Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 07:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 106 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 847
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Ootan endiselt maksuvaba reedet, mulle tundub et keegi valetas meile seda lubades :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:23 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Teede valitsus kaob ära või umbes midag isarnast.Parem, halvem vähemalt ei soolatata äkk isamas peab põlla peal edasi sõitma hakkama ja mun politsei teeb trahvi musta numbri peale.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 847
Asukoht: Tallinn/Pärnu
oopc kirjutas:
Teede valitsus kaob ära või umbes midag isarnast.Parem, halvem vähemalt ei soolatata äkk isamas peab põlla peal edasi sõitma hakkama ja mun politsei teeb trahvi musta numbri peale.


teede soolatamine kaob ära? vikerraadio jutusaatesse helistaja või hoopis delfi kommentaator rääkis seda? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 21.01.2009 22:34 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
etv uudistes

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 21.01.2009 23:42 

Liitunud: 05.04.2003 11:38
Postitusi: 120
bomsch kirjutas:
Ma ei viitsinud parmu postitatud oodi hitleri saksamaale läbi lugeda, aga mälusopist meenutan, et kas mitte mr H ei pööranud perses majandust riigi hüvanguks bahnide ehitamisega, et siis töötud pandi teid ehitama. Selles võtmes on ju meie juhid ka targad pead, teid on siiani teadlikult nii sitalt ehitatud, et praeguse majanduslanguse ajal saabki töötud neid lappima panna ja raha hakatakse riigisiseselt keerutama :D
See pilt autopeeglist on ka igapäevane. Pässa statoili juures oli terve suvi tee remondis ja laiendamisel, nüüd mõni kuu hiljem pandi ka lappe löökaukudesse. Peale seda suurt lumetormi läks tee lihtsalt katki. Lapid muidugi installeeriti otse loiku, tänaseks laguneb lapi servalt ja muhe mühk on nendest tekkinud. uus asfalt ei pidanud seega poolt aastatki vastu, millest teid ehitatakse tiigrist ja lõvist ja kutsikahännast...jne


Aga sa viitsi see läbi lugeda ja siis sa saad aru mida on reaalselt võimalik teha majanduse ning riigiga, peale privatiseerimise-liberaliseerimise ja mahamüümise :)

Senikaua kuni meil valitsevad endised kommunistid, nende lapsed ning sugulased ja tuttavad, ei tasu ka loota, et teid ehitatakse 1000nde aastase riigi jaoks vaid ikka nii, et stabiilselt tööd oleks teatud firmadel. Sama on ka muude teenustega, kui te nii pimedad olete ja aru ei saa, et Eestist on tehtud kena labor kus saab igasuguseid jaburdusi korraldada ilma, et rahvas tänavatele tuleks...Või on teil jäänud mingi muu mulje ja valitus tõesti armastab oma kodanikke ning teeb nende heaks kõik , et nad Eestist ei lahuks ja riigi hüvanguks annaksid kõik?

Absurdistan, mitte Eesti Vabariik.


Toon selle huvitava osa välja ka millele kasutaja bomsch viitas, kas leiate paraleele tolleaegse Saksamaa ja praeguse Eesti Vabariigi vahel? :)




Tsiteeri:
Erinevalt teistest vastutavatest poliitikutest – või vastutustundetutest – 20ndal sajandi Euroopas ei arvanud Hitler, et majandus paraneb ise ning nemad peavad ainult ootama vaatamata sellele, et majandust tabas üks hoop teise järel ning imet ei sündinud – tööstus suri ja miljonid töötud trampisid tänavatel otsides tööd ja leiba.



Neil aegadel oli tavaliseks rohuks majanduslike raskuste puhul nn püksivöö pingutamine, nii era kui riigisektoris. Seega juhid enne teda olid vähendanud palku, lühendanud abirahade saamise aega ning vähendanud investeeringuid. Riigi elu tase oli kukkunud kokku kui nõelaga torgitud õhupall. Loomulik, et sellises olukorras isegi peale poolt aasta mille jooksul saadi töötu abiraha ei olnud mingeid väljavaateid saada uut tööd mida lihtsalt polnud. Vastupidi – kõik need töötud muutusid kerjusteks kes käisid ühe heategevus ukse tagant teise taha või jõlkusid päevast päeva Tööameti uste taga lootes imele, mida aga ei sündinud.



Inimesed ostsid aina vähem ja vähem – see omakorda viis pankrotti paljusi väikseid ja keskmisi äris mis omakorda lisasid inimesi töötu abiraha järjekordadesse. Aastaks 1932 oli Saksamaa tootmine pea olematu. Keskmine aasta investeerinud olid kukkunud 3 miljardilt margalt 500 miljoni margani. Majandus stagneerus kuna kellelgi ei olnud raha renoveerimiseks või tootmiseks.



Ka valitsus polnud paremas seisus. Valitsusel puudusid igasugused initsiatiivid ja ideed olukorra parandamiseks – ta oli ka praktiliselt pankrotis. Laekumistest läks kuni 2/3 töötuabirahade maksmiseks.

Kuid Hitler oli aru saanud, et olukorra parandamiseks peab just nimelt valitsus midagi ette võtma – midagi julget ja omapärast, et väljuda sellest nõiaringist.



Töötusega saab võidelda ainult kui anda tööstusel vahendeid millega uuendada ja toota ning selle abil luua uusi töökohti mis omakorda vähendab tööpuudust ja raiub läbi negatiivsest ringist. Majanduslikku tõusu on võimalik saavutada ainult majandust stimuleerides, tuua ta kaasaega, et oleks võimalik toota uusi tooteid.



Kuna Saksamaal puudusid looduslikud naftavarud kuid olid aga kivisöe varud siis oli vaja uuendada selle tootmist ja sellega seotud toodete arendust. Tehnoloogiad olid olemas, oli vaja vaid tõuget tootmise alustamiseks. Saksamaal olid patendid kunst kummi nimega „BUNA” tootmiseks, lisaks sellele vedeles Patendiametis veel sadu ja tuhandeid teisi originaalseid ja häid ideid.



Suured avalikud tööd olid teiseks võimaluseks luua juurde töökohti, stimuleerida tööstust ja arendada majandust. Saksamaa halvad teed vajasid parandamist. Moodne maailm nõudis korralike teede võrgustikku mis iseenesest aitaks kaasa majanduse elavdamisele.



Uued korralikud teed stimuleeriksid samuti ka autotööstust mis oli Saksamaal olemas kuid tootis vaid marginaalse osa Euroopa auto turu osast, näitena ainuüksi Prantsusmaa tootis viis korda niipalju autosi kui Saksamaa.



Pea aegu kümme aastad varem olles poliitilise vangina müüride vahel oli Hitler näinud tulevikku kus tervet Saksamaad kattis korralike teede võrgustik millel vurasid tuhanded ja tuhanded Saksamaal toodetud autod. Samal ajal joonistas ta ka oma kontseptsiooni auto mis hiljem sai tuntuks kui Volkswagen. See oli tema poolt nii armastatud loodusest kopeeritud meenutades lepatriinut. Enne Hitleri saamist võimule oli auto rikaste privileeg – tema aga tahtis seda muuta. Igal seda soovival sakslasel võis olla oma auto. Sellest pidi saama Saksa rahva abimees töö ajaks ja sõber vabaks ajaks.



Sellest pidi saama vahend mille abil iga sakslane võis avastada oma riigi ilu ja tutvuda selle mitmekesisusega. Selline siseturism oli samuti abioks, et arenev majandus jõuaks igasse linna iga sakslaseni. Algusest peale oli Hitleril idee, et see auto pidi saama miljonitele kättesaadavaks. Selle tootmise keskus aga Saksamaa tähtsamaks tootmiskeskuseks.



Ideed mis samuti piinasid Hitlerit tema vangistuse ajal olid elamuehitus mis pidi aitama sakslastel paranda oma elutingimus ning soodustama pere elu ning sellega seotult ka uue põlvkonna sündimist. Seoses sellega olid Hitleril valmis plaanid nii elamuehituseks kui ka suurteks ja uhketeks ühiskondlikeks ehitisteks. Kusjuures paljud neist projektidest on säilinud tänaseni. Need ideed sisaldasid eramaja plaani, koos oma aiaga (neid ehitati lõpuks sadu tuhandeid kogu Saksamaal) ning ka kaetud staadion Berliinis (teostus osaliselt Olümpia staadionina) ning ka suur kongresside hoone mis oleks olnud suurim tollases Euroopas ning visuaalselt toonud esile Natsionaal Sotsialismi suurust.

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE -tel 6 701 222 tel 5282031
E-R 10-18 | www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 21.01.2009 23:56 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Pässa uus tee läks katki või muhhaa.Seljuhul peaks karantii remont olema ja uus lõik pandama mitte asvaldiga plekk äbrit auku trampima.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 00:20 

Liitunud: 11.08.2006 15:27
Postitusi: 403
See näide kuidas varastatakse riigi raha eest tellitud killustikku... Tehakse kehvema seguga teid kui standardid ette näevad ja parandatakse igal aastal täpselt samu kohti, mis enne suve tulekut aina hullemad. Tegelikult sama asi nagu nõuka ajal kui riigi tagant varastamine oli elunormiks.
Tundub et tegelik tahe olukorda muuta puudub, sest nagu mäletan oli soomlaste Lemminkäineni tehtud asfaltkate Tammsaare tee pikendusel päris mitu aastat remondita, vaid sissekulunud roopad on uue katte saanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 01:04 

Liitunud: 16.12.2008 13:10
Postitusi: 143
Asukoht: Lollinn
Alustame sellest, et enamik inimesi vaatab oma päevauudised ikka Kanal kahest. Andke mulle andeks, aga mis sellel saatel on uudistega pistmist?

_________________
vene autod, saksa autod,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 01:07 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
oleneb mida keegi uudiseks peab.suht päevakohased uudised http://www.youtube.com/watch?v=rKRwbR-By1A&NR=1

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 09:52 

Liitunud: 18.06.2003 01:12
Postitusi: 164
Asukoht: tallinn
raivos kirjutas:
Alustame sellest, et enamik inimesi vaatab oma päevauudised ikka Kanal kahest. Andke mulle andeks, aga mis sellel saatel on uudistega pistmist?

uudistega meedia mõttes ongi seal vähe pistmist, aga noh sinna ei otsitagi ju nö reportereid kes on meediast midagi kuulnud, vaid inimesi kes kuidagi laulda oskavad või muud tsirkust teevad

kõige naljakamad on seal reporteris need rekonstruktsioonid :D
jumal küll lapseaialaps vist tuleks ka paremini toime.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 10:14 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2008 01:12
Postitusi: 2818
Asukoht: Tln
bomsch kirjutas:
Lapsepõlvest mäletan, et sõiduteede asfalt oli punakat karva, majade vahelised olid helehallid (valged). Tänasel päeval on kõik ühtlane must pigijunn.

Vene ajal kasutati nende eri värvi teede katmiseks graniitkillustikku. Graniiti on teatavasti väga erinevat värvi. Olen sõitnud nii punasel kui ka rohelisel asfaldil :D Ukrainas näiteks oli lausa üks maantee mitusada kilomeetrit rohelise killustikuga kaetud. Ei mäleta, kas Brežnevi, või kelle visiidi auks. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 14:24 

Liitunud: 24.07.2006 16:11
Postitusi: 57
Augu lappimise suhtes nõustun. Meil lastakse lihtsalt augud seda jama täis ja natuke sõidetakse üle ja auk on jälle sees. Ju meil ei raatsita sinna muud panna kui selle vidinaga ringi tuisata mööda teid. Lasnamäe teed on head näited, kuhu pole tervet uut teed pandud. Küll suudetaks ka normaalset teed ehitada meil. Vaadates Rapla-Türi vahelist teed mida soomlased 95aastal vist ehitasid (see pikk pikk sirge), on siiani väga hea ja mõnus sõita :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 17:29 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Hullem siis kui need augu täited klotsidena augu kõrval vedelevad.Ja siis viimane asi mis südamesse jäänud kui nägin ja eks teisedki kui tehti kadakteel veho ja endise key kaubamaja juures tee äärtesse neid takistusi.Pikergused kollased kivid ,et peenrale ei sõidaks mida seal otseselt muidugu pole ja mingid pulgad ka püsti.Esiteks nad tegid liikluse sujuvuse takistamise ja liiklejatele ohtlikuks ning ka masinatele.Praegu on juba see tehtud töö aia taha läinud.Vedelevad need porised klotsid kül tee peal kül võsas ja sama nende toru laadsete julladega .Oli küll meie uus moe röödaguts need jullad aga eestis ei saa kõike seda teha mida mujal saab.Selle vekaali sees mis tänavatel esiteks need võivad märkamatuks jääda liiklejatele kes igapäevaselt ei liikle antud lõigul jne.Niigi põllu teel sõidetakse ja kui seal veel iga sugu tee märgistusi jne vedeleb ajab hinge küll.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Parmu kirjutise vastuseks,miks miks rahvas häält ei tõsta! Esiteks kõik juba teavad enamasti vastust, teiseks Eesti on ikka pisitilluke riik, mille elanikond ei anna mõne riigi pealinna, rahva arvu väljagi.

Teedega aga on selline lugu, et jah... Paraku on meil selline maapinnas juba ja aluspõhjad on läbi. Samas on ka nii, et asfalt jaguneb 3 liiki(vähemalt), olenevalt siis millise koormusega teele kantakse. Tallinn-Tartu mnt., Imavere kandis kanti maha odavam kate. Rahaline võit suur ja riik ei tea sellest midagi ja kui saigi teada, firma oli võidus ikkagi.

Aukude lappimine. No see ei ole veel midagi ju. Ennem pannakse sinna 3 korda märke ülesse ja iga paneku eest küsitakse paartuhat krooni. Ja alles siis hakatakse lappima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Olukord Eestis
PostitusPostitatud: 22.01.2009 23:47 

Liitunud: 24.07.2006 16:11
Postitusi: 57
Kanalisatsiooni luugid vajuvad ka mõnusalt maa-alla. Vahest on neid sedasi,et ei jõua isegi slaalomit sõita enam. Aga märke "Ohtlik Kaev!" on küll lihtne panna sinna kõrvale..


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 106 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7