t2g kirjutas:
tarts kirjutas:
lehtkaliibriga saad sa vahesid mõõta, mitte paikka panna. vaja on teada, palju olema peab. Lehtkaliiber läheb nuka ja tõukuri vahele, siis kui nukk on üles keeratud. Mõõdad kõik ära, arvutad ja tõstad ringi, kohati on võimalik, et on paksust juurde vaja, kohati võib olla vaja lihvida.
sa said ise ka aru mis kirjutasid just
just lehtkaliibriga pannaksegi paika ja lihvida?????? arvutad ja tõstad ringi

? misasja???
mis auto ja mootoriga tegu on?
võin autodatast sulle õiged mõõdud välja vaadata.
jah, mina sain väga hästi aru, erinenevalt sinust. Autodatas on tõesti andmed, ütleme nt, et klapivahe peab olema 0,2. Vahele läheb nt 0,1 leht, mis sa siis teed? tuleb reguleerseibi maha lihvida. Kui vahe on nt 0,4, siis sinu jutu järgi tulekski siis see lehtkaliiber, 0,2ne?, sinna vahele jätta? Tegelikkuses võib olla, et sobiva paksusega seib võib olla mõne teise klapi kohal, selleks ka tuleb teha arvutamist.
Ainult õigete andmete ja lehtkaliibriga ei saa sa midagi paika, kaliiber on mõõtmiseks, õige mõõtetulemuse saamiseks tuleb reguleerida - paksust lisades või maha lihvides.
t2g, kui sa siin mujal teemas enda teenust pakud mootoriremondiks, siis võiksid ikka sellist asja jagada ju? või peaksid äkki piduriklotsi ja õlivahetusega piirduma?