Väike uuendus üle pika aja.
Võtsin ennast lõpuks käsile ja nokitsesin paaril päikeselisel päeval mõned tunnid ja sain jälle natuke midagi tehtud.
Tegin põhjale kinnitused, mis loodetavasti suudavad natukenegi kasti kinni hoida. Muidugi tulevad lisaks ketid.
Kõigepealt sai tehtud väike kinnitus mis kinnitub turvavööde poltide külge. Natuke painutamist ja puidutööd ja valmis oligi.
Metallist rauad sai vineeri süvistatud ja liimitud ning kinni kruvitud.
Vineeri jupi liimisin ja kruvisin põhja külge. Kere külge kinnituvad poldid saab natuke pusides kinni kruvida põhja plaadi äärde jäävatest avadest.
Plaadi esimene äär kinnitub kahe M12 poldiga läbi plaadi istme metallist kinnituse külge ja poldid süvistasin plaadi sisse, et need rõvedalt turritama ei jääks.
Kinnitasin põhja plaadi ajutiselt autosse, et proovida kasti paigutust. Hiljem on vaja plaati veel luuk teha mille kaudu varuratta kätte saan.
Õnneks tuli isa appi ja saime kasti autosse tõstetud. Alguses tundus nagu, et ei saagi kasti autos püsti keerata aga õnneks kuidagi ikka õnnestus.
Proovisin igasuguseid eri asendeid aga B piilariga tasa ma seda kasti kuidagi panna ei saa, vaid pean ikka jupp maad tahapoole panema, sest muidu pean ma oma 1.90m pikkusega pea ja jalad ära amputeerima, et normaalselt autosse mahuks või siis sõitma sellises asendis nagu 80 aastased vanamemmed sõidavad.
Tulemus sellest küll langeb aga mugavusest ei suuda loobuda.
Alustasin ka kasti ümbritsevate katete tegemist. Kõigepealt tegin papist šablooni ja selle järgi lõikasin vineerist tükid. Põhi kuju on valmis, lihtsalt on vaja õigesse laiusesse lõigata aga seda teen alles siis kui kast täiesti paigas.
Tänaseks kõik aga kui head ilma jagub siis kindlasti nokitsen edasi.