Tere,
Panen siis oma tjuuning eluka ka siia ülesse jälle

kuna tundub nii et keegi seda ära ei osta

Seega tuleb ise korda teha ja suvel tallinna tänavate auklikke kilomeetreid mõõta
Autost siis enesest:
Toodetus 2000. aasta juulis, Eestis esmane regristreerimine august 2000. Isa ostis auto Pleione AS-st uuena. Minu kätte sattus auto vist 2005 aastal või nii.
Tehasest väljus SX varustuspaketiga- st kõik lisad mis talle pealepandi tehasepoolt v.a airbagid.
2xel aknad, kont, 1xel. peegel, 4x kõlarid, tahhomeeter, roolivõimendi, tulede korrektor rohkem nagu polegi
Minu kätte jõudis masin sellisena:





h


Natuke siis auto ajaloost:
-Algugul said ostetud 15" valuveljed(teistelt piltidelt näha)
-Ostisin esistange lisa and the saga began!


- Siis asi soettud luubiga udutuled

- Seejärel soetasin antitiiva


- sõitisn autoga vastu pirita ringaraja sillapiiret



- siis sai auto kordatehtud ja tagatiib installitud ka samaaegselt ja saabus suvi 2006




- siis tulu haapaslu avalks

sai sõidetud 18,1 aega kui ma ei eksi



- 2006 suvi oli katastroofne! sõitsi esispoial 2 krda ribadeks kuid sai chip soetaud, minek muutus tunduvalt!

- Sai siis ta kordatehtud mõlemad korrad ja sain Carbon 3D look tulekatted, koonus filtri ja led suunatuled poritiibadele, kuid siis sai autob benapump otsa


- Seejärel auto sai kordatehtud ja küljekarbid ostetud ja värvitud

külge paneks ei onud esialgu raha

- sai veid veel raha kogutud ja sain karbid külge




Auto hakkas ilmet võtma
- sai soetaud 17" veljed ja elu läks veelgi ilusmaks(keset südatalve tehtud pildid)


- Tuli tsenoooninde maanja

:D 6000K




- Siis tuli suvi 2007, auto sai Sachs Advantage amordiringi, B&G 40mm dropi ja sai uuendatud sildu(puksid, zarniirliigendid ja custom stabika kondid, kuna orig. stabika otad kestsid madaldusega kuskil 1 kuu) ning kuna orig lõpupada lasi kõikjalt juba läbi siis sai ostetud sport summuti ja kat eemaldatud ja eesti tänavatele tuli esimne honda häälega mitte honda



- Seejärel hakkasin tagaosa ehitama


- Lõpptulemus koos väikese salongi kunstnahga katmisega, toonklaasi ning toonitud tagatulede ning moditud esituledega

SR.org lõpuüritusel sai sõidetud aega 17,3 kui ma ei eksi






- Seejärel võeti ÜV ära ja siis läks auto talveunne, kuna koos ÜV läksid mul load!

- Siis ai autoga nii mõndagi tehtud kui ta seisis: veljed värvitud, iluvõret tuunitud, kadett GSI orig. recarod sisse xenon udutuledesse, zimmermanni kettad ette, ferodo primer klotsid ette ja taha, uus orig lõpupada ja high flow katalisaator muundur ja tagastange sai uue legaalsema ilme! ÜV läbis puhtalt ja probeemivabalt! Üldine sisukord olla olnud perfekne




- Kahjuks seda lõbu oli natukeseks ajaks! õlipump andis otsad! Vahepeal sain uue iluvõre ja sai stange nurk katkisõidetud


paharett

- Kuna sai räägitud et c20xe tuleb vahele siis sai ka nii tehtud

ja ta sõitis jälle!
- seejärel sai vistud 1,6 orig 50mm sumps kuskurat ja ehitaud 2,5" sport väljalase sport kati ja asjadea otsat lõpuni






Vido kah, kuidas ta käitub ja mis häält teeb
http://www.youtube.com/watch?v=USx1Duy5mPY- Seejärel sai installitud powercap ja stage 2 chip mootorile, mootor muutus tunduvalt erksamaks ja äkilisemaks, strutbar ja alumine isetehtud swaybar(vist on õige nimetus), sport rool ja osad punased salongi detailid katsin musta kunstnahaga, kuna puane värv hakkas slimadele. Sai veel installitud voltmeeter, lisa tahho ja ette hertzi tweeterid, taha maganati 6,5" kompod.

- Oli plaan teha LaNOS

- Kuid nüüd lendas käigukast laiali ja auto seisab Viimsis garaasis ja ootab mil ma ta korda jälle teen

Viimased autost tehtud pildid:
http://raitz87.planet.ee/Auto/k2ula/Nos-i enam pole
Heli ka enam autos ei ole, ainult kaablid.
98% piltidest on minu enda tehud!
See on selle Daewoo lugu

eks näis mis saatus toob, see suvi tahaks ta uuesti tänaatele panna:D
Olen selles autos kõike teinud ja sellega praktiliset kõikjal käinud. Sellel autol ei ole minujaosk enam materjaalset väärtust, sest emotsioonid mis selle masinaga seotud on suuremad. Aga kuna olude sunnil olin vahepeal müüma(huvi korral veel müügis) kuna sai endale uus igapäeva liikur soetaud, see jääks nagu kiiresti sõitmise masinaks
Loodan et teema on piisvat mahukas ja ei lähe kustututamisele:D
Katsun teid hoida kursis uuemate uudistega kui midagi peka muutuma

Küsimusi? Ideid?
Jäädes kevadet ootama,
Raivo