Mötlesin ka oma masinast teema teha, et endal hea lugeda ja kuuleb ehk ka mõnda head soovitust.
Autoks siis audi A6, 1998 aasta väljalase, 2.8 titronic quattro. Lisadeks S-line rool ja sportsisu, all olid ka 17" OZ Racing veljed.
Sai ta toodud 2010 aasta juunis, täpsemalt siis vahetatud teise auto vastu. Suuremateks vigadeks oli poolpidune käigukast.

Mõni aeg sai temaga sõidetud ja käimar andiski lõplikult saba. Ehk siis kolmanda käigu peale vahetades libises sidur läbi ja auto liikus ainult vaba jooksuga. Selgepilt, sai koheselt ka kasutatud käimar ostetud. Alla sai pandud uus:
käimar koos uue filtri, tihendi ja õliga
küünlad
filtrid
starteri pendiks
lambdaandur
tagumised piduriklotsid
sukad
üks katalüsaator tühjaks loobitud (kivim oli sees lahti)
käisime üle ka silla ja vahetasime mõned pulgad ja puksid
Talveks ei tahtnud välimust rikkuda ja ostsin samadele 17" velgedele talverehvid. Kulgesin muretult 2011 märtsini, kui ükspäev tööle minnes avastasin, et mul on kundepoolne küljeuks kergelt mölkis. Önneks oli mees sedavõrd aus, et jättis oma telefoninumbri papitüki peal kojamehe vahele. Asjad aetud ja kindlustuses käidud, vahetusse pidid siis minema küljeuks ja liist, nind mõlemad uksed värvida, oli värvi kraapind. No selge, nii see asi ka ei saa minna, et üks külg hakkab autol läikima ja teine mitte. Otsustasin värvida autost märksa suurema osa, ülejäänud siis maksan ise juurde. Kuna üks esitiib oli ka kergelt roostet näitamas, sai võetud siis mõlemad uued esitiivad, uus esiklaas, uus uks koos liistuga. Lasin värvida mölemad küljed ja ka esi ning tagastange, tegin alumise seeliku, mis originaalis musta värvi nüüd kerevärvi. Katusel lasin kivitäkked eest klaasi ülevalt parandada, seda oli hea teha kuna klaas läks ka nagunii vahetusse..
Uued jupid

Osandamine ja juppide sobitamine

Komplekteerimine

Auto sai väljast ilus, kuid süda ei lubanud puutumata jätta ka tehnilist poolt. Läksin pedantseks ja vahetusse läksid:
rihmakomplekt
simmerid
klapikambrikaane tihendid
karteri tuulutus
õli ja filter
viskosiduri ventikas
mõlemad esilogarid
stange poldid ja siinid
kondipumba laager
konditorustik parandatud
jahutusvedeliku torustik parandatud
ABS aju parandatud
katalüsaator (mis siis eelnevalt oli vahepeal tühjaks loobitud)
sukk
Ilmselt veel midagi aga kõik ei tule kohe meelde.
Hetkelgi masin veel remonditöökojas kuna CO oli vale, kas teine lamba on nüüd ka läbi vms eks näis.
Remont

Autol on veel pisivigu, mis nüüd silma riivavad, nimelt kundepoolne esituli tahab poleerimist, aknasiini klambrid tuleb vahetada ja puudu on ülemised katuseääre kroomliistud. Mingi aeg tahaks autosse paigaldada ka nahksisu ja originaalmaki koos Bose kõlaritega näiteks. Seoses puldi patareide vahetamisega tuleb ka signa uuesti programmeerida.
Eks püüan siin siis kajastada ooma tegemisi ja toimetusi masina kallal, ning kindlasti teen ka paremaid pilte.
