Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 19.08.2025 01:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi a4 2.8Q 1995 kliima
PostitusPostitatud: 28.06.2010 20:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.11.2009 09:06
Postitusi: 56
Probleem siis järgmine ,et nädal tagasi löpetas autos kliima oma töölepingu.Näidikul köik valgustusesed ja asjad töötavad saab reguleerida puhuri kiirust aga kui hakkata reguleerima kraade siis ainult numbrid liiguvad HI-LOW vahel aga puhurist ei tule ei sooja ega kylma ainult sama puhub mis temeratuur parajasti väljas on.Oskab äkki keegi soovitada kust viga ostsima hakkata :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2.8Q 1995 kliima
PostitusPostitatud: 28.06.2010 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:59
Postitusi: 1207
Asukoht: Tln
snupixx kirjutas:
Probleem siis järgmine ,et nädal tagasi löpetas autos kliima oma töölepingu.Näidikul köik valgustusesed ja asjad töötavad saab reguleerida puhuri kiirust aga kui hakkata reguleerima kraade siis ainult numbrid liiguvad HI-LOW vahel aga puhurist ei tule ei sooja ega kylma ainult sama puhub mis temeratuur parajasti väljas on.Oskab äkki keegi soovitada kust viga ostsima hakkata :hail


Kompressor töötab? Katsu torusid mis kompressorist radikasse lähevad. On soojad/külmad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2.8Q 1995 kliima
PostitusPostitatud: 28.06.2010 20:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 12:52
Postitusi: 115
Asukoht: Kuressaare
Loe veakoode ja vajadusel pane klappide mootorid liikuma, selle õpetus on ka kuskil olemas.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=19663


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2.8Q 1995 kliima
PostitusPostitatud: 29.06.2010 17:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.11.2009 09:06
Postitusi: 56
Kopressor tundub et töötab ja voolikud on soojad.

Mina selles kliimast neid veakoode kätte ei saanud proovisin mis ma proovisin:D
kellelgi veel äkki mingeid soovitusi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2.8Q 1995 kliima
PostitusPostitatud: 30.06.2010 02:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Pakun, et sooja/külma mootor kinni jäänud.

Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas. Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall


Iga mootoriga nii tehes (lastes mootoritel suuremate voltidega edasi-tagasi käia), peaks need uue elu saama.
Proovitud ja toimib.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi a4 2.8Q 1995 kliima
PostitusPostitatud: 02.07.2010 12:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.11.2009 09:06
Postitusi: 56
DeLaBig kirjutas:
Pakun, et sooja/külma mootor kinni jäänud.

Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas. Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall


Iga mootoriga nii tehes (lastes mootoritel suuremate voltidega edasi-tagasi käia), peaks need uue elu saama.
Proovitud ja toimib.



Suured tänud DeLABig.Täpselt seal see kala peidus oligi.Kindalaeka all oli yks klapp kinni. :D :D :rokib


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7