Tere!
Kuna siin mõni juba ees, siis paneks enda Rabbit'i ka ülesse.
Andmed:
Mark ja mall- VW Golf Cabrio
Mootor- 1.8 r4 82kw
Käigukast- 5 käiku manuaal
Aasta- 1986
Ajaloost ja saamisloost
Auto olnud minu valduses alates aastast 2005 ehk siis juba oma jagu. Ostetud sai ta kunagiselt Hiiu-Suurtüki autoplatsilt ja seda täiesti hetkeemotsiooni ajendil. Nagu ikka selliste asjadega on, satuvad need ostud mitte kõige paremale ajale. 2005 aasta suvi nimelt oli väga ilus ja enne autoostugi 2 nädalat lauspäikest olnud, seega autohind oli üsna soolane ja alla sellest ka ei antud. Mis teha.
Auto oli toodud Šveitsist ja väga heas korras. Roostet silma ei hakanud, uksed ei olnud ära vajunud ja salong oli vaikne. Katus oli juba siis lapitud, kuid kannatas veel sõitmist. Salongi poolelt oli kulunud juhiiste ja ühendamata lisakellad. Keegi oli ka sportpedaalid pannud ja nagu peale käivitamist selgus, ka sportsummuti.
Esimesed meetrid autoga olid võrdlemisi naljakad, sest auto pedaalide käik oli hästi lühike ja teda painas täielik roolivõimetus. Vaatamata nendele sai auto kalliks esimese nädalaga.
Igapäevane kasutus
Auto on olnud suvises kasutuses sellest ajast peale. Tavaliselt algab tema hooaeg aprillist-maist ja kestab oktoobri lõpuni välja. Suurema osa oma suvisest ajast veedab ta Saaremaal. Linnavahel on hea ringi põristada, kuid maanteel on väsitav. Müra on ikka omajagu ja pisikene auto pillub ka rohkem. See "tüdimus" tuleb muidugi siis välja, kui iga nädal Tallinn-Kuressaare sõita. Üksikud lühikesed otsad ei ole probleem.
Autol on väga hea pidamine ja kurvikäitumine. Vanaauto kohta on tal ka jonnakas iseloom, eriline kiirendusrelv ei ole, kuid vaatamata sellele visa ja kergelt alla ei anna. Oma vanuse kohta piisavalt kärmas, et mitte kellelegi jalgu jääda, kuigi viimasel suvel andis tunda, et enam nii varmalt pöördesse ei lähe.
Tõsine hirm on temaga parklates kikerdada, sest väike rool, laiad rehvid ja roolivõimetus ei anna kokku just parimat kooslust, kuid suve keskeks on tavaliselt ülakeha juba välja treenitud, kaks kärbest ühe hoobiga.
Talvel seisab ta garaazis ja aeg-ajalt saab käia teda soojendamas. Tavaliselt läheb peale seismist käima poolest pöördest.
Mis siis tehtud, mis teha vaja?
Tehnilise poole pealt ei ole auto kunagi midagi enamat peale tavalise hoolduse vajanud. Nüüd tundub, et üks esimene rattalaager vajaks vahetust ja esisild veidi tähelepanu. Nagu tahaksid vahetust ka küünlad ja küünlajuhtmed.
Eelmine suvi sai lõpuks ära vahetatud katus, mis ei taganud enam mingit kaitset vihma eest. Igal hommikul andis märg istumine teada, kas öösel on sadanud või mitte. Uus katus sai tellitud USAst ja plaan oli sama toon saada, kuid kogemata tellisin tumedama kui algselt. Enam silma ei hakka ja on isegi meeldima hakanud.
Autol vaja teha veidi keretöid, sest mõned roostekohad on välja löönud. Endiselt ootavad ühendamist salongis olevad lisakellad ja korrastamist juhiiste.
Vaatamata sellele on tegemist väga hea kaaslasega ja müüa ei ole teda plaanis.
Selline ta siis oli ostes.



Ja peale katuse vahetust


Rohkem pilte:
http://nagi.ee/photos/naroog/sets/152899/