1. madaldusvedrudAuto välimus muutub paremaks

Metsas sõtes on võimalus kännu ja kiviga piki karterit saada suurem. Jah, ka vedrud peab vedrusid vahetades ära vahetama

Lisaks soovitavalt ka amortisaatorid. See, kas muutub kardiks, oleneb siiski konkreetsest autost ja vedru jäikusest. Madaldusvedrusid saadki valida 1) erineva jäikusega 2) erineva madaldusega. Sildadele ei tee halba.
2. koonusfilterEt midagi tunneks, tuleks ka sisselase portida, kaaned voolavamaks teha jne. Ainuüksi filtrivahetus ei anna midagi. Kütusekulu läheb loomulikumalt suuremaks. Millegi arvelt peab ju võimsus tulema
3. torukollektor, suurema läbimõõduga torustik, high flow katalüsaator (on selline üldse tegelt olemas) ja sportpütt.Siit valikust annab torukollektor kindlasti kõige rohkem juurde. Hääl ei muutu. Kati asemele otseläbi pütt, ja taha sportpütt, siis muutub ka hääl

Ja noh, eks mootor muutub ka erksamaks kui kergemini gaasidest lahti saab
4. hooratta kergemaks tegemineKergemini läheb pöördesse, kehvemini läheb kohalt.
5. strutbarHead teeb niipalju, et muudab kere jäigemaks. Halb on see, et kui on vana auto, ning kere suht väsind, siis esi- ja tagaosa jäigaksmuutmise tulemusena hakkab kere keskosast ja poolraamidest järgi andma.