AndY86 kirjutas:
Siis see neiu kes oli Land cruiseriga vist, või mingi teine jeep, minu teada sai trahvi sest et ei olnud vahtralehte

mis nad käisid punktis taskulambiga autosid ülevaatams ka?????
See ei olnd neiu

. Lõppkokkuvõttes saime selle eest et tagumine vahtraleht oli kuuti kukkunud. taheti 1200 teha, aga me leppinud selle kiirotsusega.
Meil sinna metsavahe teele keerates hakkas ka juht LC metsavõlusid nautima. Ütlesin kiirelt et 30 ala. Pidurdas ja naeris, et kes ikka varem politseid keset väikest porist metsa näinud
Minuarust said seal esimesed paar autot kõik trahvi. Esimene tõkkiskingade eest, siis meie ja ma ei teagi kas järgmisena olitegi teie.
Üle 20 minuti investeerisime sinna aega.
Asi mida oleme AO osalemisega õppinud, et politsei võib seista sellel õhtul kõige ajuvabamas kohas (tihti punkti lähedal), seega juhi jaoks on see üritus nagu autokool. Stoppmärgid, telliskivid, kõik kiirusepiirangud(rõhutan just neid kiirusepiiranguid kus tavaliselt enamus inimesed ei pane neid tähele) ja kõige krooniks alati on olnud enne finišit politsei radariga ootamas neid kes ruttu-ruttu üritavad jõuda enne aja täis saamist.
Kõigile uutele sõitjatele hoiatus. Kui kiirustate finišisse kasutage cruise controlli või jälgige pingsalt, et osuti liiga kõrgele ei tõuse!
edit: üleüldist juttu
Eelmistelgi kordadel on politseil legend olnud. Nii nagu eelmistel aastatel uued noortetiimid võisid seda üritust kahjuks võtta kui head võimalust kihutada, võtsid osad patrullid võistlejaid kui sihtgruppi, kellele saaks kõigile põhjendatult "keerata" (korduvad isiklikud kokkupuuted selle viimase suhtes, hakkas lõpuks tõsiselt närvidele).
Sel korral olevat korraldajal kokkulepped olnud, et me ei tegele striitreisiga, et ei hakata asjatult nokkima/kinni pidama, vaid mõõdetakse kiirust ja jälgitakse, et kõik normaalselt ja mõistuse piires sujuks. See Tabasalu patrull vist olevat asjast valesti aru saanud vms (peeti valimatult kõik kinni ja tehti trahvi? Kõigi autode järjekorras kinni pidamine ja trahvi põhjuse otsimine pole kindlasti pelgalt liiklusohutuse tagamine ja ürituse jälgimine). Sellest oskab korraldaja ilmselt ise ehk lähemalt rääkida.
Liigne nokkimine on ka muidugi ääretult tobe, aga samas võiks juba tänaseks selge olla, et targem on auto nõuetekohaselt varustatuna hoida ja kiirusepiirangutest kinni pidada, mitte ise põhjust anda trahvi teha. Kiiruspiiranguid võivad mõnes kohas tõesti väga asjatult väiksed tunduda, aga ei saa eeldada, et seaduse rikkumise korral politsei alati siga on selle eest, et julges sind kinni pidada. Kui see Tabasalu juhtum välja arvata, siis politseid oli ju igal pool üle linna näha aga mõistuse piires liikudes ei tekkinud mingeid probleeme.