BWWRAT kirjutas:
thebull kirjutas:
Ühendasin jah ise, kõik vajalikud kaablid jms sai ostetud noortehnikust, ka. Hi Low converter, neil e-poes see converter listis ka. Võimule sai pandud piisavalt jäme voolukaabel, millele sai vahele lükatud ka 50A´ne kaitse enne võimendit ennast, võimendil ka omakorda 2x40A kaitset. Ühenduse poolest peaks kõik olema korralik.
Proovi alustuseks 100A kaitse panna võimu kaabli vahele, näen ka siin potensiaalset probleemi. Kaitset ei saa kunagi visuaalselt kontrollida ja sellele võimendile on ta väga nõrk.
Kas massikaabli kontaktpind on plekini lihvitud ?
Kui võimendi täitsa välja lööb, siis näen ma siiski vooluringi viga, mida tegelikult ei remote ega ka RCA Hi Low converter mõjutada ei tohiks.
Masskaabli kohta ma ei oska öelda, kas ta on sealt lihvitud või mitte.. kuna mul autol on aku pagasnikus, siis mul oli lihtne ühendada, võimu voolujuhe aku külge ja mass läks samamoodi kere külge samasse kohta kuhu jookseb ka aku massikaabel.
Ma tõesti ei tea, kui ma noortehnikust materjali kogusin, siis sealt küsisin kohe, et andke palun kaitse mis läheks 750W max väljundvõimsusega võimendile... selline mulle sealt ka anti... see võimendi välja lülitamine käib tal täpselt ühe kindla maki helitaseme pealt... lykkad heli nõks liiga kõrgele läheb võim kinni, kõik teised kõllid muidugi jätkavad oma tööd, ja kui lasen selle ühe nõksu heli tagasi vaiksemaks läheb ka võim uuesti tööle koos subwoofritega.
Kas te üldse ei nõustu minu teooriaga, et äkki on viga selles, et võimendisse jookseb juba Volvo maki poolt liigselt võimendatud heli, mis võib võimendis mingisuguse kaitsemehhanismi käima lükata vms ?
E: samas võis mul vabalt olla ka 80A kaitse ostetud võimule, sest ega ma ausalt öeldes ei mäleta täpselt, poest anti mulle kindlasti vastavalt minu võimule ka kaitse. kaitsme enda pealt seal kapslis vist ka seda A´d välja ei loe kuidagi.