu asja uurida. Võtit...ja ei midagi. :D

Bensupump lahkus. :kill

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 16.12.2018 12:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Jeebul andis mootor saba. :?
Või noh...ei toimi.

Nädal tagasi ühel õhtul, hakkas mootor veidi puterdama. Järgmisel sõidul aga käivitus ja käis ilusasti. Paar päeva läks mööda, ning jälle üks sõit. Soojana hakkas taas puterdama ja suht hullusti. Kuidagi moodi veeresin koju. Eelmine nv jõudsin otsuseni, et kõik viitab bensu pumbale. Kusjuures auto enam käima ei läinud.

Sai paak alt ära võetud, uus bensu filter külge. Aga oh õnne, uus pump ei sobinud. Õige leidmine oli suht keeruline. Lõpuks siiski sain sobiva. Uue pumbaga aga sama lugu. Ei lähe käima. Kontrollisin mis ma sain, ning ühel hetkel plärts masin käis, kui võtit keerasin. :think



Käis külmana hästi, kuid soojana läheb aina hullemaks. Pöörded põhja gaasiga üle 4000 ei lähe. Samas kui päris põhja ei vajuta, siis läheb kenasti piirajasse. Koormuse all sama nali. Vahetatud sai seega gaasiklapi asendi andur, "õhulugeja", kuid ikka sama nu*s.

Hetkel tee mis tahad, kui käima ei lähe. Läheb remonti. Las spetsialist otsib. :kill
Võibolla:
Vända andur, kütuserõhu klapp, jagaja, süütepool....või miski muu.

MIks masin vahepeal käivitus, on siiani arusaamatu.

Positiivne on see, et tellitud sai paar uut juppi. 10T 30% veniv tõmbe köis 7m koos aasadega, 5,4T vints, 48" High-lift tung, veel kaks lisatuld, RANCHO rooliamort, Tagavara rattaks 33" mudakas ja veel pudinaid.

Kohe hakkab puhkus, ning kui mootorile elu sisse saab, siis oleks paar nädalat tegevust :D
Vints külge ja ilmselt metallist esi pamper, katuse raam lõpuni ehitada, sest 33" M/T ja Higlift peaks sinna minema, Rooli amordi vahetus jne. :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 16.12.2018 15:19 

Liitunud: 10.02.2013 14:06
Postitusi: 37
võibolla on katalüsaator umbes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 16.12.2018 15:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
trustno1 kirjutas:
võibolla on katalüsaator umbes?



USA variant. Sellel 160kw isel pole katti.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 17.12.2018 14:24 

Liitunud: 14.04.2017 13:59
Postitusi: 151
Paha tuju


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 17.12.2018 16:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Canon kirjutas:
Paha tuju



Mul naine pakkus sama asja :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 24.12.2018 13:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1630
Minu jaoks arusaamatu kuidas sellega sõita kannatab metsas,mul 33x12,5 ja auto mõned tollid kõrgem,aga ikka käivad rattad pihta kui auto flexi lasta :Dsinu omal vahed täitsa olematud piltide järgi.

Plaanid rattad kõhu alt välja ka ajada originaal kohtadele?
Amordid jäid originaalid või pikemad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 27.12.2018 20:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
See on ju säästukas. Peabki vastu käima :D

3" on tõstetud ikka. Ning flans ka velje vahel 30mm.
Aga tõsi ta on, et ikka kipub vastu käima aeg-ajalt. Tiiva ääred on veidi "modifitseeritud" ning koopa seest on ka veidi "kaasa aidatud" väga robustselt.
Amort on originaal.


Aus olla, siis sai juba tellitud 4" rough country tõstesari koos kõige vajalikuga, et ratas oleks õiges kohas, kuid transaga tekkis jama, ning selle hind kallinses poole võrra ja jäigi asi hetkel katki. Vaatame kevade poole uuesti. Kindel plaan on see panna, ning tõste puksid ka juurde.
https://www.roughcountry.com/jeep-suspe ... 00-20.html



Aga mis vahepeal saanud on.

Mootori anomaalia:
Masin sai lõpuks eluvaimu sisse. Väsinud olid nii süütepool, kui ka vända andur.

Vints:
Jõuluvana aka mina ise, tõi vintsi. Säästukas dragon 12000. Ehk siis aeglane 5.4T ja 28m trossiga. Kindlasti rahuldab minu nõudmised.
Plaan on veel sellel aastal külge pookida. Eks paistab, kas jõuab.


Pilt
Pilt


Korralik köis:
Lisavarustusse lisandus nüüd 10t 7m pikk 30% veniv tõmbe köis, mis peaks ka minu nõudmised rahuldama.

Pilt

Rooli amort:
Kuna roolimine on selle masinal super vedel, siis asendasin originaal rooli amordi Rancho RS5401 rooliamordi vastu. Vahe täitsa olemas. Enam pole nii tuia-taia rool kogu ulatuses.



Veidi on jälle maailma avastatud, jõulukuuse tõi jeep koju jne.

Pilt
Pilt
PiltPilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.01.2019 01:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Tegus aastavahetus on olnud. Olen päris mitu paagitäit kütust maha sõitnud, uppunud masinaid päästnud, ise tümasse jäänud, autot arendanud jne.

Originaal maki viskasin metsa ja lisasi miski uue seeria pioneeri, mis Infinity gold seeria kõlarite ja võimendiga kohe kenasti ka tööle hakkas. Autos heli üllatavalt hea :D

28.12 oli läänemaal pisem safari, kuhu oli kange isu minna koos vintiga. 26.12 hakkasin nikerdama, ning 27.12 kell 23.30 sain tehtud proovi tirimine. Vintsi raami kinnituse tegin 8mm teras plaadist ja matkisin tuntud tootja lahendust. Vintsi enda alus-plaat tuli 6mm materjalist, millel all neli 6mm kolnurka tugevduseks. Ma usun, et sai päris hea! Pampri sisse ei hakanud viima vintsi.

Tänaseks on mind kahel korral päästnud ja ühel korral teise kolli välja tirinud. Tundub, et toimib kenasti :)
Pilt

Pamprit oleks saanud paremini lõigata, kuid....
Tuled on vaja veel ette ninasse tagasi panna. Katuselt kolivad kandilised ka alla ninasse. Ei sobi ülesse.
Pilt

Sellised 8mmx100 läksid ette poolraami sisse, pluss sama suur vastuplaat. Kokku hoiab vintsi auto küljes 14x10mm polti.
Pilt

Kott peas
Pilt


Safari 2018 28.12 ja safari 2019 01.01 :D

2019 oli tehniline ja libe kuid üle lahe!
Pilt
Pilt
Pilt


2018 on pehme, vesine ja savine! Snorkel on puudu! :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Varustusse sai lisatud veel High lift tung ja puukaitse vöö.
Pilt

Higlifti jaoks on vaja teha karpidele täiendavad tõste kohad. Aga ei tea veel, kuidas.

Mõtteid ja ideid edasi arenduseks on nii palju. Oleks vaid seda aega rohkem :)

Autoga ja rehviga väga rahul. Liigub kohati läbi pehme paremini, kui oskan oodata.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.01.2019 01:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1630
Krt see vintsi kinnitus ei tundu just kõige kestvam olevat,maru pikk ja õhuke plaat mille küljes ta püsib,lisaks kraavide,järskude mägede puhul oht seda ankruna kasutada:D

Releekarp vii ka kindlasti kapoti alla,see vett ei kannata :)
Rehv sul 35x12,5?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.01.2019 10:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Vintsi releekarbi viin jah tuppa, kui aega tekib. Lihtsalt ei jõudnud veel.

Vintsi alus on väga jäik. Selle tugevuses pole vaja kahelda. Panen pildid ka alt hiljem.

See on veoks raami jupp. Korralik teras plaat millel on all hulk tugevdus plaate õiges kohas. :D

Paar päris järsku kraavi ja tõusu on ära võetud koos vintsiga. Vastu läheb vaid käru konks. Aga jah, peale konksu läheb ilmselt stange ja siis vintsi alus.

Teen hiljem katse ja paar pilti :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand-Metsakoll-Cherokee ZJ V8. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.01.2019 13:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 711
Väike teema ka vahepeal.

Viimati lubasin vintsi alusplaadi ehitusest ja kraavi läbimisest koos vintiga paar pilti. Alusplaat jõuab kraavis mullani samal ajal, kui esi pamper. Ehk siis jah, võiks parem olla. Täna pole veel ette jäänud. Vb ei ole piisavalt karmi tõusu ka leidnud. :D

Paar pilti ka siia. Plaat ja alus tugevdus kronsad on kõik 6mm, kinnitused raami külge ise 8mm plaadist. Vintsinud olen nüüdseks oma 10x, läbipainet või miskit jama ei ole.

Pilt

Pilt

Paar korda on õnnestunud silmini maasees olla. Pilti enam lõpus ei teinud, kuid vesi tahtis juba vägisi tuppa hakata voolama.

Pilt

Eesmised neljakandilised Ledid kolisid uude kohta. Jäi vähe ilusam ja parem.

Pilt

Pilt



Lumega on palju röömu olnud. :twisted: Oma lisa andis ka vahepeal olnud torm. Minu kandis lund vähem, kuid mere ääres kohati teed sellised, et traktorid ka loobivad. Kuna rehv küllaltki lai, siis auto kannab lume peal üli hästi ja rehvid ei vaju kohe maani välja. Lumme kinni pole veel jäänud, kuid hädalisi olen küll mitmeid välja saanud tirida nii kraavist, kui lumest, nii öösel, kui päeval

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Väike tee puhastus maha kukkunud kuusest.
Pilt



Väike uuendus tuleb ka, kui soojemaks läheb. Nimelt juhtusid kätte koopalaiendi komplekt ja GC snorkli komplekt. Koopalaiendid on need Poolakad. Klaasplastist. Nagu soovitati, siis neile panen sisse seda kõige karmimat makrofleksi laadset toodet, et tugevamad jääksid. Niisama külge pannes tunduvad kole haprad. Või teine variant on veel üks kiht klaasplasti sissepoole panna. EI teagi kumba teen.

Kui auto soetasin, siis jäi silma üks pilt, mille poole püüdlen. Enam polegi väga palju minna ja ehk kevadel on eesmärk käes. :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7