Täna viskas kopa ette ja läksin kuudiga naise õuele, et kui vaja saan pikali visata või äia tööriistu kasutada. Esmalt panin peakat kohe Piruka kõhualla kuid seal mu töömaa ei asunud kohe mitte. Roomasin kõhualt välja ning avasin kapoti... ehk näkkab sealt midagi. Piiludes enda R4 BigBlock´i vahele nägin ma esisilla tala peal mingeid kaikaid mis käega liigutades olid lahti. Kuna ma üldjuhul remondi valdkonnas olen suhteliselt tume vana, siis kasutasin oma loogikat. Veidi mõtlesin peas selle käigukangi ja käigukasti ühenduse süsteemi läbi ning pirn läks peas põlema. Kiirelt üks suits ja sirutasin oma käe läbi mootori ploki taguse sisse ning sain ühelt hoovalt tutist kinni. Seejärel nägin, et selle hoova kõrval asub mingi munakas ( see munakas tuleb vist käigukastist mida liigutades siis saab käike enda meelejärgi sättida. Hoovastike ülesandeks on ülekanda salongist tulevad käsklused ) ning need peaksid omavahel nagu sebima. ( loe: koos olema ). Kuna antud hooval oli kohe munaka jaoks koht olemas kus sees ta end mugavalt peaks tundma siis surusin munaka hoova sisse pessa tagasi. Meel oli hea, kohe kippadi-kappadi salongi ja käivitasin oma ratsu. 1.käik- Toimib! 2.Käik-Toimib! 3.käik-Toimib! 4.käik-Toimib! 5.Käik-Toimib 6.käik- Ei toimi!

..Ühtäkki meenus et kuuendat käiku polegi ju. Okei.. luksepp ikka eksib vahel. Proovisin siis kas tagurpidi ka toimib - Ei toiminud. Suundusin siis pea kuklas kapoti alla uurima, natuke mõtlemist ja arutamist ning mõte tärkas! Tagurpidi käigujaoks peab ju ka mingi eraldi jubin olema. Käega kombates kapotialuses sügavuse jäi pihku mingi pisike kont. Leidsin ka sellele koheselt õige koha ja tagasi autosse. Tulemuseks siis see, et kõik toimib ja masinal taas kõik käigud toimivad. Aega kulus kuskil 10-15min. ja koju sõitsin juba normaalse inimesemoodi. Kohalt minek toimus 1.käiguga ning maja ette sain tagurdada nii, et ise olin autos sees mitte ei lükanud.
