diisel mootoriga Saab, Volvo ja Mersuga peab olema ettevaatlik, väga palju neid autosi liigub siinmaal, mis töötasid taksos, ei taha öelda, et need on halvad juba, aga arvesta, et ls on mitte 200 000 km, nagu väidavad, samuti mõnes riigis on taksona kasutusel olnud ka Kia Carnival, bemmid (5sed ja 7sed) jne..
Ma ise pole üldse disla fänn, mitmel mu tuttaval olid suht värsked autod, diisel mootoriga, ühel on Volvo V70 D5 mootoriga, kõrgsurve aju jooksis kokku millegi pärast, 2 000 eur läinud, ja lisaks veel info auto ei saanud seadistada seda, pidi pöörduma mingi muu firmasse.
üks sõber kellel on cabrio disla Opel Astra G, ja garanteeritud ls on 80 000 km samuti jooksis pumba aju tuksi, uus on 1800 EUR, auto väärtus tänaseks ca 4-4.5k eur. Jne omades kaasaaegset dislat peab arvestama kas tekkib sul võimalus seda korda teha, kui midagi juhtub. Vb olla jah 90% sinu tuttavadest kõik sujub hästi, ja autot töötavad laitmatu, kuid on olemas veel 10%, kuhu võid sattuda sina..
ma endale valisin tööautoks tavalist focust, raibe tarbib küttust kõvasti, kuid ma olen sellega sõitnud aastaga 30 000 km, selle aja jooksul vahetasin 2 korda õli ja filtrid, ja lisaks sidurikomplekti, kuid auto polnud ka tuttikas, ja mis tal originaalis on ei tea.
Seda et mootorile tehti remonti ma ei räägi, kuna see on inimese faktor.
Kui on võimalus osta Eestis ostetud auto, kuna saad kontrollida mis ajalugu tal oli. No sa ise ka suur poiss, ja jagad selles asjas, ma loodan
