oolmaiti kirjutas:
master003 kirjutas:
Tundub et järjekordne kirgas kriit pinalis on maailma parandama hakanud siin.
Kas omanik või asja ülesse löönud inimene klähvib siin
ei kumbagi. ja mida siin parandada on? Vingatsid võiks minna esindusse autot ostma.
Vaata, inimesi petetakse! Müüakse eksitades ja reaalset ajalugu varjates nagu heas korras, mitte ühtegi avariid teinuna, tegelikkuses on aga reaalsus see mis eespool piltidel oli.
Sina ei tea mitte iialgi kas poolraamid on volditud olnud ja kas seest on korrosiooni katse saanud, plus miljon andurit mis võivad tänu põrutusele hakata streikima esimesel kasutuskuul. Need kokkupõrke tsoonid on mõeldud VAID ÜHEKORDSEKS kasutuseks ja selle välja tõmbamine ja venitus pole just see mida insenerid on ettenäinud. Teisel avariil võib olla turvalisus väga kehv.
Nii et möla maha ja Kiitused sellele kes tähele pani selle auto ajaloo ja selle avalikustas, Selline auto peaks olema hoopis odavam kui kontrollitava ajalooga avariivaba auto. Kahjuks meie seadused on siiamaani veel küllaltki hambutud.
Mina viisin eila sellise kolaka utiili, olevat olnud töökorras, peal oli mingi inglise diisel millel variaatorkast otsas. ISegi töötas! Uhti oleks sellest raudselt mingi hirmsa põllurallika suutnud teha

