Kunnark kirjutas:
Nendel audi v6 diislitel on kõrgsurvepumbad ühe plunzeriga?
näita mulle jaoturpumpa, kus mitu plunšerit on
Kivissaar, kas sa eelsüüdet oled kontrollinud?
Küünaldel pistikud maha, jupp juhet, üks ots aku + ja teise otsaga hakkad mööda küünla otsi käima. Kui kõikidel otsadel on särts olemas, siis küünlad on korras vähemasti. Siis tuleks kontrollida releed, et kaua see hoiab. Sest tegelikult kui armatuuris kustub tuli, siis relee hoiab veel. Minimaalselt 30 sekki. Kui tahad kindel olla käivitumises, hoia peale küünlatule kustumist veel umbes 20-30 sekundit. Kui siis partsust läheb, siis eelsüüde vähemasti toimib. Siis juba kirjutada anomaalia nõrga aku kuludesse. Sellel pumbal suretusklapp sulgub 8.8V pealt. Kui aku tühjaks käiad, siis pole mõtet krokodille kasutada. Võta aku maha, lae täis ja proovi uuesti, või vaheta kohe täis aku vastu.
Muidu paistab tiptop masin. Diagnostika ei teeks paha. Hea kui saad mõne tuttava jutule, kellel on aparaat olemas, mis loeb ka käigukasti, sealt näed reaalajas ära, kuidas kast trafot lukustab ja kas libisemine on suur. Sõbramehel on nelivedune ja võiks arvata,et ka ligi pool milkut odomeetril tegelikult ja kast toimib täitsa hästi.

Edu.