niiduk kirjutas:
Väga tubli töö ära tehtud!
Paar küsimust:
Ehk räägid natuke tagavedrudest, et miks need nii pikad välja tulid. Vedrustuse käik niikuinii ainult ühe vedru pikkuse jagu. Taguots raskem ka, et kas liialt pehmeks ei jäänud? Sa ilmselt juba tead seda, aga igaksjuhuks mainin, et vedrude paigalpüsimiseks ja amordi põhja(lakke?) käimise vältimiseks lendu tõustes piiratakse vedrustuse käiku rihmadega.
Roolisüsteem on muidugi "huvitav". Ei tea mis see geomeetria seal teeb.
Võibolla ma pime, aga kas sellistel aparaatidel stabikaid ei tarvitseta?
Masina kaalujaotus?
Mismoodi see spidokas tööle on rakendatud? Volga poest vast sobivat trossi ei tasu küsida ja isegi eBay's jääb hätta.
Vaadates kui erinevatest komponentidest on pidur kokku pandud, tekib küsimus, et kuidas tasakaal välja kukkus? Rehvide mõõdud ka väga erinevad.
Kas see homemade velg jäi kenasti tsentrisse, niiet tunda ei anna?
Väljalaskesüsteemi koha pealt tundub kollektor kangesti lühike, mis teema sellega on?
NB! Väga oleks huvitatud mõningatest dünaamilistest näitajatest.
Üks loll jõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata.
Edu projekti viimistlemisel!
Aitäh, edu tarvis.
Tagavedrud on sellepärast pikad, et pehmem oleks. Kahe vedruga on käik sama löökkoormuse juures ikkagi pikem kui ühe vedruga. Kaalu x rakendumise vajub 1 vedru y mm, nüüd vajuvad sama kaalu juures 2 veru y mm. Tagaots ei ole liiga pehme, selle reguleerisin amordi jäikusega paika. Alguses olid nagu torujupid amordi asemel. Siis võtsin amordi lahti ja seal sees on klappide ees peiliseibid, millega saab üles- ja allaliikumise jäikust eraldi reguleerida.
Taga on rihmad kiikedel täitsa olemas. Seda on ka kõige porisema pildi pealt näha. Ette ei ole jõudnud veel paigalada.
Seda "huvitavat" roolisüsteemi ei ole enam seal. Nüüd on G2 latt, mis asub tagapool rattaid.
Stabikaid ei ole jah, see piiraks vaid vedrustuse käiku ja nende järgi ei ole vajadust ka tekkinud.
Kaalujaotus on u. 40% esiratastele ja 60% tagaratastele.
Spidokas veel ei tööta, sest puudub sigulli spidokatross. Plaanis on nii tööle panna, et käigukastist tuleb Audi tross ja sealt edasi siksi oma.
Pidurite tasakaal on paigas. Kõik 4 võtavad korraga loha.
Velged jäid tsentrisse, kulus tunde paikaajamiseks. Sõiduajal tunda ei anna.
Kollektor on sellepärast lühike, et bagi sai otsa

Samas ega see müra suur ei olegi. See pütt võtab ikka päris palju maha.
Kõik dünaamilised näitajad on siiamaani arvutuslikud, max. kiirus u. 200 km/h. Ümberminemata suudab sõita u. 57- kraadise nurga all. Kiirendust ei oska tegelikult öeldagi, aga tõmme on igatahes hea.