mihkel-m kirjutas:
Minuarust ei olegi ju otseselt koonusfilter keelatud, vaid omavoliline ümberehitus.
Nii palju siiski tohib ümberehitada, kui tehas kunagi tootnud on. Pidurid suuremaks, suurem-väiksem mootor, kui tehas on neid ka tollele kerele pannud. Ka turbokas näiteks.
Toon näite: tehase poolt on Eclipsel (mõnedel ainult) KN koonusfilter kopsikus sees ja ka turbo. Kuna antud KN filtreid ei ole ammu juba tootmises, siis paned uuema koonusfiltri, ehitad samuti kopsiku-kasti ümber ja paned ka oma vabalt hingavale turbo peale. Käid ark-ist läbi, ja olemas. Tehas on sellise modifikatsiooniga mudelit ette näinud ja kõik.
Kas mitte Calibradel või Probedel ka KN koonust tehase poolt ei olnud? Mingitel oli igatahes. End of OT.
Paljud mendid on siiski ka mõistvad. Minuni ükski pole jõudnud. Enamasti kargavad noored kuked, kes arvavad kõigest kõike teadvat. Kui teadlikult rikud mingit Eestis olevat seaduse punkti, kuid auto on see eest ilgelt lahe, siis teed omale seadused selgeks, mis hakkavad LE vastu, siis saad juba teeääres võiduka lõpu.
Küll ammendatud teema, kuid nagu nende suuremate velgedega oli. Ainult trahve, kuna autodata neil ei näidanud, et tehase poolt on ka sellised veljed-rehvid all(mõõtude poolest). 99% juhtudest siiski auto juhitavus paraneb suuremate laiemate velgede-rehvidega. Va 12" laiad, kui tehasepoolt 6"
