Hifoniksi võimu kohta aga nii palju, et kui sealt 2x vähem RMSi välja tuleb, siis on hästi

[/quote]
"Hifonics on ikka palju kõvem tegija kui mingi hädine alpine"
hinnaklass on küll erinev aga öö ja päev kui hakata tõsiselt võrdlema.
iga tootja teeb mingit konkreetset vidinat head.ei saa nii võtte et kui kogu süsteem autos on alpine siis nüüd oled tehtud mees.Kui sul seal kogunisti Alpine F1 statsust pole.
Ideealis on asi nii et ressiivriks oleks 24bitine D/A konverteriga mängija(Pioneer DEH-p945R) mille taga oleks
audisoni võimud koos focali kompodega ja jbl gti seeria subbar.
kaabeldus oleks nagu elektirialajaamas,autol oleks vastav heliisolatsioon,aku ikka oleks aku mitte patarei.
Ja üleüldse,ma arvan et sinu pärdiku kõrvad seda 600W RMS ja 1000W rms ära ei seleta sest kui see reaalselt peaks mängima sõiduautos kus element asub juhikohast ca.2meetri kaugusel siis võid hakata tunda juba ebamugavust enda organismis.On kindel number DB mida inimese kõrva trummkile kannatab ja see on kindlasti alla 500W RMS võimsusega seotud.
See suurte numbrite taga ajamine on enda peale kõvaks ajamine,aga reaalselt ei talu ükski hingav elusolend seda reaalselt.
Mul isiklikult on autos 800W RMS @ 1ohm bassikal + 6x70W RMS @ 4 ohmi SQ koos keskkõlariga siis võin ilusti kinnitada et volüümi kasutan veerandist veerand mis on võimendil paika keeratud ja tuleb nii et hoia ja keela.
aga mis siin ikka targutada,te seletage edasi.
Te olete ju kõige kõvemad db drag racerid ja streetracerid