Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 02:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.09.2009 21:22 

Liitunud: 18.06.2003 01:12
Postitusi: 164
Asukoht: tallinn
enamus asju oli export siksidel ka olemas, mis sierral, kui ei tea pole mõtet ise asju välja mõelda.
ise sõidaks ennem korraliku ja läikiva 20 a vana siksiga kui 20a vana sirtsuga.
ja hindu vaadates originaal korras 20 a vana siks maksab kordi rohkem kui sierra ka.
ei jõua oodata mis argumendid sa jälle välja mõtled :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.09.2009 23:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2009 16:41
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Kuule part. Ma ei ole mingi vene autode ülivõrdes kummardaja, kunagi kui load sain ja esimesed autod Moskvichid, Žigulid olid, siis küll.
Kuna sinu esimene auto oli 1983.a Sierra, nagu seda võib lugeda
part1 kirjutas:
Mina alustasin Ford sierra 2,0 (77kw) GL 1983a omaga siis:) Siiani toredad mälestused sellest, hea masin oli:)
Oli enne üks siks ka,aga see rohkem heinamaa ralli jaoks, see oli vähe aega kah.

Siis pole ka su Sierraromaan ime ning kuna sa pole korralikus Žigulis istunud veel vähem sõitnud, vaid ainult seda põllu peal hooranud, ei oska sa ka sellest muud näidet tuua kui roostes s*takäkist.
Sa räägid, et Žigulil pole püsivust jne. Loomulikult Sierral on parem juhitavus, aga me rääkisime salongist, materjalidest, disainist.
Kui sillad on paigas, puksid vahetatud, hoiab Žiguli suunda väga hästi.
Kütusekulu 1.3 mootoriga 06-ga oli mul keskmiselt 8,X
Mugavuse poole pealt, oli Fiati Lada jaoks kohandatud vedrustus mõeldud Venemaa ''teede'' jaoks, ehk kuumaastikule.
Polnud probleemi sõita suvalisel teelõigul Tallinnas 60-ga kus enamik, isegi linnamaasturid 30-ga venisid, samas ise pehmelt üle kulgedes - ja siia kohe ka vastupidavuse kohta näide - 35 000 km jooksul mis 06-ga sõitsin, ei olnud vajadust ühegi puksi vahetamiseks, LS oli minu kätte jõudes masinal aus 38 000, sisuliselt uus auto ka muidugi, ning samuti ei jäänud ma kordagi teele, ega esinenud juhust, kus masin poleks käima läinud.

part1 kirjutas:
11.sigullile ei pakutud elektriaknaid
12.õlitaseme andurit ei olnud, mis esimestel sierradel oli GL ja Ghial olemas jahutusvedeliku andur samuti.
13.vähestel siksidel on 5 käigulised käigukastid.
14.elektri peegleid siksidele ei pakutud
15. konditsioneeri siksidele ei pakutud
16.sikidele ei pakutud ka seda, et näed ekraanilt, mis tuli sul on läbi põlenud, sierral oli see aga olemas Ghial.
17.esimest piduriklotside kulumise tuld siksil pole, sierral aga küll vanematel GL ja Ghia variantidel.
18. tagaklaasi soojendust pole kõikidel siksidel, nagu sierral on.
19. Neid asju leiab veel.

aga vot selle jutu peale pole mul sõnu, sul on midagi viltu peas, et siga ja kägu võrdled. Algas see jutt millestki muust ja sa hakkad elektriakendest ja konditsioneerist rääkima.
Sa võtaksid ilmselt pulmaautoks ka Sierra.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.09.2009 07:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
ilu sixu.

http://auto.motors24.ee/vehicles/247289 ... &sort=paid

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.09.2009 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Ma räägin sierrast nii nagu ta on, peab ikka eriline oinas olema, et sigulli sierra vääriliseks pidada.
sigull maksab sul 50 000kr, et kordi rohkem maksab, kui sierra?
see rahamaksmine nüüd küll mingi näitaja pole või küsimine
sigulle leiab küllaga kuni 10 000kr eest.
sigulle pole elektriaknaid pandud ju tõsi, mis tõsi.

vahet pole ma ei viitsi enam vaielda, mõni oinas lihtsalt ei saa aru, kui robustne ja mõttetu auto on sigull, sierra on kõvasti etem, igas mõttes.
Aga ma tean, et inimesed on nii oinad, et sierrat maha teevad, vene autot tehakse maha aga täiesti põhjusega.
Te ei tea sierradest eriti midagi, näha on.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.09.2009 18:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Küll haruldus, aga sierradele päris mitmetele telliti konditsioneer peale, samuti on paljudel sierradel roolivõim.
üldiselt siks on sierra tehnoloogiast pea 20 aastat vanem, ta ei saa kuidagi olla samal tasemel, ära tule mulle üldse sellist jura ajama.
Mu vanaisa ostis omal ajal 1975a uhiuue sigull 2101, nii et tean ikka siksidest natuke.
Ning perekonna sõpradel oli korralik 2103, lux sigull niisiis.
Sierra on siksist ikka kõvasti parem, sa aja mida tahad.
Ma rääkisin mõnele sõbrale ka sellest, et sa väidad et sigull on sama hea kui sierra, sinu kohta öeldi totaalne lammas selle peale.
Ka 90ndatel oli mingi 06 ja 05 uuena saadaval, need jäid ka uuena 1983a sierrale ikka kõvasti alla.

Nüüd lõpetan lambaga vaidlemise ,tean sinusuguseid vene autode kiitjaid, teil pole ajuraasugi peas, olete nii kiindunud oma siksi, et ei näe muud midagi eriti, peate seda maailma parimaks autoks, mina räägin aga asjadest nii nagu nad on.
kui siks nii hea on, siis miks hakati sierrasid nii masilliselt sisse vedama?
üldiselt pole mõtet sellist pläma ajad,a et siks sierraga ühel tasemel on.
mitmetel sierradel on ka abs olemas.
tehase poolseid katuseluuke ka siksidel vist üldse polnudki, vähemalt eestis küll ei tea sierradel aga küllaga on neid.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.09.2009 20:56 

Liitunud: 18.06.2003 01:12
Postitusi: 164
Asukoht: tallinn
Nüüd lõpetan lambaga vaidlemise ,tean sinusuguseid sierrade kiitjaid, teil pole ajuraasugi peas, olete nii kiindunud oma sierrase, et ei näe muud midagi eriti, peate seda maailma parimaks autoks, mina räägin aga asjadest nii nagu nad on.

võib ka niipidi võtta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.09.2009 21:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.11.2004 13:06
Postitusi: 23
Asukoht: Kadriorg
äkki keegi paneks kinni selle laulu siit? alsest teemast ple midagi enam järgi ja naljakas ka ple enam


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 09.10.2009 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Ei saa mina aru, kuida saab keegi nii loll olla ja sigulli, sierraga võrrelda, kaks täiesti erinevat autot, sigull täielik pask, sierra väga hea sigulli kõrval.
Oli rahvas loll, et krooni aja saabudes sierrasid sigullide asemele massiliselt ostis või?
Sierra on sigullist pea 20 aastat uuema tehnoloogiaga, huvitav kas tehnoloogia pole üldse arenenud?
lisaks on venelane oma halva töökvaliteediga, sigulli tuksi keeranud, fiatina oli see sigull natuke midaig muud, aga ka mitte sierra vääriline, vaid lihtsalt pask, venelaste poolt toodetuna, väga pask, müratase on ka suhteliselt kõrge sigullil ja ära tule jälle ajama, et ma pole korraliku sigulliga sõitnud, olen ikka küll, saast on saast.
vene auto puhul ongi see huvitav omadus, et olgu ta uus või 30 aastat vana, ühesugune saast on ikka.

vene sigull roostetab hullemini, kui opel,honda ja mazda, aga juba need on parajad roostetajad, nii et sigull on midagi košmaarset.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 10.10.2009 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Sasskin kirjutas:
w124 mersu kndlasti oma hinnaklassis kõige parem. Miks? No vaadake seda sisu juba, 20a vana aga ikka teeb keskklassi autodele stiilikusega pika puuga ära. Auto ise on väga pommikindel ja varuosi on väga palju saadaval hea hinna eest. Endal on antud masin 2 liitrise diiselmootoriga. Kalla ja sõida-see on tõde.



Iga kord kui ma vanemate Mersude armatuuri, näidikuteplokki ja üldist salongi näen, mõtlen endamisi, miks küll sellist maitselagedust nii kaua Mersudes kasutati. :help
See 2.0 55kw diisel ei liigu ju absoluutselt, VAG`i 1.9TD 55kw sõidab sellest tagurpidi ka mööda. :bs
Tagasillas on rohkem detaile kui aastas päevi.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 10.10.2009 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
ise tõstaks esile jaapanlasi - 323F, mida 2a. jooksul pidin torkima vaid uute tagaamortide näol (sai veetud nii ehitusprahti kui suuri naisi, ikka pidas vastu), lisaks siis kütusekulu - 20 liitriga käisin tartust tallinna ja tagasi.
Lugematu hulk Mazda 626 nii R4 kui V6 mootoriga, MX6.. Kõik on olnud vastupidavad, ökonoomsed, jupid ei maksa eriti midagi.

Sõbraga samal päeval ostsime kumbki auto, mina 92.a 626, tema 95.a Golf 3, aasta pärast, kui ma tagapidurid lasin üle vaadata, kuna kässar teatavasti jääb neil lahjaks mingi aja peale, siis sõber oli oma Golfis pool välja vahetanud. Ise kiitis et odav pidada, aga palju raha läks ikka alla. Alatasa oli tal midagi viga ja lõpuks ta selle masina mootori veaga ära müüs kah, kuna raha sai otsa. Ja ostis veel hullema õnnetuse - 2.3R5 Audi B4, millel õigepea pritsepea hakkas nöökima ning siis lagunes esisild.. mina samal ajal kallasin ja tallasin oma kaheliitrist.

Mazdat pole mõtet alla 2.0 võtta, jõudlus on parem ja kütusekulu vaat et väiksemgi, kui 1.8... sama lugu ka juba Mazda6 puhul.. a noh, masinaid on erinevaid.

Samuti on head masinad ka samast ajast pärit Primera P11 ja Honda Civic. Niiet esimeseks autoks sobib jaapanlane kindlasti. :)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 10.10.2009 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
ega ma su jutu peale solvunudki. :)
minu läbisõit oli selle 2.a jooksul selle autoga täpselt 70 000km, ühesõnaga ostes vahetasin rihmad..Tol ajal olin veel vahtralehega poiss ja minu sõidud kulgesid kodust kooli ja nädalavahetustel turutiir ja nii ta kogunes.. tänaseks päevaks on minu aastane läbisõit juba 60 000..
Ok, vahepeal mälu uuendas, et sai vahetatud ka šarniir ja küünlad. Ja see ka kõik. Igati tasemel säästupunn oli.. vahel leian arvutist pilte, siis silmanurka tekib pisar.. Uus omanik keeras auto kohe puitu..

Tõenäoliselt järgmiseks autoks ostan aga kas Toyota Camry või Mazda Xedos 9/ Mazda 6 või siis BMW 5-seeria ridadest midagi ilusat.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 11.10.2009 00:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 21:48
Postitusi: 219
DeLaBig kirjutas:
Sasskin kirjutas:
w124 mersu kndlasti oma hinnaklassis kõige parem. Miks? No vaadake seda sisu juba, 20a vana aga ikka teeb keskklassi autodele stiilikusega pika puuga ära. Auto ise on väga pommikindel ja varuosi on väga palju saadaval hea hinna eest. Endal on antud masin 2 liitrise diiselmootoriga. Kalla ja sõida-see on tõde.



Iga kord kui ma vanemate Mersude armatuuri, näidikuteplokki ja üldist salongi näen, mõtlen endamisi, miks küll sellist maitselagedust nii kaua Mersudes kasutati. :help
See 2.0 55kw diisel ei liigu ju absoluutselt, VAG`i 1.9TD 55kw sõidab sellest tagurpidi ka mööda. :bs
Tagasillas on rohkem detaile kui aastas päevi.


Esiteks- milline TD on 55kw?
Teiseks- kuna on detailide rohkus mõjutanud vastupidavust?

Ei usu, et Sinugi A6-el tagasillas 2 puksi kokku oleks. Ja sisu on küll täiesti maitse asi. IMO on vanemad audid ka armatuuri poolest väga jubedad. Ja üleüldse harjumise värk- vanemate Volvode armatuur ntx kordades kandilisem- kuid päev otsa sõitmist ja tundub täitsa ok juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 11.10.2009 01:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
1.9TD VAG`l 55kw ja 1.9TDI 66kw jnejne.

Sisu ongi maitse asi, avaldasin lihtsalt arvamust.
Mul pole A6 aga pukse on seal muidu jah ainult paar. Selge on see, et tagaveolisel peabki tagasillas rohkem nodi olema, loogiline.
Lihtsalt vanematel Mersudel on seal (kuluvaid) detaile ikka väga palju ja mida rohkem neid on, seda tihedamini midagi läheb.

124 kerega Mersu ülim vastupidavus, võrreldes tolleaegsete konkurentidega, on rohkem linnalegend.

Need kliima temperatuuriröngad on ka päris muhedad, mis kasutades armatuuri ära kaovad. :)

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 11.10.2009 10:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Oi sa vana **** kus siin on andmiseks läinud :D Hea et käte peale üle ei minda veel.

Aga kuulge, ma tahan ka kakelda, mul nii hea argument.

1)noormees käib koolis ja ostab auto - hakkab palju sõitma, sellest tulenevalt jääb vähem raha kino või riiete peale, eks aegagi vähem kuna mingi kala ikka on ja jälle ei saa tüdrukuga kokku.
2)Pidi sõitma päevas 5km kooli ja 5km tagasi....aga trenni?

Minu arvamus, kuan tegu on STREETRACE foorumiga ja vähemalt vanasti olid siin koos hingega asja juures olevad isased (ning ka mõni õrnema soo esindaja).

Koolis käid jala, paras treening, superhea värske õhk ja usu mind eitule ka sel talvel rohkem kui 3 päeva alla -20 nign need kanädalavahetusel ja kell 3 öösel. Ostad endale e30 325, putitad vaikselt. Kord nädalas või millal aega, tuju ja auto piisavalt korras, käid paugutamas. Elu on lill! ;) Autopede dream! :think


Aga kui ikka tahad iga päev liikuda ja laisk olla siis kadett e, vectra a, sierra, kasvõi golf 2. Esimene neist kõige seksim muidugi. ja tulevikus saaksid 2.0 110kw vahele istutada. Samas ise ostsin 89a micra kunagi kooliskäimiseks, väga hästi veeres, peenestades 6 sajale ja sõitsin ainultpaartuhat km, midagi ei jõudki juhtuda selle ajaga, lihtsalt üv sai läbi ja sai järgmine masin võetud, rootsis pole see üv tegemine nii odav ka räimega. Ja kusjuures micra oli üsna nilbe küll, aga 130+db tuli ka kaks korda odavamalt kui volvo v40nes, seegi autopedele hea point :)

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 11.10.2009 12:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 21:48
Postitusi: 219
DeLaBig kirjutas:
1.9TD VAG`l 55kw ja 1.9TDI 66kw jnejne.

Sisu ongi maitse asi, avaldasin lihtsalt arvamust.
Mul pole A6 aga pukse on seal muidu jah ainult paar. Selge on see, et tagaveolisel peabki tagasillas rohkem nodi olema, loogiline.
Lihtsalt vanematel Mersudel on seal (kuluvaid) detaile ikka väga palju ja mida rohkem neid on, seda tihedamini midagi läheb.

124 kerega Mersu ülim vastupidavus, võrreldes tolleaegsete konkurentidega, on rohkem linnalegend.

Need kliima temperatuuriröngad on ka päris muhedad, mis kasutades armatuuri ära kaovad. :)


Sellest kuulen küll esimest korda, et mb armatuuri midagi ära kaoks. Võibolla, kui poksikindaga seal opereerida..
Kas TD VAG-i puhul turbodiislit ei tähendagi?

Ja kui mb tagasillas kõik jupid korralikud on, siis saab sõita ikka aastaid-aastaid ilma suurema remondita. sama aasta vw passat ntx vajab ikka päris tihti esisilla korrastamist, et muretult saaks liigelda.

Muidugi- eks auto hea seisukord on väga paljude eri inimeste jaoks erineva tähendusega.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7