Suve keskpaiku tekkis siis raha, et omale esimene "päris" isiklik liiklusvahend osta. Mõeldud ja valitud sai loomulikult kaua, ning lõpuks sai selle masina kasuks otsustatud (tuttav müüs seda veel pealegi, seega oli suur roll ka sellel). Olin küll algul kindel, et mingit korea, hiina ja muid selliseid autosid ei osta, kuid selle masinaga tutvumine pani ümber mõtlema. Lisaks küllaltki heale välimusele oli see (ja on siiani) üks mugavamaid autosid, kus eales olen istunud

. 2.0L mootorilt ma erilist minekut ei oodanud, kuid sellel masinal on seda igapäevaliikluseks rohkem kui küll. Nagu sellise vanusega autol ikka, omas ka see natuke roostet, karbid nimelt ei olnud just parimas korras. Teadsin ka seda, et 3nda käigu sünkro on suht läbi.
Sai siis suvi otsa tiirutatud ilma peal ringi ja kõik oli lilleline, kuni ühel õhtul andis üks pidurivoolik otsad. Läks piisavalt hästi, et pidurid kohe ära ei kadunud, vaid pikkamööda. Remondis sai vahetatud siis piduritorud ja tagumised pidurivoolikud. Sai isegi välismaal selle aparaadiga käidud (kui läti arvesse läheb

). Oktoobris siis andis käigukast otsad, uus (kasutatud) kast, koos sidurikomplektiga läks 6,5k maksma (juppide vahetus töökojas ka seal sees), mis mulle kui õpilasele on küllaltki suur raha. Hiljuti sai ka talvemõnusid nautides omal esistange juhipoolsest äärest katki tehtud

. Probleem selle masina puhul on veel kehv plastiku kvaliteet - ukselingid näiteks on kohutavalt viletsa vastupidavusega. Elektroonika aga töötab väga korrektselt, kui välja arvata üks tagumine aken, mis on kuidagi "kinni jäänud". Tehnilist poolt ei saa ka laita, kui väljas -27 oli, siis läks rõõmsalt käima ja iseenesest on tehnika vägagi usaldusväärne. Ainus asi, mida laita on see, et auto on esiveoline
Jutujärgi oli auto enne eelmist omanikku politsei tööriist

Raadiosaatja antenn on igatahes katusel olemas ja keskkonsoolis ka kinnituskoht saatjale. Tavaraadio antenni ei ole, kuna see jäi pesulates alati ette

ja seda ka ei tea, kas see jutt tõele vastab.
Eestis sai aparaat 2001 aastal uue mootori.
Mingeid andmeid ka:
Mootor bensiin 2.0L 16V 102kw (mitsubishi 4G63)
4x elektriaknad
Tagaklaasi+küljepeeglite soojendus
ABS
5 käiguline manuaalkast (Galant GTI pealt)
Kesklukk/Signa/Immo
Kenwood MP3 plaadimängija (marki peast ei tea)+subwoofer (loomulikult olemas ka tavakõlarid

)
Pildilt võibolla ei saa aru, kuid all on isegi valuveljed

Kütet sööb:
Linn 10-11
Maantee 7-8
Saaks ka vähemaga hakkama, kuid gaasijalg on küllaltki raske

Proovitud sai ka see, et auto läheb GPS järgi, spidomeetril lubatud 220kmh välja, ilma tundeta, et kohekohe midagi küljest ära kukuks

Kuna pilt ütleb ikka rohkem kui 10 sõna, siis lisan mõned (tehtud suvel, siis oli stange vasak külg veel terve).



Küsimused ja arvamused teretulnud, soovikorral võin pilte juurde teha
