mkb kirjutas:
Seda rv ja 4x4 süsteemi tehakse kuidagi eraldiseisvaks ka vist?
Mis suunitlusega mõtled selle tegemist? Mõned tahavad (katkise- või pideva vahekastiga) hüdropaagi jura kapoti alt ära visata, siis teevad roolivõimu süsteemi tavaliseks..
Kui lihtsalt pidevaks teha, siis Dan nt juhtventiili näppinud(nagu kogu aeg oleks sisse lülitatud), kuid roolivõimuõli jookseb ikka läbi, mille abil pidev. Teine laialdasem variant on vahekastis kettad kinni panna.
Et muud nagu ei teagi. See süsteem muidu nagu toimiks, lihtsalt hüdropaagi jura streigib tihedamini(on tegelikult mõeldud regulaarseks vahetamiseks). Ning tihti on neliveo süsteemi/vahekasti rikkumine juhi enda lohakus.
anty28 kirjutas:
mul plaan muidu omale uus Garaaž soetada....saab ju talvel ilusaks teha...

ooo, tahad mulle talvel sünnipäevakingi teha?

-------------------------------------
wtf_ kirjutas:
Auto koos ja sõidab ...
Turbo laksab korralikult taha u 4000 pöörde juures, siis viskab rattad ringi ära kohe (jah, hetkel nelivedu ei funka), enne seda nagu uimasem. Dani turbokaga võrreldes läks tal ühtlasemalt, kuid tal nats näpitud ka. Muidu mootor käib ilusti. Puterdamist, jamamist ega veakoode pole.
...
Nii, sain Danilt rõhukella katsetamiseks.
Uurisin ka natuke seda alla 4000rpm uimasust ning keerasin wg klappi rohkem kinniseks, pingule. Nüüd on minek palju ühtlasem, saab rõhu varem üles.

Mõnus.
Lisaks nägin kella järgi ära, et mul viskab ilusti iga käiguga 0,7 bari boosti ära (originaalis peaks tglt olema 0,5 kanti?). Korra viskas isegi 0,8 bari 3. käiguga, kuid siis viskas ka korra mootorituld (veakoodiks ülerõhk), aga see oli korra. Kas siis äkki wg klapp ei avanenud piisavalt? Fuel cuti nagu ei ole tekkinud. Seega hetkel mootor tundub toimivat ilusti
