Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 20.08.2018 05:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 383 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 21.10.2017 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3251
Asukoht: Laagri
kui neid reljeefseid kylgesid poleks siis oleks ju päris hea

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 07.05.2018 18:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn/Pärnu
nonii poisid ja tüdrukud 8) 8) 8) 8) 8)
http://ladakeskus.ee/et


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 07.05.2018 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6357
Ei oska su entusiasmi kuidagi jagada...

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 07.05.2018 23:18 

Liitunud: 19.09.2014 19:55
Postitusi: 463
Asukoht: Keila/Tallinn
Päris mannetu tegelikult.
1,7 pritsega mootor arendab tänapäeval tohutud 61kW.... ja ikka veel 8v.
Mu isal kunagi 91aasta escort, mille 1,6 8v arendas passi järgi 77kw. areng on 30 aastat maas.
Üks versioon kärukonksust on ka imelik. Kalameeste viina võtmise laud?
Konsooli nupud ja käsipiduri kang tuleb ikka veel samast plastmassi valu vormist, mis "01hel" 40 aastat tagasi. Pedaali katetega tundub sama asi olema.
värvivalik puudub sootuks.
tagaiste... küünarnukkidel hakkab vist päris kiirelt valus. isegi ametliku foto jaoks pole viitisitud turvarihma ilusti sättida.
Kvaliteet ajab oksele.
Aknatõstuki nupud on raudpolt sisse ostetud detail. Kes ära arvab mis tootja oma?

_________________
Ükski auto pole omanikust parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 07.05.2018 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn/Pärnu
see (enamvähem) puhas retro ongi seal äge, neid võimaluse piires kaasaegseid säästu-linnamaastureid on niigi sadamiljon tükki, ei võidaks sellest maailm miskit kui nival läheks juba 5. generatsioon ja lõpp-produkt oleks suvaline anonüümne parketikas, tegelikult on avtovazi mudelivalikus selline isegi olemas lada x ray nime all, ning nagu näha siis erinevalt nivast ei tunne selle ostu ega müügi vastu välistrugudel keegi mingit huvi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 08.05.2018 08:29 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3643
Asukoht: Tartu
Aga kuidas seda Nivat EU-s müüa saab, kui ühtki turvapatjadele viitavat siltigi pole? Tegelikult muidugi oleks kuskil a la Piirissaarel või Ruhnus enam-vähem sellega metssiga taga ajada ja kilespeaga trippida, kuna kiirust ei saa piisavalt üles, et haiget saada vastu puud sõites, päris liiklusesse ei tahaks ronida.

Haagiseveovõime on omaette nali: 300kg on täpselt selline alakoormatud Zubrjonoki teema. Respo 3m haagis ise kaalub kogu veovõime jagu ja natuke ülegi. Jõulise 129Nm abil on sedagi raske 2-kraadise kaldega mäest maanteekiirust säilitades üles sikutada (juhul muidugi, kui maanteekiiruseni üldse kunagi on jõutud).

Kokkuvõtlikult palju õnne Catweesile ja Avtovazile, et head huumorit teha oskavad. (vt. näiteks tõlkevärdjaid: "Vaadeldavus" ei ole sama mis "Väljavaade", "Metalne värv" ei ole sama mis "metallikvärv" jne.)

Edith Artois: Siin on veel üks huumorilehekülg. Aga no see on vähemalt nautukenegi stiilne masin: https://uaz.global/cars/suv/hunter

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 08.05.2018 10:44 

Liitunud: 28.09.2010 21:48
Postitusi: 194
Kiunukohetorrelugeda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada eri!
PostitusPostitatud: 08.05.2018 21:24 

Liitunud: 29.03.2012 16:27
Postitusi: 300
Muidugi jama, pole ju ACCd ja suurt molu armatuuris.
A mingi asisem mootor võiks olla küll, eks mingi otstarbe sellele ikka leiaks, näiteks suzuki jimny taolise asemele a ma kardan et suvaline vana jaapani maastur on ikkagi mõistlikum. Kui ainult tehtaks uutena selliseid euroopa turule millel oleks päriselt hea maastikuvõimekus ja samas ka lihtne ja odav.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 383 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 22, 23, 24, 25, 26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7