No ma proovisin jah igatmoodi, kuna asendi anduri rikke puhul oleks pidanud ta nii jaurates midagi tegema, ma oleks väga pikka aega enda peale ülimalt vihane, kui tänu sellele olekski selle kastiga kööga

Täiesti nõme on see ka, et õlivarrast nägin alles tõstuki peal, oleks pidanud sellest üldse alustama... Loll pea on ikka ihu nuhtluseks küll
Tsiteeri:
ja kui kast täitsa kuiv, siis atm kast ei toimigi, seega pidi õli sees olema.
pakuks ikka, et kust see õli mujalt tulla sai, kui turbiini vahelt.
No ta ei toimigi praegu üldse, õli pole varda järgi grammigi sees, ja tuli teda sealt vooliku vahelt.
Kui park peale panin, siis pöörded muutusid. Õli on jooksnud ühe kummivooliku seest välja, mis on kehvasti paigaldatud, ja on pingesse jäänud, tuli vist radika juurest, ei uurinudki täna täpsemalt.
Õlivarras on, seda su soovitatud nippi proovin homme, panen ka õli sisse, ja eks siis paistab edasi, mis saab sest.
Tänud.