[veix] kirjutas:
...see 260 üldiselt ei ole number mis mind miili sõitma meelitaks. ...
Hea on ikka baseline maha sõita stock seisundis. Isiklikust kogemusest tean, et pärast on paranenud numbritest seda suurem rõõm. Teine hea psühholoogiline barjäär oli minu jaoks juba miilil kiiremini sõita kui tehase piiraja üldse lubanuks
Edit: mis veel meil miilisõidu huvitavaks teeb. Vihm tegi ühe võistluse väga huvitavaks. Teadmine, et kui üritus nihu läheb saad alles poole aasta pärast uuesti üritada. Miili tuleb võistelda jäsemeid katva riietusega ja kiiver peas. Et autost max välja pigistada, siis konditsioneeri sõidu ajal kindlasti ei kasuta. Kui on päike ja seal +30 kraadi lähedane ilm, siis erinevalt palju pikematest ralli/rinka-sõitudest, tekib isegi selle poole minuti jooksul paras saunas kiirendamise tunne. Ükskord oli jälle 15 m/s vastutuul. Kõik said stabiilselt väikseid tulemusi, rekordeid jahtivad tegelased kirusid ilma. Ühel võistlusel jäi käigukangi nupp pihku ~160 km/h juures. Teadmine et kõige tähtsam käiguvahetus on alles ees, lisas pulssi tublisti aga sain hakkama. Muidugi on veel teatav võistlumoment teiste omasuguste autodega ja kuna sõita saab tavaliselt ainult 2x, siis vigade jaoks rajal eriti ruumi pole. Üks kord ootasin 2 aastat, et oma rekordit parandada. Röökisin omaette autos tagasi boksialasse sõites vist kiivri kõveraks, kui ootustest palju parema uue isikliku rekordi SMSiga teada sain. Nii juhtub kui üle 700 päeva midagi ootad
Need üritused lennuväljal on mulle palju rohkem pakkunud, kui oleks osanud enne V8 ostu loota. Julgen soovitada.