no annavad vöimaluse kohapeal vöimaluse körvaldada tehnorike, seadusest tulenevalt, olgu see xenon, toonklaas, sitane nr märk, vöi puuduv keredetail, kui saad koheselt teeääres rikke/puuduse eemaldada, siis saad söitu jätkata, kuna viga ju pole enam, kui aga pole vöimeline eemaldama riket, siis saad korduva nö kindlustuseks et üv ajaks oled rikke emaldanud, sitemaljuhul ei lasta sul koju ka söita... iseasi on see et kuidas nad töestavad et rikkumine on, näitke toonklaas ees ei ole keelatud, on (kui mälu ei peta siis) piiranguks kuni 25%tumedus küljeaknal ning 20%esiaknal, kui välised peeglid olemas, siis taga b-piilar ja edasi kasvöi raudplaadid klaaside ette keevitada. arvestada tuleb et klaas ise juba tumendab reealselt ca 5-15% oleneb tootjast ja tehnoloogiast jne,,, tehase toon pakkette ka ning mönelpuhul on tehase poolt juba see % üsna suur, niiet peab jälgima mitu %tumendatud on. seejärel kui ise oled kindel et sul % paigas siis lase korraldada möötmine teeääres vöi siis üv punktis. kui viga pole ehk önnestub midagi korvamise teel teenida ka raisatud aja eest, öösel vöib tegelikult julgelt pikalt saata, juhul kui ta ei saa millegagi mööta koheselt, niigi sinu peatumine oli vastutulemine talle, kuna reaalselt kahtlus liigatumeda klaaside kohta ei ole pöhjendatud kinnipidamine, vabariik jobanöi. poleöigust sind kinni pidada asjata, töestada ka midagi ei saa ju.... v olen valesti asjadest aru saanud.... eks parandage mind,, saan ka ise targemaks.
_________________ "kui ma tahan et mul tagasild järgi lohiseks, rendin ma käru"@Lupo 3L VAG, margipõhine diagnostika orig Ross-Tech seadmega, Lihtsam liigutus vabal ajal 5.-
|