Omajagu on jälle aega möödas viimasest postitusest.. See ei tähenda et miskit poolikuks jäänud oleks.
Tegutsemist vajas eelkõikge siis just kapotialune.. Nii värv kui lisa kinnitusi jms uue mootori tarbeks.
Nimelt eelkõige siis jahutusradikas ja cooleri kinnitused.. el vendi kinnitused jms.
Järgmiseks ootas kapotialune koos uute kronsteinidega eeltööd ja värvimist
Tulemüürile pigimatti, et natuke mootorimüra salongiomast isoleerida
Lisaks sai soetatud 173kw 3.0d turbo ja kolle
Kuna see turbo oli juba elektoonilise juhtimisega sai see ümber tehtud equaatoripeale ümber
Siis sai vahetust veel tihendid, filtrid ja palju muud nokitsemist
Miskiaeg jõudis asi sinnamaani et sai mootor kapotialla tagasi, ning tegeletud kõige muuga selle ümber (juhtmestik, käigukasti hoovastik, gardaan jms)
Kõikseparem uudis aga see, et nüüdseks üleeile auto taaskäivitus esimest korda taas uue mootoriga !
Väike videojupike täitsa esimesest käivitusproovist
https://www.youtube.com/watch?v=hWzDPDqCXQ0&app=desktopNüüdseks auto ka mõned esimesed meetrid omal jalal sõitnud.. Tegemist tahab veel cooleri ja jahutussüsteem.. väljalase ja nii mõndagi veel nokitsemist.
Varsti saab komplekteerima hakata