Pole kaua aega kirjutanud, et siis masin sõidab ja järjest paremini hakkab liikuma .Vigasid oli ka.
Nimelt ostsin pmt põrsas kotis moto mis oli kellegi külaantsu põlveotsas remitud moto.Okeisiis. Pakkumineoli hea ja läks äriks.
Moto saipeale ja tööle. Ja esimeselt proovitiirult tagasitulles kolks sees. Selgus et se remontija oli pannud klapi ja nookurivahel olevad lukuseibid valesse pessa ja nookur peksis 2 lukuseibi puru. Sai siis esindusest uued ostetud 2tk 700eek. Tuli 2 nädalatkohale . Sainkätte ja masin uuesti tööle. Aga eitöödanud niinagupeab. Selgus siis et temperatuuri andur läbi. Nüd siin ootan rahavoogusi et saab edasi ehitada. Tänavatel näeb masinat 2011 kevad. Ette sai ka uus esiklaas .
Ja plaanid järgmiste rahalainega on korralik õhufiltrikopsik v apexi koonukas. Õlitemp/rõhk kell . Kapotealla kütuserõhu kell,ette uued rattalaagrid,täna sai ka läbipesuõli visco 3000 välja lastud ning sisse kallatud liquid moly täissünt 5w30. Väiksed elektritööd tulebveel teha mis on paaritunnitööd. Nimelt knock sensori pluss vedada ja natuke kapotialt juhtmeid kokkuteipida ja tegevust onveel küllaga.Elame näeme.Ja kui keegi märkab siis masinal on tükike bosozoku stiili ning kavatsen ka edasi liikuda selle stiili suunas.
Väheke elektrimajandust millega pidin silmitsi seisma.




Uus tuledealune liist sai ka faceliftioma ehk t12 kerelt. Natuke oli pikem ja pidilühendama. Ootab nüd klaasriietamist ja väikest värvitööd. Plastikust.



