oleneb lülitist. Mõni peab vastu, mõni mitte. Kindlam relee vahele panna.
Ise kasutan sellist võimalust,et otsse akult tulevad juhtmed. Mass on otse tuledega ühenduses ning pluss läheb läbi relee.
Läbi relee pannes saad kasutada ka auto enda täistulede lülitit. Siis pead sasipusast ainult õige juhtme üles leida.
Õige oleks ka mingi kaitse kusagile vahele susada

Kui tahad veel vaeva näha siis otsid 3 asendilise lüliti. On-Off-On
Taga on kolm klemmi. ON1 viid otse pideva toite ja ON2 viid tulede lüliti toite ( ainult siis toide, kui täis tuled peal). Ning keskmisse paned releesse mineva toite.
Siis peaksid vajadusel saama panna ON1 asendis iga kell täistuled peale. ON2 asendis lähevad koos täistuledega. Ning keksele jääb OFF asend.
Sisuliselt võid võtta signaali ka pirnini jõudvast Toitest, kuna relee sisselülitamine ei nõua erilist pinget ega voolu.
Jamamist võid näha jaapanlastega, millel käib tulede lülitamine massi katkestamisega. Siis koige lihtsam otse juhtmed vedada, mitte hakata auto enda tuledelülitiga jamama.
Ja ära jäta pooltulesid alla põlema, pooltuleda lõikavad ära kaugele nähtavuse.
Sp ongi mõtekam teha kahes asendis. kui tahad lükakd juurde, kui tahad paned eraldi.
Kiirelt kirjutatud jutt aga ehk saad aru.