Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.06.2024 06:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 484 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 26.07.2012 23:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Tänud. :)


Aga MOOTOR TÖÖTAB. Esimene käivitus tehtud 8)
tundub, et summisüsteem sai liiga vaikne :uhoh

Pilt

Kuna esiots sai palju raskust juurde (raskem kkast, raskemad moto jubinad, vahekast jne), siis eest on masin madalam 8) nüüd kohe kindlalt vaja kiirelt taha madaldusvedrusid.

Pilt

------------------

Tagavararattakoha nurka pleki liitekohta oli ka roostepoiss pugenud. Vahetasime selle osa täitsa välja:

Pilt

Ülejäänud osa väga hea. :)

Pilt

-----------------


Pilt

Jätkame kilometraazi arvestust. 165300 --> 204300.
Seega kõik tihendid, mahlad jne asjad on vahetatud 204300km.




Keevituse abi eest tänud Danile ja Tomile. :rokib

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 28.07.2012 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Auto koos ja sõidab :twisted: esimesed prooviringid tehtud.

Käikude paikasättimine oli paras peavalu, kui saan funkama tagumise käigu, siis pole 5. ega 6. käiku ning vastupidi. Lõpuks jube täpselt sai paika :wink:
Turbo laksab korralikult taha u 4000 pöörde juures, siis viskab rattad ringi ära kohe (jah, hetkel nelivedu ei funka), enne seda nagu uimasem. Dani turbokaga võrreldes läks tal ühtlasemalt, kuid tal nats näpitud ka. Muidu mootor käib ilusti. Puterdamist, jamamist ega veakoode pole.
Nelivedu hetkel ei toimi. Algul oli temp anduri süü, nüüd annab ka 32-pressure switch faulty ja 37 brake lamp switch. Millalgi peale käivitamist viskab tule põlema. Kardan, et see originaalsüsteem seal hapuks selle seismisega läinud juba :D

Pilt
Esiosa niisugune viisakalt madal, tagant maastur :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 28.07.2012 23:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Kuradi über asi lihtsalt :D Selline auto võtab ropendama lihtsalt... see on vist tõsiselt ainuke cali mis mulle jubedatmoodi meeldib :rokib
Lisaks välimusele ka tehnika päris tasemele aetud, väga tase :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 00:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.05.2004 13:37
Postitusi: 554
Asukoht: tallinn-kohila
:D mul pole näpitud midagi,väiksed kivid kõigest :) . aga ülbe masin on sul küll ja ülbemaks läheb :twisted:

_________________
BMW 535d e61 M-pakett 200kw+
2007a R1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 10:30 

Liitunud: 15.04.2009 10:01
Postitusi: 851
Kapoti märgi võiks eemaldada,või ülevärvida...häirib üld pilti :)

_________________
M:Antislip matte 2€ tk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
mkb kirjutas:
Originaalis 4x4 süsteem ja roolivõim kuidagi ühe õli peal? Midagi sellist kuulnud.

6. käik on küll üllatus caliibril :D .

See kuue käiguline peaks olema f28 kast ,kasutusel ka näiteks Vectra 2000-del.

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 11:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
Tahaks kapotil märgi üldse ära kaotada, aga siis juba värvida vaja jne. Lisaks teisi iluvigu, et oleks mõtekas rohkem värvida. Nii suurelt ei saa hetkel asju ette võtta. See aasta sai tehnika pool tehtud. :P

Jep, 4x4 süsteem ja roolivõim sama õli pealt.

Kuuekäiguline jah F28 kast, mis ainult kasutuses C20LET mootoriga Calibra Turbo ja Vectra Turbo'del koos vahekastiga. Lihtsalt Vectra 2000 pole seda kasti.

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 11:12 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Tõesti päris muhe auto. 5+ :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 13:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Väga lahe!

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 14:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
mkb kirjutas:
Seda rv ja 4x4 süsteemi tehakse kuidagi eraldiseisvaks ka vist?

4x4 toimib poltliidet kasutades 5+


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 15:54 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
wtf_ kirjutas:
Tahaks kapotil märgi üldse ära kaotada, aga siis juba värvida vaja jne. Lisaks teisi iluvigu, et oleks mõtekas rohkem värvida. Nii suurelt ei saa hetkel asju ette võtta. See aasta sai tehnika pool tehtud. :P

Jep, 4x4 süsteem ja roolivõim sama õli pealt.

Kuuekäiguline jah F28 kast, mis ainult kasutuses C20LET mootoriga Calibra Turbo ja Vectra Turbo'del koos vahekastiga. Lihtsalt Vectra 2000 pole seda kasti.


mul plaan muidu omale uus Garaaž soetada....saab ju talvel ilusaks teha...:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 29.07.2012 20:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
mkb kirjutas:
Seda rv ja 4x4 süsteemi tehakse kuidagi eraldiseisvaks ka vist?

Mis suunitlusega mõtled selle tegemist? Mõned tahavad (katkise- või pideva vahekastiga) hüdropaagi jura kapoti alt ära visata, siis teevad roolivõimu süsteemi tavaliseks..
Kui lihtsalt pidevaks teha, siis Dan nt juhtventiili näppinud(nagu kogu aeg oleks sisse lülitatud), kuid roolivõimuõli jookseb ikka läbi, mille abil pidev. Teine laialdasem variant on vahekastis kettad kinni panna.
Et muud nagu ei teagi. See süsteem muidu nagu toimiks, lihtsalt hüdropaagi jura streigib tihedamini(on tegelikult mõeldud regulaarseks vahetamiseks). Ning tihti on neliveo süsteemi/vahekasti rikkumine juhi enda lohakus.


anty28 kirjutas:
mul plaan muidu omale uus Garaaž soetada....saab ju talvel ilusaks teha...:)

ooo, tahad mulle talvel sünnipäevakingi teha? 8)


-------------------------------------

wtf_ kirjutas:
Auto koos ja sõidab ...
Turbo laksab korralikult taha u 4000 pöörde juures, siis viskab rattad ringi ära kohe (jah, hetkel nelivedu ei funka), enne seda nagu uimasem. Dani turbokaga võrreldes läks tal ühtlasemalt, kuid tal nats näpitud ka. Muidu mootor käib ilusti. Puterdamist, jamamist ega veakoode pole.
...

Nii, sain Danilt rõhukella katsetamiseks.
Uurisin ka natuke seda alla 4000rpm uimasust ning keerasin wg klappi rohkem kinniseks, pingule. Nüüd on minek palju ühtlasem, saab rõhu varem üles. :) Mõnus. :rokib
Lisaks nägin kella järgi ära, et mul viskab ilusti iga käiguga 0,7 bari boosti ära (originaalis peaks tglt olema 0,5 kanti?). Korra viskas isegi 0,8 bari 3. käiguga, kuid siis viskas ka korra mootorituld (veakoodiks ülerõhk), aga see oli korra. Kas siis äkki wg klapp ei avanenud piisavalt? Fuel cuti nagu ei ole tekkinud. Seega hetkel mootor tundub toimivat ilusti 8)

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 30.07.2012 21:17 

Liitunud: 19.01.2009 22:23
Postitusi: 89
Ülihea töö oled ikka teinud. Nüüd tahaks millalgil sõitu ka saada :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 30.07.2012 21:31 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
no klubi auto ikkagi...mingi mõistliku kokkuleppega...:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra, 2.0 110kW --> 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a,
PostitusPostitatud: 09.08.2012 19:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2005 17:46
Postitusi: 868
Asukoht: Kohila
aga ARK'iga nüüd kõik korras. Masin ametlikult turbokas - 150kw ja neliveoline! Algul oli natuke sekeldamist, et ei saa üldse ja taheti margiesindusse ekspertiisi saata jms. Lõpuks sujus kõik ilusti.


Samuti ülevaatusel käidud. Auto tip-top. 8) Kõik näitajad head. Ainult millalgi võiks tagasilla suurtele puksidele tähelepanu pöörata.


:auto

_________________
wtf # 21 !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 484 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7