Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.05.2025 18:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 132 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 12.01.2010 13:51 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
yellowboost kirjutas:
Raami keevitamisel rakise tegid puidust?

Jep

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 15.01.2010 01:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2003 13:06
Postitusi: 2
Asukoht: Saaremaa
Väga tubli töö ära tehtud!

Paar küsimust:

Ehk räägid natuke tagavedrudest, et miks need nii pikad välja tulid. Vedrustuse käik niikuinii ainult ühe vedru pikkuse jagu. Taguots raskem ka, et kas liialt pehmeks ei jäänud? Sa ilmselt juba tead seda, aga igaksjuhuks mainin, et vedrude paigalpüsimiseks ja amordi põhja(lakke?) käimise vältimiseks lendu tõustes piiratakse vedrustuse käiku rihmadega.
Roolisüsteem on muidugi "huvitav". Ei tea mis see geomeetria seal teeb.
Võibolla ma pime, aga kas sellistel aparaatidel stabikaid ei tarvitseta?
Masina kaalujaotus?

Mismoodi see spidokas tööle on rakendatud? Volga poest vast sobivat trossi ei tasu küsida ja isegi eBay's jääb hätta.

Vaadates kui erinevatest komponentidest on pidur kokku pandud, tekib küsimus, et kuidas tasakaal välja kukkus? Rehvide mõõdud ka väga erinevad.
Kas see homemade velg jäi kenasti tsentrisse, niiet tunda ei anna?
Väljalaskesüsteemi koha pealt tundub kollektor kangesti lühike, mis teema sellega on?

NB! Väga oleks huvitatud mõningatest dünaamilistest näitajatest.

Üks loll jõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata.

Edu projekti viimistlemisel!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 15.01.2010 10:32 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
niiduk kirjutas:
Väga tubli töö ära tehtud!

Paar küsimust:

Ehk räägid natuke tagavedrudest, et miks need nii pikad välja tulid. Vedrustuse käik niikuinii ainult ühe vedru pikkuse jagu. Taguots raskem ka, et kas liialt pehmeks ei jäänud? Sa ilmselt juba tead seda, aga igaksjuhuks mainin, et vedrude paigalpüsimiseks ja amordi põhja(lakke?) käimise vältimiseks lendu tõustes piiratakse vedrustuse käiku rihmadega.
Roolisüsteem on muidugi "huvitav". Ei tea mis see geomeetria seal teeb.
Võibolla ma pime, aga kas sellistel aparaatidel stabikaid ei tarvitseta?
Masina kaalujaotus?

Mismoodi see spidokas tööle on rakendatud? Volga poest vast sobivat trossi ei tasu küsida ja isegi eBay's jääb hätta.

Vaadates kui erinevatest komponentidest on pidur kokku pandud, tekib küsimus, et kuidas tasakaal välja kukkus? Rehvide mõõdud ka väga erinevad.
Kas see homemade velg jäi kenasti tsentrisse, niiet tunda ei anna?
Väljalaskesüsteemi koha pealt tundub kollektor kangesti lühike, mis teema sellega on?

NB! Väga oleks huvitatud mõningatest dünaamilistest näitajatest.

Üks loll jõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata.

Edu projekti viimistlemisel!


Aitäh, edu tarvis.

Tagavedrud on sellepärast pikad, et pehmem oleks. Kahe vedruga on käik sama löökkoormuse juures ikkagi pikem kui ühe vedruga. Kaalu x rakendumise vajub 1 vedru y mm, nüüd vajuvad sama kaalu juures 2 veru y mm. Tagaots ei ole liiga pehme, selle reguleerisin amordi jäikusega paika. Alguses olid nagu torujupid amordi asemel. Siis võtsin amordi lahti ja seal sees on klappide ees peiliseibid, millega saab üles- ja allaliikumise jäikust eraldi reguleerida.

Taga on rihmad kiikedel täitsa olemas. Seda on ka kõige porisema pildi pealt näha. Ette ei ole jõudnud veel paigalada.

Seda "huvitavat" roolisüsteemi ei ole enam seal. Nüüd on G2 latt, mis asub tagapool rattaid.

Stabikaid ei ole jah, see piiraks vaid vedrustuse käiku ja nende järgi ei ole vajadust ka tekkinud.

Kaalujaotus on u. 40% esiratastele ja 60% tagaratastele.

Spidokas veel ei tööta, sest puudub sigulli spidokatross. Plaanis on nii tööle panna, et käigukastist tuleb Audi tross ja sealt edasi siksi oma.

Pidurite tasakaal on paigas. Kõik 4 võtavad korraga loha.

Velged jäid tsentrisse, kulus tunde paikaajamiseks. Sõiduajal tunda ei anna.

Kollektor on sellepärast lühike, et bagi sai otsa :) Samas ega see müra suur ei olegi. See pütt võtab ikka päris palju maha.

Kõik dünaamilised näitajad on siiamaani arvutuslikud, max. kiirus u. 200 km/h. Ümberminemata suudab sõita u. 57- kraadise nurga all. Kiirendust ei oska tegelikult öeldagi, aga tõmme on igatahes hea.

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 15.01.2010 14:18 

Liitunud: 01.03.2007 13:48
Postitusi: 18
Asukoht: tallinn,mõigu
a miks jätkata tahad spidotrossi? kui audi oma ulatab siis peaks see ots lada spidosse,(4kant ots peaks olema spido poole peal)ainult lada trossilt vaja kõri kinnitus võtta.. vabandan kui eksin
Oliver


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 15.01.2010 16:28 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
ketsikas kirjutas:
a miks jätkata tahad spidotrossi? kui audi oma ulatab siis peaks see ots lada spidosse,(4kant ots peaks olema spido poole peal)ainult lada trossilt vaja kõri kinnitus võtta.. vabandan kui eksin
Oliver

Audi oma ei ulata, paar meetrit jääb puudu.

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 07.02.2010 16:30 

Liitunud: 05.07.2007 19:20
Postitusi: 300
Väike artikkel ka ajakrijas "Inseneeria" veebr 2010 omas

_________________
Müüa hea hinnaga suve -ja talverehve.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 08.02.2010 22:22 

Liitunud: 08.09.2007 23:29
Postitusi: 1119
Asukoht: Muraste
vastikvastikvastik, kui kade ma olen :think

väga tige projekt :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 10.02.2010 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Vaatasin just ükspäev sandraili videosid ja mõtlesin,et MIKS küll peaks keegi tahtma seda muuta :D
2-hel rattal sõitev bagi tundus ikka vinge küll . Aga jah.. eestis meil ju selliseid radasid ei ole mitte kuskil,kus nii sõita saaks anyway,

http://www.youtube.com/watch?v=AQILMu2HuB8 :rokib
http://www.youtube.com/watch?v=hDL2EqMpcCU

ja teisalt tekib ka küsimus,et see noka tõstmise probleem tekib võimsa mootoriga, mida pole vist ühelgi eesti bagil.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 10.02.2010 21:07 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
Kui ma mootori teistpidi peale oleks pannud, siis oleks see ka wheeliesid, aga ega sel peale üürikese lõbu muud praktilisust olegi. Vajutad gaasi, läheb otse, pidurdad, läheb otse jne.
Isegi sapaka mootoriga bagi tõstis esiotsa püsti, kui mootor tagapool silda oli. Oli ikka tegelikult päris nadi sõita. Võimsus ei mängigi nii suurt rolli kui kaalujaotus.

Aga mõned fotod siis uuest esivedrustusest ja roolisüsteemist:
Pilt
Pilt

Tegin ka pidurihoovastiku valmis. Pedaali tundlikust saab jõuõla pikkusega reguleerida.
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 11.02.2010 21:04 

Liitunud: 17.06.2009 21:02
Postitusi: 11
Mis roolilatti sa kasutasid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 12.02.2010 09:57 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
Mopple kirjutas:
Mis roolilatti sa kasutasid?

VW Golf 2

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 17.02.2010 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2009 23:32
Postitusi: 177
Asukoht: Raplamaa või Tallinn
Palju õnne autolehte jõudmisel :rokib

_________________
Low and slow, not yet, but soon will be


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 17.02.2010 21:01 

Liitunud: 06.01.2009 18:48
Postitusi: 1449
Asukoht: Saaremaa
mis-w2rk-on kirjutas:
Palju õnne autolehte jõudmisel :rokib

jõudis ka autolehte?
kui saad äkki skänni sisse pane pilti

_________________
http://www.remondiweb.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 17.02.2010 22:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2009 23:32
Postitusi: 177
Asukoht: Raplamaa või Tallinn
Pole kahjuks skännimis võimalust, aga kuna eesti on suur ja lai, siis ehk keegi ikka saab

_________________
Low and slow, not yet, but soon will be


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kahekohaline hobibagi 2009 hawker
PostitusPostitatud: 21.02.2010 23:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.02.2010 23:59
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu/Otepää
Kena projekt! Aga äkki räägid natuke sellest kuidas käigulülituse lahendasid, nagu ma aru saan siis trossidega? :?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 132 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7