Kui rääkida võistlusspordi tasemel kiivritest, siis kasutatud kiiver ei kaitse enam nii hästi kui uus, kuna sisu on esimese omaniku pea kujuliseks kantud ning seda enam ümber kanda ei saa. Desinfitseerimine on iseenesest lihtne, see higi ja haiguste jutt on lihtsalt selline eputamine, autoiste on samasugune kehaga kontaktis olev riidest ese, aga inimesed sõidavad kasutatud autodega ja ei suregi nagu kärbsed

Aga noh jah, ma ise võtaks pigem sama raha eest uue odava otsa kiivri kui kasutatud kallima seeria kiivri, peamiselt ikka selle tõttu et ei saaks õnnetusest läbi käinud asja.
Mina soovitaks airbagita rooli puhul kinnist kiivrit, kuhugi otse vastu sõites käib pea väga kergesti rooli vastas ära, isegi nende tuuningtraksidega mida enamasti kasutatakse. See vaatevälja teema pole nii hull, kiiresti sõites läheb pilt nagunii tunneliks ära ja noh mida sealt külgedelt ikka vahtida on. Visiiriga kiivri lisaeelis on, et paned tumeda visiiri ja vajadusel tõmbad sõidu ajal poolkinni päiksevarjuks, väga mugav. Airbagi puhul peab kiiver olema lahtine, sest täituv padi on mõeldud avanema alt üles sellisel moel et lükkab prillid või suitsu näo eest ära enne kui nägu täie jõuga patja jõuab - kinnise kiivri lõuaosa samas liigub üles koos peaga ja tulemuseks kaelavigastused.
Muidu üldiselt 130.- eest peaks Racingexpertist saama küll juba uusi Sparco vms "firmakaid" rahvaspordikiivreid. Endal pole kokkupuudet olnud, aga vaevalt et neid logosid mingile täielikule saastale külge kleebitakse. Mine sealt nende poest läbi, see on viisakas asutus ja enamasti leitakse mure ja eelarve kombinatsioonile sobiv lahendus