Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 29.03.2024 02:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 245 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 27.12.2011 18:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Igavusest tuli mõte teha ka enda hobiautost siia teema. :)
Autoks on 92 aasta Golf 3 GT, 1.8 66kW mootoriga ja on peres olnud juba päris omajagu aastaid, algeselt sõitis sellega ema ja mina kasutasin seda ainult aega-ajalt võistlemiseks ning tegelesin selle remondi ja hooldamisega. Emale sai uus auto ostetud ja see jäi seisma ning nii ma selle omale hobiautoks võtsingi.
Kevadest saadik olen kokku selle autoga vast maksimum 1500km sõitnud ja see koosneb kah paarist pikemast otsast võistlustele ja vahepeal mõnest linnatiirust, muul ajal seisab niisama.
Hetkel seisab auto ilusti varjuall ja ootab uut helisüsteemi ning paremat ilma.

Autot olen ma paar aastat juba vaikselt ehitanud ja põhi rõhk on läinud helitehnikale ja järjest kõrgema helirõhu otsingutele.

Autost endast mõned pildid:
Algselt nägi auto selline välja. Keegi eelmine omanik oli juba teda natuke tuuninud:
Pilt

Ise olen hiljem natuke autot täiustanud märgita võre, väheste rooste eemaldus töödega ja nipet näpet veel. Tagu luuk oli natuke mäda klaasi äärest, üks tiib oli mäda plastik katte alt. Tiib sai vahetatud ja rooste likvideeritud. Summuti sai vahetatud täies pikkuses orginaal püttidega aga tiba jämedamate torudega summuti jooksu vastu ja tulemus sai väga hea, hääl natuke sportlikum aga ei lärma nii, et kõrvad haiged.
Talvel sai keretöid tehtud ja talve velgedega näeb selline välja:
Pilt
Pilt
Pilt

Tagumised vedrud sai asendatud Audi A4 Avanti vedrude vastu, et toime tulla kogu selle raskusega mis autosse läks. Tühjalt jäi auto taguosa päris kõrge aga tehnika vajus päris normaalseks:
Pilt

Müra isolatsiooni pole ma eriti põhjalikult selles autos teinud(küll seda jõab kunagi teha), põhjale sai natuke 4mm Nike Soundi pandud ja tagumistele koobastele kah ning mõned tükid STP matti sinna kus tagumised uksed peaks olema.
Muidugi oli põhjale aastaid vesi kogunenud, sest Golfidel on need krdi haiged katuseluugi äravoolu torud mis ei taha kuidagi pidama jääda aga õnneks ei olnud kahju veel eriti suur ja kere on enamuses ikka kõva veel.
Vana mastiksi kraapisin maha ja asemele läks Nike soundi matt:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Rooli alla sai lisatud voltmeeter ja lülitid võimude jaoks, et saaks pingel silma peal hoida ja võime ühekaupa välja lülitada kui vaja.
Pilt
Pilt

Elektrisüsteemi on kah veidi täiustatud.
Lisatud on spetsiaalse pingutus kronsteiniga 180A generaator:
Pilt

10 5 meetrist jooksu 50mm2 kaablit(5 plussi ja 5 miinust):
Pilt

Powercell 4000 aku ja vasklatid klemmide asemel, ning kaitsmepesad millele tegin ka vasest " kaitsmed" võistluse tarbeks aga võibolla eemaldan need kaitsmepesad üldse tulevikus.
Pilt
Pilt
Pilt
Kaablite jagamiseks võimudesse pagassis:
Pilt
Pilt

Algselt sai esi kõlariteks kasutatud Spl Dynamics HF-6.1 midbasse ja Signat T5 kõrgeid
Pilt
Juhtmed ustesse:
Pilt
Pilt
Uks ilma polstrita ja uue vildi kihiga:
Pilt
Veidike töötlemist ja olidki midbassid ustes:
Pilt

Nüüdseks on Spl Dynamicsid rännanud taha külgede sisse ja ees on 3-way süsteem mis koosneb Hertzi 8" woofritest, Atomicu 4" kuppel mid-idest ja Signat T5 kõrgetest.
Kesksagedused läksid armatuuri originaal kohtadesse ja neile meisterdasin käepärastest vahenditest "kõrvad" mis lähevad armatuuri alla ja fikseerivad elemendi. Pidin tegema sellise lahenduse kuna olemasolev auk oli täpselt nii suur, et element läbi ei kukkunud aga kruviga samuti kinni panna ei saanud.
Pilt
(Tweeterid kinnitusid hiljem piilari külge)
Pilt

Hertzi woofrid said niimoodi. Podid on kunagi Basssoundmani tehtud, sain nad soodsa hinnaga ja polnud ise mõtet ehitada, pidin ainult naha uuesti peale liimima.
Pilt
Pilt

Võimendab kogu seda komplekti Audio System Twister F2-450 võimendi mis on ühendatud 2 oomi peale kanali kohta ja annab välja 2 x 350W rms.

Võisteldud sai algselt selle autoga Street B klassis, kus sai kasutatud kahte Spl Dynamics XTR-300D2 woofrit ja kahte Jackson Big Killer võimu. Parimaks tulemuseks jäi 148,2dD
Aku ja kaabledus oli kah erinev. Välja nägi süsteem selline:
Pilt

Sellest jäi mingi aeg muidugi väheks ja sai muretsetud endale uus võim ja woofer ja kogu elektrisüsteem ja uueks võistlusklassiks sai Street C.
Subwoofriks sai ostetud 18" Fi BTL-18 ja võimendiks Atomic AT-5000.1

Siin väike võrdlus Fi BTL vs Peerless XLS10
Pilt
Pilt

Võimendi:
Pilt

Ja kogu krempel. Kast sai tehtud 30mm vineerist, eespool on näha esikõlarite võim:
Pilt

Selle komplektiga sai 150.9dB välja puhutud:
Pilt

Nüüdeks on ka Fi BTL woofer müüdud. Ei arvanud, et seda müün aga sain väga hea pakkumise ja nii ta ära läkski. Eks hing ihkab millegi võimsama ja valjema järele kah ja uueks aastaks tahaks midagi teistsugust ehitada. :)
Praegu seisab auto niisama tühjalt aga uuel aastal tahaks hakkata juba nokitsema vaikselt tema kallal.
Mõttes on kaotada ära tagumised istmed ja teha üks suur kast kahe 15" woofri jaoks aga ei ole veel meelepärast lähendust leidnud.
Võiksin proovida ka Street C masinat uuesti ehitada aga see ei ole enam päris see mida tahaks teha kuna tahaks ehitada midagi karmi ja musikaalset ning üks korralik hairtrick kuluks kah ära aga Golfi pagasiruumi suurus seda väga hästi ei võimalda.

Kõik kommentaarid ja küsimused on teretulnud. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 27.12.2011 18:54 

Liitunud: 10.11.2009 23:19
Postitusi: 259
Miks - juhtmed akult viisid, pole küll eriline tark, aga olen nagu kuulnud et - tuleb võimalikult lähedalt kerest võtta...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 27.12.2011 19:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
peeter3654 kirjutas:
Miks - juhtmed akult viisid, pole küll eriline tark, aga olen nagu kuulnud et - tuleb võimalikult lähedalt kerest võtta...

No tavakasutuse puhul pole tõesti vaja otse akult vedada aga suurema tarbimise korral on nii parem. Kui miinuse kere külge ühendad siis kasutad tervet kere "kaablina" ja takistusi on tunduvalt rohkem vooluringis. Mis sa arvad kumb on parem kas 1) aku plussist võimendisse ja võimendi miinusest kere külge, läbi kere, siis jälle kere küljest aku miinusesse või 2) aku plussist võimendi plussi ja miinusest otse miinusesse?
Teine variant on ju ikka parem. :)
Auto kerel on kah oma takistus ja iga mitte vajaliku ühendusega kaotad sa potensiaalselt voolu. Tuleb tervele vooluringile ikka terviklikult lähendeda.

Massi kere külge ühendamine on puhtalt selleks, et kaableid kokku hoida ja asju lihtsustada.

Ja näiteks kui sa vead aku pluss klemmilt 50mm2 kaabli otse võimu ja seal lühikese 50mm2 kaabli kere külge siis sellega ei tasu ainult piirduda. Aku mass on sul ju tehase poolt maksimum 20mm2 kaabel ja see hakkab sul pudelikaelana voolu piirama. Kui tahad kere miinusena kasutada siis pead ikka aku juurde kah kaableid juurde lisama, sest tegemist on vooluRINGIGA.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 27.12.2011 22:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2009 23:22
Postitusi: 101
Asukoht: Pärnu
Väga vinge pill :D . Talkaudiost seda projekti jälginud. Mis võimsuse juures 150,9 Db saavutasid muidu? Kas tweetritel pasiivfiltrid vahel või?

_________________
STREET A - 145,4dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 27.12.2011 22:48 

Liitunud: 24.12.2008 01:37
Postitusi: 427
Isiklikult jarkko spli tegemistel koguaeg silma peal hoidnud ja müts maha.Sellisest võimsast genekat oleks omalgi vaja tulevikus hetkel tehase ädine 90 amp ne uus võiks vähemalt 120amp ne või 150amp siis olla :D

_________________
http://www.lincolnmotorsport.com/ KÜSIGE LISA!


Viimati muutis vwboy, 27.12.2011 23:12, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 27.12.2011 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
PTC kirjutas:
Väga vinge pill :D . Talkaudiost seda projekti jälginud. Mis võimsuse juures 150,9 Db saavutasid muidu? Kas tweetritel pasiivfiltrid vahel või?

Suured tänud. :)
Ampertangide ja multimeetriga sai mõõdetud ja kõigest umbes 2300W juures. Takistuse tõus oli nii suur, et tõusis kuskil 2.6 oomi peale ühelt oomilt ja aku pinge langes kah kindlasti alla 12V. Sellepärast sai kah see woofer maha müüdud, et mul puudus võimalus woofer ühendada 0.5 või 0.125 oomi peale, muudmoodi ma täit võimsust võimust kätte ei saa. Ma arvan, et kui oleks võimust kõik kätte saanud mis tal anda oli siis 152dB poleks üldse võimatu olnud.
See süsteem oli ikka üli effektiivne, 140dB tuli kuskil 20 ampriga kätte. :)
Uute woofritega on mul võimalus ühendada nad nii 0.125 oomi peale kui 1 oomi peale. Natuke hirmutav on see 0.125 oomi aga eks näis, ennem peab 1 oomi peal asjad ära testima ja vaatama palju takistus tõuseb.

Esimesel otsal on Hertzi 3-way pasiivfilterid vahel, tagumised Spl Dynamicsid mängivad kõiki sagedusi. Eks esikõlarites tuleb kah kindlasti mingeid muudatusi mingi aeg aga see on rohkem tuleviku teema.

To vwboy: Nimi on Jarkko aga pole hullu. :D Eks võimas genekas on hea asi küll.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 29.12.2011 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
jarxz kirjutas:
Uute woofritega on mul võimalus ühendada nad nii 0.125 oomi peale kui 1 oomi peale.

Uued woofrid olemas või välja valitud juba?
18" jäigi mul kuulmata, 2x15 tolli Mondeos väristas küll korralikult :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 29.12.2011 20:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Martpoiss kirjutas:
jarxz kirjutas:
Uute woofritega on mul võimalus ühendada nad nii 0.125 oomi peale kui 1 oomi peale.

Uued woofrid olemas või välja valitud juba?
18" jäigi mul kuulmata, 2x15 tolli Mondeos väristas küll korralikult :D

Kahjuks jah sattus kuidagi nii, et sa ei kuulnudki neid, eks äkki õnnestub uut süsteemi sulle kah näidata. :)
Mondeos oli kõigest 2x 12 tolli woofrid mitte 15 ja oli täitsa piisav. Uued woofrid on olemas ja seisavad toa nurgas. :)
Oleks tahtnud kahte BTL-i aga teist samasugust oleks suht võimatu olnud juurde leida ja nii ta läks.
Woofrid mis praegu olemas on on 15" Spl Dynamics SPL-380D1A-d ehk siis need Speacial edition punase koonusega SPL seeria woofrid. Ei tea veel millise kasti ma neile teen kuna pagasnikusse nad väga ära mahtuda ei taha ja kardan, et pisikeses kastis, pisikese inverteriga nad ei töötaks nii nagu ma tahaks kuna tahaks ikka muusikat kah mängida ja üks korralik hair trick kuluks kah ära. Tegelt algselt oligi eesmärk 150dB kätte saada ja siis ehitada puhtalt muusika süsteem mis lehvitab juukseid.
Kaalun juba tagumiste istmete ära kaotamist ja suure no wall tüüpi kasti ehitamist, mingi aeg isegi oli wall mõttes aga see vist jääb ikkagi ära.

Keegi võiks ideid anda kuidas oleks kaks 15" woofrit kõige mõtekam ära mahutada ja Tõnis või Ott võiks rääkida kuidas krt nad Oti Golfi need SPL-id ära mahutasid ja kuidas see süsteem muusikat mängis?

Ükstapuha kuidas ma mõõdan jääb laiust või sügavust väheks, et saada normaalse pindalaga inverter ja selle ots ümaraks. Maksimum kasti laius on 90(91)cm, materjal on 30mm, kõlarid ise on ~2 x 40cm ja no jääb väheks ruumi või siis tuleb inverter liiga pikk või liiga väikse pindalaga. :(

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 29.12.2011 23:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2009 23:22
Postitusi: 101
Asukoht: Pärnu
Tahtsin küsida selle takistuse tõusu kohta. Kas seda saab kuidagi ette ka arvutada või on suhteliselt keeruline? Ma ise hakkasin ka mõtlema, et kas on mõtet 2x2 oomiga supakaid osta, kui takistuse tõus tleb nii või naa,lihtsan oleks kui ühendan 0,5 oomi peale ja takistuse tõus tuleks ehk kuskil 1oomi kanti.

_________________
STREET A - 145,4dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 30.12.2011 11:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
PTC kirjutas:
Tahtsin küsida selle takistuse tõusu kohta. Kas seda saab kuidagi ette ka arvutada või on suhteliselt keeruline? Ma ise hakkasin ka mõtlema, et kas on mõtet 2x2 oomiga supakaid osta, kui takistuse tõus tleb nii või naa,lihtsan oleks kui ühendan 0,5 oomi peale ja takistuse tõus tuleks ehk kuskil 1oomi kanti.

Kindlasti on olemas mingi võimalus seda kuidagi ette arvutada aga reaalses elus ei pruugi see paika pidada, sest seal on liiga palju erinevaid tegureid mis mõjutavad ja ilma ise katsetamata ja mõõtmata väga õiget tulemust ei saa.
Olenevalt kastist, autost ja woofrist võib takistus tõusta päris palju aga see toimib ainult siinust lastes. Igapäevaseks muusika kuulamiseks seda soovitada ei julge, sest erinevatel sagedustel on tõus erinev ja kohati ei pruugi ta tõusta sul piisavalt palju. Igapäevaselt peaksid sa siis 2 oomi peale igaks juhuks ühendama.
Eks see peaaegu lühise takistuse peale ühendamine võib kohati riskantne olla ja võim võib protecti minna aga väga muud võimalust ei ole, et võimust kogu võimsust kätte saada võistlustel.
Mul on sellest hea, et saan ühendada ka 1 oomi peale kui see 0,125 oomi võimule ei meeldi ja alguses kavatsengi 1 oomi peale kasti õigeks saada ja asjad üle mõõta.
Vahel peab ka näiteks maki volüümi aeglaselt üles kerima, et takistus jõuaks tõusta aga see kõik on jälle testimise küsimus, võib ka juhtuda, et lased võimust "maagilise suitsu" välja. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 30.12.2011 13:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2003 12:04
Postitusi: 716
Asukoht: Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrada
Oti golfi tegime lihtsalt nii suure kasti, kui mahtus ja seest sai kasti natukene tuunitud, et voolavus parem oleks. Inverter oli küll pisikene, kuid rõhku tuli ilusti. Muusikat... no ma ei nimetaks seda enam muusikaks, sest selle müra ja vibratsiooni keskel on raske muusikat kuulata (152dB). Kuigi bassilöök oli selge, puhas, täpne ja mängis väga hästi nii räppi kui kõrgemat litakat. Väike kast ja väike port on ilmselt suht süüdi selles. Häälestus ise oli suht madal arvutuslikult, kuid reaalselt tuli piik kätte ca. 10-12Hz kõrgemal. Porti sai igatepidi proovitud ja tuunitud, mis iganes ei teeks, siis kuskilt oli piir, kus pordiava kitsamaks tegemine enam hääkestust allapoole ei viinud. Ei auto ega kasti oma. Siit tuli piir ette kasti ruumalal, mis füüsiliselt ei suutnud enam madalamatel sagedustel toimetada koostöös kahe 15" elemendiga. Suurema kastiga oleks oluliselt lihtsam saada madalamalt rohkem rõhku, ehk siis mussi ja hairtricki.

Kui ma õieti mäletan olid kasti mõõtmed 430x430x900mm. Kuid ilmselgelt oli see liiga väike.

Algul sai proovitud teha ka terve pagasisuurune kast, kus isegi rattakoopa valasime klaasplastist. See mängis madalat isegi paremini, kuid SPL'iks oli tulemus nõrgem.

Hairtricki jaoks on vaja ruumala, suur porti ja palju liikuvat pinda ja võimnu, et seda pinda ka liigutada.

N: 2x15" ja hairtrick - http://www.youtube.com/watch?v=N1S5h9kypRg
N: 8x12" ja hairtrick - http://www.youtube.com/watch?v=A_bShzj2 ... re=related

_________________
Team BSM & DD AUDIO tooteid saab minu käest & 160+dB Street Car
Friiza: "Mees kes hoolitseb selle eest, et teie kõrvakiled katki läheksid:P"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 30.12.2011 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2009 12:21
Postitusi: 4
basssoundman kirjutas:

Algul sai proovitud teha ka terve pagasisuurune kast, kus isegi rattakoopa valasime klaasplastist. See mängis madalat isegi paremini, kuid SPL'iks oli tulemus nõrgem.



Muusika jaoks oli ta küll väga hea kast. Sellel ajal polnud kahjuks dubstep levinud meie maal.
Juukseid isegi liigutas vähesel määral.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 30.12.2011 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Tänud vastuse eest Tõnis. :)
Mul on häälestusega sama lugu, et kui tahtsin 53Hz peal peak-ida siis pidin kasti 43Hz peale häälestama ja niipalju kui ma mujalt maailmas lugenud olen siis pidigi nii olema, et tuleb kast soovitud sagedusest mõni kuni isegi 10+ Hz madalamale häälestada, et saavutada parim tulemus.
Iga päevaga hakkab järjest rohkem selgeks saama, et Steet C jaoks on Golf ikkagi liiga väike või õigemini ühe 18" woofriga sai veel kuidagi hakkama aga kaks 15" elementi on juba liig. Ma arvan, et ma ei jääks lõpptulemusega rahule kui ma nii väikse kasti nii väikse pordiga teeks, sest ma kahtlen, et väga palju valjem oleks kui BTL oli.
Nüüd ongi paar varianti, kas kaotada tagumised istmed ja teha suurem kast ja sellega sattuda Street Max klassi või siis valida mõni teine võistlusklass kuna tehnikat oleks nii Street A, B kui C jaoks. Street A jaoks oleks ainult väiksem aku puudu.
Tundub, et Golfi jaoks on kõige ideaalsem klass Steet B aga ma kardan, et kõrv on juba nii ära harjunud bassiga, et see klass jääks lahjaks kuna isegi lõpuks see BTL tundus lahja juba. :D

Peab vist ikkagi istmed välja viskama ja tegema niisama musikaalse kasti mis liigutab juukseid.

Oskad sa Tõnis äkki soovitada milline kasti lahendus parim oleks? Kuna inverter woofrite vahele ära ei mahu siis peaks ta olema kas suunatud tahapoole või tagumises ääres, suunatud üles ja woofrid peaks siis olema kas võimalikult luugi pool ülespoole või siis salongi pool ja ülespoole. Või on mul mingeid variante veel?

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 30.12.2011 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.07.2003 12:04
Postitusi: 716
Asukoht: Pirita-Kose-Kloostrimetsa ringrada
Miks mitte teha midagi seffi, kus install ka silma paistab. Äkki nii, et teha "wall" tüüpi ja suunaga ette, üles, lae alla ja elementide alla julm slot port. Laiuspidi mahub raudselt ära. Siis pagassis on ilus võimendite install. Okei, see oleks väga killer asi, aga siiski... 155+dB ei tohiks probleem olla ja.... oisapoiss neid vallatuid kiharaid siis :D

Näiteks:

Pilt

Variant on elemendid suunaga üles ka, kuid eks see ole rohkem maitse asi ja mulle endale sümpatiseeriks wall rohkem ja ma arvan, et oleks parem ka.

Või niimoodi
Pilt

_________________
Team BSM & DD AUDIO tooteid saab minu käest & 160+dB Street Car
Friiza: "Mees kes hoolitseb selle eest, et teie kõrvakiled katki läheksid:P"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: SPL Volkswagen Golf 3
PostitusPostitatud: 30.12.2011 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Kusjuures täpselt selline wall oligi algselt plaanis, sai ühes teises foorumis selle idee kohta natuke uuritud ja kukuti kohe maha laitma, et kasti ruumala peaks olema vähemalt 400-450 liitrit ja port peaks olema kindlasti ääres jne jne aga mitte keegi ei suutnud mulle ära põhjendada miks. Maha laitjateks olid inimesed kes on maailma tasemel ilma teinud ja 160dB on ammu käes. Sellest ma saan aru, et wall tüüpi kastiga on parem kui port on juhi pool, tuleb rohkem rõhku aga seda ma ausaltöeldes ei taha kuna kole näeb välja ja kõrgust on tiba vähe autol ning ei taha väga igavest lahendust teha autosse.
Seda miks kast peab olema 450L ei suutnud keegi ära põhjendada, lihtsalt, et on effektiivsem aga ma ei saa sellest aru miks tavalise kasti jaoks on näiteks 200L väga hea ja kui on wall tüüpi kast siis peab olema kaks korda suurem.
Võibolla peaks ikkagi sellise wall tüüpi kasti ära ehitama ja vaatama mis saab. Teeks ta umbes 200L + pordi ruumala ja asjad ning vaataks mis saab. :) Kasti teeks nii ,et saab autosse tõsta ja välja tõsta uste kaudu ja äärtesse teeks vineerist katted, et päris tühjad augud ei jääks külgedele ja natukegi oleks taguosast isoleeritud.
Pole just kõige ideaalsem lahendus ja saaks paremini aga tahaks teha ikka nii, et autot saab originaaliks tagasi teha ilma et peaks saage ja haamreid kasutama ning uue salongi ostma.

Pean uuel aastal vineeri ära ostma ja meisterdama hakkama, sai juba mingi aeg Bassbox Pro-s erinevaid lahendusi proovitud. Tuleb mis tuleb ja kui ei ole rahul siis saab alati midagi muud teha. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 245 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7