saarlane kirjutas:
Keevis
See oli ka mõttes. Aga vist jääb Aussie Locker-i automaatne lukk. Ehk saab kuu lõpuks alla. Korduvalt olen selle puuduva luku tõttu kinni olnud
Nii, käigukast on nüüd sisuliselt uus. Tagurpidi käigu ketta pakk oli väga kulunud ja metall osad sinised. Need said kogu täiega uued. Väga Kulunud oli teine käik. Kulunud olid ka trummli pidurid, mis said samuti uued.
Üldiselt kuna kast oli maas, siis vahetati välja kõik kuluvad osad. Kasti metall osade seisukord oli remondimehe sõnul üllatavalt hea. Sai ka paar tihendit uut. Loomulikult uus õli ja filter. Lõpuks sain toimima ka nn. kickdowni.
Vahe on päris suur. Venitamine kadunud, vahetab mõnusalt ja pedaal põhjas liigub nagu peab.
Kogu lõbu kokku oli ligi 700.-
Vahekasti õli sai ka uus, sest see oli ununenud vahetada.
Trossi kinnitused sai paremaks. Nüüd saab trossid küljest paari sekundiga ning pingutamine on mugav.
Kuu tagasi panin autosse maki. Kui alguses mängisid kõlarid täitsa okeylt, siis nädalaga hakkasid kõik krõbisema. Juhi ukse oma jäi sootuks vait. Lahti võttes selgus et, membraani kummid...noh neid enam polnud. Asemele sai võetud neli Rockford Fosgate Prime seeria R165X3 6,5" kõlarit. Suht soodsad, kuid kiidetud oma hinnaklassis. Kuna heli teema juba käsil oli, siis sobitasin kuuris seisva 10" sw mis mõnusalt kompaktses kastis koos võimendiga, ka pagassi. Paar h sättimist ja heli täitsa hea ning võimas.
Eelmine nv tegin pika tiiru metsas. Kohati ikka lund ka juba. Üks puu röövis auto peegli, sai lumes kinni oldud korduvalt jne.
Paar pilti.
Kaks erineva maailma vanurit:

Silt mis pidi iseloomustama minuga sõitmist

Originaal kõlar:

Ja uus...karbis

uus trossi kinnitus.

Mõned lume klõpsud.

Lume raskus peal, vahel, all on teinud madalduse.
Peale soojas seismist tõusis masin jälle normaal kõrgusele tagasi.





Kuna igapäeva autol lendas turbo, siis sai kolliga tööl käidud Tallinnas. 100-150km päev. Kütusekulu just väike ei ole

