NB! see kere just sobib ökoliikuriks.
Kaal on väga väike võrreldes kõikide muude autodega.
Tühimass peaks kindlasti alla 1T olema.
Tähelepanek vanadest aegadest. Opel rekord oma 2,0 mootoriga kulu maanteel ca 8l sajale, linn ca 10-12 sajale,.
sama 2,0 ascona tagaveduse peal: maanteel vaevalt 7l sajale, linn vaevalt 9 sajale.
Sama mootor peaks selle pisikese kadetti peal tagama meeldiva dünaamika ja samas kuna energait ei kulu üleiigse raua kaasa vedamisele siis sõltuvalt peaülekande kiirusest peaks ka kulu olema väiksem kui esimesel kahel.
fakt on see et ühtegi mõistliku hinnapiiri sees olevat motorit ei saa sa käima nii et kulud oleksid ala 3,5-4 l sajale.
vab kui sa paned kõik neli ratast need vectra varurattad ( 115/80 14 ) vääad neile 4 at rõhku sisse ja keerad kõik karpa düüsid kinni ning pedaali alla paned paksu kustukummi siis ehk suudad kulu viia ligilähedale soovitust.
Hetkel ise teen loomkatseid lada 21013 ga. 1,2 ketiga kone. auto läbisõit oli alguses 61K km, 1500km juba sõidetud. kulu on linnas vaevalt 8 sajale ja maanteel natuke alla 6 e, paremaks seda küll kuidagist ei saa. mis siis et pisike mootor, aga tallama peab küll selleks et üldse edasi liiguks. Teoretiseerisime siin et oleks seal mingi talutavam pritsega ala 60-70kw mootor , siis oleks tallamist vähem ja vb kulu oleks ikkagist sama. Võit tuleks eeskätt mugavama dünaamika arvelt.
Mikromootor ei ole alati kõige ökom.
Nb jätkuvalt pakkuda 1,9 s mis tulnud ascona 1977 aasta pealt. sama asja on ka kadetti peale paigaldatud. Weberi karpaga. täies komplektis. Kui huvi siis kontakteeru.