No nii...
Teeme ära 2011
Mark, mudel:AZLK (Mosse) 2137
Aasta: 1979
Mootor: Poolteist liitrit reas
Wõimsus: tehase kilowatid sai ehk peale kõva tuuningut kätte

ehk siis 55+
Käigukast: 4-käiguline manuaal
Soetatud 2007 aastal Põltsamaalt. Kere olukord polnud oluline, kuna oli vaja dokulaare. See plaan läks muidugi luhta, kuna põhi oli täielikult ära keevitatud ja väljast tundus ka korralik. Sõitisn vist aasta aega kuni Alfa ostuni. Peale seda seisis garaazis.
2007


Mingi aeg hiljem oli ka toonkile ees

Pool aastat sain sõidetud, siis sain korduva
2009/10 talv


Saba sai lagedaks tehtud, kuna auto seisis tööjuures. Seisis seal....
Mingid jorsid mõtlesivad, et neil oli raadiot vaja, ja võtsid mossest mu uhke denveri cd raadio, mille sisselulitamis nupp (on/OFF) oli katki.
Sitta kah mõtlesin, ajasin auto teise kohta. Järgmine hommik olid tagant ka Händimänni 600W ovaalid lännu
No siis oli tõsiselt kahju, kuna tagaluuk keerati totaalselt perse. Hoob, mis luuki avas keerati pooleks.
Ja kuna talvel sõidan mossega siis:


Aasta tagasi võtsin lolli idee pähe: Võimalikult odavalt ülelaadimine peale!
Draw-through süsteem oli algul, aga kuna turbo ei kannatanud sellist vaakumit ära, ning hakkas õli sisselaskesse ajama, siis tegin Blow-through:

"Targemad" mehikesed olla siis linnapeal rääkinud, et see ei kesta kaua, ning kohe-kohe lasen kepsu välja.
Nüüd juba aasta sellest ajast ringi vuranud 0.5 bar-i rõhuga.
Kõige hilisem pilt:

Mingi aeg, kui raha/ vaba aega tuleb, läheb vahejahuti külge. Uus plokikaan tuleb valmis teha.
Rõhku tõsta
Korralik kollektor turbole.
Suurem turbo, kuna praegune liiga väike.
Karpale voolujoonelisem "kaan"
Tagasillaga oleks vaja midagi ette võtta. Kas phantom grip-i proovida, või üldse mõne tugevama vastu vahetada.
Praegu ei oska midagi rohkemat lisada. Midagi meelde tuleb, siis lisan
