riffgt kirjutas:
Sry , ei ole midagi sinu Audi vastu , õigemini on endalgi audi ja vanematel B6 1.9tdi, aga see sinu auto chipiga saadav 400nm, on ikka üks paras

. Mul on chipitud S ja ma sain MTM softiga 25kw ja 50nm juurde. Kui sinu no-name chip annab diislile niipalju juba juurde , siis ausalt tahan omale ka seda chippi.
Nagu ka eelnevad kasutajad mainisid, siis diislil on just nimelt toores väändemoment. Ärme võrdle diisel-bensiin, 2 täiesti erineva tööpõhimõttega mootorit.
400nm ei ole mul kalkuleeritud ega ka a`la softi tootja kodulehelt tsiteeritud, vaid reaalses elus, just selles samas autos vag-com`ga mõõdetud.
Isegi tagasihoidlikult siin seda nm kasvu kajastanud, AWX mootoril allikate alusel originaalis 285nm, seega kui neid allikaid usaldada, siis kasv lausa 115nm.
Ses suhtes vahet pole, mingid numbrid mul silme ees ei ketra, tõstan jõudlust vaid seetõttu, et seda on siiani odav teha olnud ja midagi kaotanud pole, vaid võitnud suhteliselt palju mugavuse poolelt, dünaamika näol. Mõõdasõidud kiiremad, seejuures ei pea käike alla vahetama ja kütusekulu pigem väiksem, kui enne.
Edit: Konkreetsel diislil aitab muidugi võimsusekasvule kaasa ka muutuva geomeetriaga turbo, tänu millele puudub praktiliselt igasugune turboviive.
Bensiinimootoritel paraku ei kasutata ja hetkel pole ka võimalik, kuna väljuvad heitgaasid on tunduvalt kõrgema temperatuuriga, kui seda on diislil.
"
Diisel on tulevik"
