mehikemetsast kirjutas:
Vanem impreza pole ka nüüd teab mis kaalupomm.Vaata võistluste tulemusi, kus tihtipeale see palju kiidetud 4wd on saanud esiveoliste autode käest ära( ja ma mõtlen selleks naljaks loodud imprezasi ja evosid, mitte perevaguneid.).Oleneb lihtsalt raja tehnilisusest.Sellise hooga , kus 4wd uisutab jumal teab kuhu ja kaua, saab fwdga ühekäega hakkama. Ahjaa...vasaku jalaga annab ka fwd-d küllaltki 4wd-na käituma panna

Naljakas on lugeda neid arvamusi, kus ülistatakse ainult neljaveolisi ning räägitakse kui mõttetud teised on.Loomulikult on 4wd kindlam ja stabiilsem lahendus, kuid juhul kui auol all head rehvid ning juhil ka mõistust on, siis saab väga normaalselt ka sellega sõidetud.
RWD piik on kindlasti oskaja käes kiirem kui FWD piik, kuid tavanaastuga kipub ta siiski kaotama...
Mina jään siiski arvamuse juurde et samaväärse juhi käes samas kaalus ja samade rehvidega fwd saab ilusasti 4wd-lt igast asendist. Aga õnneks on igaühel õigus oma arvamusele.
Käituma saab panna jah, aga edasiviivaid rattaid on ikka vähem.
Ja tulles võrreldes võistlustelt tavaellu, siis tavaliikluses tavaliste x juustude rehvidega fwd seljakotid (mida paraku enamik ju on) on täielik nullväärtus "hullude" ilmadega. Neliveoga mure puudub. Fakt.
Mr.X neliveoga drift on 100x funnim, aga eeldab mingi 2-3x rohkem jõudu, ja see rsk on kallis kätte tulema lihtsalt
