Ma ärkasin ka lõpuks peale 24h pingutust. Hommikul kell 7:30 kanti sõitis auto ära pealinna poole. Enne seda sai natuke tuld antud. Saba on liiga kerge ja esimese kolme käiga on keeruline, lisaks tõstab auto nina käiguvahetuste järsemal lahtilaskmisel. Sellest tekib üpris ebameeldiv nina tuikumine, ilmselt tuleb ka kunagi siis auto uuesti töösse kui omanik on esmased lastehaigused tuvastanud. Kõigi eelduste kohaselt peab hakkama jäigemaid vedrusid ja gaasiamorte otsima sellele. Lisaks jagub pisemat kohendamist ja peenemat sättimist kere,värvi, sisu, kapotialuse, veermiku juures veel pikalt. Tegemata jäi palju selliseid väiksemaid kosmeetilisi parandusi selleks et auto tunduks igast otsast nagu tehase auto, ma ei taha seal lihtsalt jätta neid asju näha mis on täiesti ise tehtud ja käsitöö. Algne idee oli auto teha selline et vaid sügavalt huvilised inimesed saavad aru et kõik ei ole nii nagu tundub.
Sisu sai kokku, Opel Senator A2 mustad plüüšistmed said sisse, esiistmetel said alla vana rekordi enda istme alumine raamistik. Radikas sai tutikas, Scorpio 1,8-2,0 radikas, ilus paks ja mahtus millimeetri pealt sellesse vahesse mis meil sinna jäi. Uksekäetoed tehti Cristolis( Minu poolsed kiitused ja sügavad soovitused, kui rahakott vähegi kannatab) väga kaunis töö , täisnaha ja õmblustega, kiiresti tehti valmis ka. Tagaakna pealine kaeti ka seal, zablooni valmistasin auto järgi ise. Uksepapid taastati ja kaeti riidega ka Cristolis. Ilus töö.
Esisilla kokkujooks jäi tegemata tänu ajapuudusele. Keerasime paika vaid nii palju kui normaalne tundus sõita, mis ei tähenda muidusgist et see paika sai. Pidurisüsteemid kõik toimisid. Käsipiduritrossiks sai modifitseeritud Omega B oma.
Paigaldamata jäi karteri kaitse ja müraisolatsioon.
Lisame pilte veel kui jõuan.
Ulme on 24h jutti teha ühte autot.... Vastu pidasime, suurimad tänud Raulile ja Indrekule kes minuga lõpuni vastu pidasid. Me oleme Rauliga teinud viimase 4 päeva tööd selle auto kallal iga päev ca 9:00- 0:00 ja viimane 5 s päev lausa 24h jutti....
Eesmärk jõuda laupäeva hommikuks iseliikuva ja toimiva autoni mis on komplektne , see on tehtud. Esmaspäeval alustasime veereva, mootori, kasti, pooliku juthmestikuga värvitud koorikuga. Laupäeva hommik sai valmis. Laupäeva varahommikused videod on tehtud mingi ala kella 6 paiku.... Ise olen läbi nagu läti raha ja kavatsen nüüd puhata....
Aga kes see töökojas tekkinud kaose ära koristaks?
_________________ http://www.motoristiklubi.eu Teeme: CUSTOM ROOSTEVABAD Väljalasked KÕIGILE!!! INFO tel:53900300 https://www.facebook.com/MotoristiKlubi
|