Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 09:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 23.01.2012 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.09.2005 18:11
Postitusi: 243
Lõpetuseks, kui sa just pead BMW-ga võrdlema, siis on ka M20B27 2693cc bensiinimootor, millel 90-95kW :) Madala pöörde, väände ja kiirete ülekannetega maanteel kruisimise kaater.

_________________
Pintsleid pestakse värvile vastava lahustiga, bensiini või diislit võiks ikka paaki kallata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 23.01.2012 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
GTA kirjutas:
Lõpetuseks, kui sa just pead BMW-ga võrdlema, siis on ka M20B27 2693cc bensiinimootor, millel 90-95kW :) Madala pöörde, väände ja kiirete ülekannetega maanteel kruisimise kaater.


ETA mootoriks nimetati vist seda 2,7 varianti ?

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 23.01.2012 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
hundu615 kirjutas:
Viimased 2 lehte ainult paska puhutud,vana sa Moose oled? Ma tegelenud ja tegelen ka präegu palju Opakatega,võrdle ka kolvikäike. 2,2 cih mootoril tuleb vääne juba madalatel 20ne,se jne mootoritel peab jõudluse saamiseks neid kräunutama.Cih mootorid opelil on ühed vastupidavama mis kunagi olid,kerge vaevaga saab sinna vile panna nii,et ei pea sisus midagi tegema ja vahetama.
Ära võrdle näppu mu..iga!!!!

Vanus ei mängi minusilmis väga rolli, pigem teadmatus antudjuhul.

Aga ok lõpetame selle vaidluse siin, ega see mootorit võimsamaks nagunii ei tee :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
hundu615 kirjutas:
Viimased 2 lehte ainult paska puhutud,vana sa Moose oled? Ma tegelenud ja tegelen ka präegu palju Opakatega,võrdle ka kolvikäike. 2,2 cih mootoril tuleb vääne juba madalatel 20ne,se jne mootoritel peab jõudluse saamiseks neid kräunutama.Cih mootorid opelil on ühed vastupidavama mis kunagi olid,kerge vaevaga saab sinna vile panna nii,et ei pea sisus midagi tegema ja vahetama.
Ära võrdle näppu mu..iga!!!!

Nii 22E kui 20NE max. moment on samadel pöödetel (@2600p/min). Esimesel siis 182nm, teisel 175nm (surveaste sama). Mingit erilist vahet ei märka ma siin.
Selle tobeda teema lõpetame siin ära, vahet pole mitu kw mingil bmw'l on. :) Kisub vanaisarekordi teemaks, palju kära ja vähe villa.

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 02:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.11.2007 14:12
Postitusi: 457
Asukoht: harjumaa
Tundub et vahet pole, välja arvata kaalu vahe :D Seal vist 2,0 eelis? :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 02:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
2.2 just kõige hullem ka pole.. omal ajal sai senatoriga 200 eegu eest kütet võetud ja selle käisin Võhmast Tartu ja jõudsin tagasi ka. :D

küll neid mootoreid jõuab vahetada hiljem ka, saaks enne sellegi liikuma. :P
bemmil on need rihmad ja ketid ja katid, mis asja sassi löövad.. Ideepoolest käisin minagi Moosile välja, et uus moto juhtimine, omad fuelmapid, siis peaks asi paranema. 4 silindriga ikka 6 silindrit ei asenda...
Kuna kere on nüüd värvikotta jõudnud, sis tuleb edaspidi ainult tööle pihta anda. ;)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 02:48 

Liitunud: 04.07.2006 17:03
Postitusi: 160
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kui võrrelda 2.0 81 kw ja 2.2 85 kw, siis on igal juhul mõttekam 2.2. Kaaluvahet neil eriti märkimisväärset ei ole ma usun. Max võimsus on 2.2 4800 pöördel, vs 2.0 5400 pöördel. Samuti on ka väänet 2.2 rohkem. Lisaks on 2.2 ilusam klapikambrikaas :D. Tegelikult oli nii, et aastal 1985 asendati Rekordi 2.0, 2.2 liitrise mootoriga. Kui tahta veel kõvemat "väändepilli" siis võib vaadata ka Omega A ja Fronterade kapoti all oleva 2.4 liitrise cih mootori poole, mis on ehituselt praktiliselt samasugune. On sel küll ainult 92 kw, aga 195 Nm väänet. Sellel on juba ka pritsesüsteem kaasaegsem ehk Motronic. 2.0 ja 2.2 kasutab LE-jetronicut, mis on küll 4-punkti pritse, aga seal on teistsugune, ilma lambda andurita süsteem.
Kui nüüd rääkida sellest, miks on nii vähe võimsust kw kohta võrreldes bmw-ga, siis põhjuseks ei saa alati olla ainult mootorijuhtimine. Eelkõige oleneb see siiski mootori teistest iseärasustest. Näiteks surveaste, plokikaane sisselaskekanalite ja väljalaskekanalite voolavus, nukkvõlli ajastus ning nukkade profiil. Igal mootoritootjal on omad "saladused".
Opeli CIH mootoritel on kuuldavasti plokikaan sellise iseärasusega, et sisselaske ja väljalaskekanalite voolavus ning asendid ei ole just kõige paremini õnnestunud. Põhjuseks on see, et nukkvõll asetseb plokikaane sees/keskel, ning võtab sellega enda alla suure osa plokikaanest ja võimaluse kanalite asendeid efektiivsemaks muuta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 12:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ja vot seda viimast teksti ma siia ootasingi, koguaeg oma ajusopikeses mõtlesin, et KEEGi ju peab teadma, kust see kw vahe reaalselt tuleb. See kolvikäigu ja aasta jne erinevused ei ole lihtsalt nii suured, et saaks niipalju mõjutada :D

Igatahes tänud carrerale kasuliku infi eest.

Mario, sa oled tartus niigi, mine siis kaku opelit laiali :think

Eniveis las see teema jääda nüüd. Loodetavasti järgmine uuendus hõlmab mingisugust arengut ka keretööde suhtes juba :)

EDIT: Ja muideks kui kellelgi on omega A lammutamisel, siis pakkuge armatuurlauda mulle kõigega mis sinna külge käib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 20:33 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
mario. kirjutas:
2.2 just kõige hullem ka pole.. omal ajal sai senatoriga 200 eegu eest kütet võetud ja selle käisin Võhmast Tartu ja jõudsin tagasi ka. :D


Omal ajal sai 200eegu eest mitu korda tartust-tallinna käia autoga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 21:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
Moose kirjutas:
Ja vot seda viimast teksti ma siia ootasingi, koguaeg oma ajusopikeses mõtlesin, et KEEGi ju peab teadma, kust see kw vahe reaalselt tuleb. See kolvikäigu ja aasta jne erinevused ei ole lihtsalt nii suured, et saaks niipalju mõjutada :D

ma arvasin, et õppid auto mehannaks?

kelleks sa õppid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
FOX1000 kirjutas:
ma arvasin, et õppid auto mehannaks?

kelleks sa õppid?

Teinekord kirjuta "õpid" ühe p-ga. Mugavam lugeda. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 21:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
FOX1000 kirjutas:
Moose kirjutas:
Ja vot seda viimast teksti ma siia ootasingi, koguaeg oma ajusopikeses mõtlesin, et KEEGi ju peab teadma, kust see kw vahe reaalselt tuleb. See kolvikäigu ja aasta jne erinevused ei ole lihtsalt nii suured, et saaks niipalju mõjutada :D

ma arvasin, et õppid auto mehannaks?

kelleks sa õppid?

Arvasid õigesti, aga ega see ei tähenda, et ma iga mootori iseärastust teadma peaks :D

Aga nüüd tõesti võiks lõpetada selle arutelu, loodetavasti uuel nädalal saab miskeid pilte postitada väiksest arengust :)

Sai täna uuritud väheke tagasilla kohta ja leidsin sellist infi, et teoreetiliselt peaks nii monza B kui vana omega lsd differ istuma minu rekordi tagasilda. Peab vähe uurima ja otsima veel, äkki leiab veel kasulikku inffi :D

EDIT: ja see külgkorvi osa ka mulle ei sobi ikkagi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose
PostitusPostitatud: 24.01.2012 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
No kui kõik seda niigi teavad siis pole seda vaja pealkirjas näidata :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 24.01.2012 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
Iff kirjutas:
mario. kirjutas:
2.2 just kõige hullem ka pole.. omal ajal sai senatoriga 200 eegu eest kütet võetud ja selle käisin Võhmast Tartu ja jõudsin tagasi ka. :D


Omal ajal sai 200eegu eest mitu korda tartust-tallinna käia autoga

sai küll jah, olid ajad... :rokib

ei mina sinu Opelit puutu, pärast ei meeldi midagi :D :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Rekord caravan '81, Moose (külgkorv)
PostitusPostitatud: 25.01.2012 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
Moose kirjutas:

Sai täna uuritud väheke tagasilla kohta ja leidsin sellist infi, et teoreetiliselt peaks nii monza B kui vana omega lsd differ istuma minu rekordi tagasilda. Peab vähe uurima ja otsima veel, äkki leiab veel kasulikku inffi :D

Googli info põhjal sobib lsd ainult suurema korpusega silda, mida pandi 2.2 caravani alla.

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7