Scorpio Ghia kirjutas:
tagumine vedrustus nivooga? olen ühe Sevillega sõitnud, millel oli nivoo tuksis, nii jäigega autoga pole elus sõitnud (v.a. kart).. Kas tagatuled on ära pleekinud või mitte, minu meelest tüüp viga sellel mudelil. Kui värv on sügav punane metallik nagu ühel pildil näha on, siis värv on kena, punast autot on raske pildistada, ja jättab mulle, et on lippupunane värv

tegelikult ongi Seville'l kõik 4 amorti õhuga. Mida kiiremini sõidad, seda rohkem maadligi tõmbab ja oma kogemus ütleb, et 140 pealt on juba päis jäik. Kui aga maanteekiirusel endiselt õõtsutab, siis viga pole vaja kaugelt otsida. Amort või amordid on tuksis ja ühe amordi letihind on 32 000.- hetkel. Muidu vägev laev. Enamus mugavuslisasid on kas vaakumi või elektriga.

Kütusekulu ei olegi nii väga mõrvarlik, ma tean ühte pontiaci minivani, mis on NorthStari peale tehtud. Müstika, kuidas V8 suudab V6 pessa ära mahtuda.

Peamised murelapsed on kaaned, tosoolitase on elulise tähtsusega ja alu-kaas teeb kiirelt prõksti.
Mootor on just loodud kiireks sõiduks ja armastab pöördeid.

Autole võimalik ka chip-tuuningut teha, kuid mitte jõu juurdesaamiseks, vaid piiraja eemaldamiseks.

Täpsemalt otsi USA Caddy foorumitest.

Aga punane on mahe
