PS kirjutas:
Konks elik haakeseade ei või olla auto külge kinni keevitatud. Kinnitatud haakekuul ei tohi varjata tagumise registreerimisnumbri kohta või nähtavust, vastasel korral peab haakekuul olema eemaldatav ilma eriliste tööriistadeta. Siseriiklikult võib esitada haakesedmele rangemaid nõudeid.
Haakeseade on ohtlik, kuna avarii korral võib teine sõiduk sinna otsa kinni kiiluda ja seeläbi mõlemad rohkem kannatada saada, seda just nurga all toimuva kokkupõrke korral ja suurematel kiirustel.
Huvi korral :
http://www.legaltext.ee/text/et/PH0519.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Küll peab aga haagisel olema eraldi kaks tõkiskinga kaasas.
Tooks välja kasutaja PS-i aruka postituse. Seal on kõik öeldud juba. Ehk siis teisaldatavuse all mõeldakse seda, et alates 1995 aasta mingist kuupäevast alates esmaregistreeritud sõidukitel ei tohi haakeseadme konstruktsioon olla kere külge keevitatud.Mitte, et konksu ei tohi autol küljes olla kui seda ei kasutata, vaid see tala mis kere külge kinnitub põhja all, peab olema poltidega vms kinnitatud.
Üldiselt tasuks sellised asju ikkagi elutervelt võtta ja mitte kõige taga suuri maksumaksjate vastaseid vandenõusid näha a`la kustutid, turvavööd parklas jne. Käitud ise normaalselt siis ei tule keegi sind mingite idiootsuste pärast niksima, mõni üliagar ja lapsepõlves väärkoheldud külakonstaabel muidugi välja arvatud

.