Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.08.2025 22:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem (juhtmete jama)
PostitusPostitatud: 20.09.2010 22:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2009 11:51
Postitusi: 104
Mure selline, sai soetatud omale e30 316 - (73kw) Millel võtsin ette mootorivahetuse. Mootor sai ostetud e28 pealt (2,7 - 90kw mis on aastast 84) Sai mootor vahele tõstetud, aga tekkis küsimus, et millise juhtmeskeemi järgi ma peaksin juhtmed ühendama. Sai igasuguseid skeeme proovitud, aga ei saanud autole sädet - olemas on kõik punased(hoiatustuled?) armatuuril. Strateri sain ka taha aga bensupump, kui ühendada, töötab kogu aeg, kui süüde sees - relee ei löö teda tagant ära. Aju juhtme(paks) küljes on ka mingi kandiline pistik, kus on kuus klemmi kohta - mul seal ainult 5 juhet järgi. Kas see tuleb ka kuhugile ühendada? Viiesel oli ta millegiga ühendtaud, ma ei vaadanud täpselt, millega.
Ei oska enam ise midagi teha - juhe täiesti koos. Olen proovinud igasuguseid skeeme aga ei saa juhtmeid kuidagi paika.
Loodan, et keegi sai jutust aru ja oskab mind aidata, või on läbinud sama jama.
Suured tänud ette ära!


Viimati muutis -DK-, 20.09.2010 22:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem
PostitusPostitatud: 20.09.2010 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2009 11:51
Postitusi: 104
Leidsin mingid skeemid, mis klapivad minu pistikutega.
Järsku keegi oskaks öelda millised juhted sealt omavahel ühendada - või keegi ehk oskab tõlkida mõlemad eesti keelde, või vähemalt saksakeelne inglisekeelde - kui keegi viitsib tegeleda.

tänud.

skeemid siin: Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem (juhtmete jama)
PostitusPostitatud: 21.09.2010 11:19 

Liitunud: 07.04.2003 15:13
Postitusi: 145
Asukoht: Tln
Saksa keelt ei valda, kuid tõmba eta mootori el. skeem ja selle järgi vaata juhtploki jutmed üle.
Ise mässasin täpselt sama mootorivahetusega aasta tagasi, ainult, et juhtmed olid juba eelnevalt osaliselt ühendatud.
Samuti puudus säde ja küstusepump ei läinud tööle. Mõõda juhtploki klemmidelt, kas vajalikes kohtades koguaeg toide peal ning kas vajalikes kohtades toide käivitamise ajal peal. Minul peitus kala igatahes seal, peast juhtmevärvi ei mäleta, kuid oli vist mingi väike pistik, kust ühele juhtmele pidi käivitamisel toide peale jooksma, kuid seda ei teinud. Keeruline jutt, kuid ehk on abiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem (juhtmete jama)
PostitusPostitatud: 21.09.2010 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2009 11:51
Postitusi: 104
See pilt, mille ma panin - seal ülemine on e28 - 2,7 oma ja alumine e30 - 1,6 oma. Ma kontrollisin juhtmete värve ka.
2,7 aju ja mootorijuhtmestik on mul olemas.
Minu e30 ümaral pistikul on 14 juhet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem (juhtmete jama)
PostitusPostitatud: 22.09.2010 11:14 

Liitunud: 07.04.2003 15:13
Postitusi: 145
Asukoht: Tln
Mille põhjal praegu juhtmed ühendatud on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem (juhtmete jama)
PostitusPostitatud: 26.09.2010 15:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2009 11:51
Postitusi: 104
Nende kahe skeemi järgi mis üleval näidatud. Aga säde puudub ikka. Ma oleks nõus 500.- maksma kui keegi tuleks paneks ta käima. Ma ei hakka selle eest maksma, et tulid kohale ja ''proovisid'' - auto töötab, raha on sinu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: E30 mootorivahetusel tekkinud probleem (juhtmete jama)
PostitusPostitatud: 29.09.2010 10:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2009 11:51
Postitusi: 104
Teemal võib lukku panna. Sai teine mootor võetud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7