Vaatasin, et siin on jälle tükk aega suht igav olnud. Juhuse tahtel leidsin lõpuks midagi hingele.
Sierra oli lõbus ja fun küll aga NULL pidamine viskas lõpuks üle.
Peale poole aastast pausi ja talveks pereauto otsimist leidsin lõpuks oma hingesugulase

BULLETPROOF 4WD + CUBIC INCHES, asi mida ma terve elu olen otsinud.

Henry aka Eclipse made my day



Auto kohta hetkel niipalju:
* Mootor AEC 213kw 4.2 V8
* 3" RV otseläbi summutijooks
* Innovate Motorsports LC-1 WideBand lambda + red DB Gauge
* 5 käiguline 4WD kast
* Elektroonilise lukuga tagadiffer (nupust lülitatav kempi)
* DynoTune 150hp Nitro shot (mootorist ~320kw)
* Nitroga 0-100km/h 3.7s (PerformanceBox)
* KH Design 7x17 laia randiga valuveljed
* 205/40/17 Nankang NS-2 suverehvid
Hetkel on kere ilma mootorita kuna Nitro WOT lüliti andis saba ning selle tagajärjel purunes 3. silindri kolb (nitro solenoid aktiveerus tühikäigul).
Samas ei ole sellest väga suurt katastroofi, kuna nüüd saab inimesteni tuua Stage 2-e ehk sama mootor + Holset HX50.
Hetke plaanide kohaselt tuleb setupiks:
* MegaSquirt 3 V3.0
* Innovate Motorsports LC-1 WideBand lambda + red DB Gauge
* VEMS 6mm EGT andur + VEMS EGT võimendi
* 8 cyl COP
* 8x Siemens Deka 630cc@3.0bar pihustid
* Holset HX50 turbo
* Piduri võimendi tagasi installimine
* 600x300x76 inetrcooler
* 3" sisselasketorstik
* Tial V44 V-Band WasteGate
* PPF 76mm Blow Off Valve
* 4-ja labaga siduriketas + Sachs Race Engineering sidurikorv
Aga plaanid võivad veel muutuda. Näis mida tulevik toob.
Esialgu vaja auto lume tulekuks sõitma saada, sest Cabrio saab enne lund garaaži lükatud.