Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 07:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 484 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 12.01.2012 01:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
C20XE on nüüdseks läinud. Seega kui vähegi tahan caliga sõitma hakata, siis pean tegutsema :wink:

Midagi erilist toimunud ei ole. Natuke lammutasin valget. Panen natuke C20LET tehnika detailidest pilte, kellelgi hea võrrelda vms nt.


Pilt

Radikas ja intercooler
Pilt

Väljalase 2,5" originaalist
Pilt

Pilt

Pilt

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 17.01.2012 17:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Sirvisin eile õhtul oma autoteemat ja tuli niuke sõiduisu caliga peale. :D

Läksin siis oma sünnipäeval ja nokkisin natuke valget edasi... 8)


Algul lasin kogu moto, kasti ja sillatala alla ära.
Pilt

Siis tõstsin kere üles ja kompott eest välja.
Pilt

Põhi.
Pilt

Pilt

Pilt

Vahekast ja värgid
Pilt
Pilt

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 18.01.2012 16:46 

Liitunud: 07.09.2008 18:20
Postitusi: 157
Sinine sõidab?
Nägin nädalavahetusel samasugust sinist Cali natuke enne Kiisat vastu tulemas, eelmisel nädalavahetusel.

_________________
VW TDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 18.01.2012 17:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Ei sõida, seisab ilma mootorita garaazis :P

See pidi mingi teine cali olema.

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 18.01.2012 19:32 

Liitunud: 17.02.2009 18:52
Postitusi: 104
Minu jaoks on calid suht parsad ja näotud autod olnud läbi aegade :D
Aga see on hoopis midagi muud... väga kena masin ja ilmselt ka väga sisukas, kui saad selle turbo motootori ja 4x4 toimima!!! :D Jätka samas vaimus :rokib

Selle orig. cooleri ma vahetaks kül välja, isegi hiina coolerist (mis toimib väga eduliselt) on seal rohkem tolku kui sellest "oma aja ära elanud" kärakast!!! :D :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 18.01.2012 19:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Calibra ei ole parsa vaid inimesed on sellest parsa ise voolinud :twisted:

Stock calibra on disainipoolest alati ilus olnud ja seda eriti veel omalajal. Vähemalt saad nüüd korraliku tehnika ka sinna peale mitte ei ole nagu enamus "tuunitud" 85kwtised

Edu edu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 23.01.2012 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Edu vaja :) Tänud.

Hetkel panen auto kokku selle originaal cooleriga. Siis vaatab vaikselt edasi :twisted:

-------

Turboka tõin "esiveolisena". Paar aastat tagasi oli töökojas ette-taha eri kõrgusega rehvid alla pandud ja peale natukest sõitu lõi tule põlema ja nelivedu enam ei funganud. Omanik oli nõudnud remonditöökojast selgitust, kuid need eitasid kõike. Peale seda võttis ta gardaani alt ja sõitis esivedulisena ringi mingi aeg.

Kardaan on olemas, pagassis kõik jupid Sest muidu oleks päris võimatu turboka gardaani leida (algus pidavat tavalise 4x4 caliga erinev olema)

Seega jah, hakkasin vahekasti uurima:

Võtsin vahekasti maha ja lammutasin natukene.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sinnamaani tundus kõik korras olevat. Ainult, et seal magneti juures all oli paks rauaõlipuru. :( Aga no arvata oli ka tegelt.


Sain selle planetaarajami vms ka kätte. Ta oli vahekasti seina sisse soone söönud ning seepärast ei tahtnudki tulla.

Siin siis vigastused näha:
Pilt
Pilt

Kas need nurkülekande detailid on turboka ja tavalise vahekastil samad? Siis tean, mida otsida.



Mida siin saaks laiali lammutada, kontrollida vms? ja kuidas?
Pilt



Mis asjad üldse tuleks nüüd vahekastil vahetada (simmerid jne) ning kust neid saada?

_________________
wtf # 21 !


Viimati muutis wtf_, 05.03.2012 22:33, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 23.01.2012 20:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Kas pean siis täitsa teise turboka vahekasti otsima?
Kas nii ei saaks, kui otsiksin nurkülekande osad (need sobivad ka tavalise 4x4 omad, seega peaks olema odavam/lihtsam leida) ja vahetan lihtsalt ära? See ei tuleks kõne alla?


Krt, ma ei oska saksa keelt. Kas need ebay odavamad on siis mingi katkised vms?


Ega sul kuskil kirjas pole simmeri mõõte? Mis õli sisse sobiks ja kui palju?

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 24.01.2012 15:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Okei, selge.
Kui leiaksin korralikud hammakad, siis jääks vist üks asi veel küsimärgi alla. Kas visco kobakas ei või kutu olla (esi ja taga liiga suure pöörlemisvahe tõttu)? Seda ma ei saa kuidagi niisama testida ka :(

Kuskil netis tuhlates jäid silma mingid pildid, et visco sidur ka selle peale üles öelnud.

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 24.01.2012 21:14 

Liitunud: 02.12.2010 11:40
Postitusi: 113
Ma ei tea nüüd küll kuidas opelil see süsteem on, kuid Fordil oli vahekast samuti tükkideks ja sai natukese vist selle katkise vahekastiga sõita.Sai uus vahekast alla pandud, ning enne veendusime,et nn. "Uus" vahekast korras oli, Nädal aega sai sõita ja Oli vahekast jälle pulbriks.Selgus siis,et kui katkine vahekast all oli sai arvatavasti visco ka kannatada ja see lõhkus juba uue vahekasti ka ära.Opeli kohta midagi kindlalt öelda ei oska, kuid lihtsalt võta teadmiseks ja uuri enne kellegi targema käest seda asja. :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 24.01.2012 22:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.01.2010 17:20
Postitusi: 95
huvitav kas kusagil neid hammikaid uusi ei saa lasta teha. soovijaid oleks päris palju ju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 24.01.2012 23:05 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Mis hinnaga doonor koju veeres?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 24.01.2012 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
madisRS, tänud, panen kõrva taha.

aix08 kirjutas:
huvitav kas kusagil neid hammikaid uusi ei saa lasta teha. soovijaid oleks päris palju ju.

Vat ei ole ka selle metalliteemaga kursis, ei oska öelda. Ei teagi, kust seda üldse küsida võiks. Mis tugevusele see peab vastama jne.. hmm.. Muidu idee on hea :)

hundu615 kirjutas:
Mis hinnaga doonor koju veeres?

Doonori hind on saladus. Ei hakka teid kadedaks tegema :D

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 25.01.2012 00:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.01.2010 17:20
Postitusi: 95
midagi olen kuulnud, et kiviõlist on osad vennad endale uued hammakad lasknud teha. auto käigukastidesse. peab vist uurima hakkama :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 25.01.2012 00:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Endine klassivend, kes krossi sõitis erinevate autodega, rääkis, et võrumaal üks tüüp vabast ajast ehitab käigukaste tugevamaks. Mida ta seal teeb, ma ei tea, aga näiteks samara kastid olevat kestma pannud (olevat neil teine käik pidevalt probleemne olnud pideva purunemisega vms).
Ühesõnaga midagi täpset ma ei tea sellest vennast, aga kui vaja võin uurida kas ja mis ta seal teeb ja kas hammakatega ka tegeleb.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 484 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7