Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 22:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 69 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 04.05.2011 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
No nii...
Teeme ära 2011

Mark, mudel:AZLK (Mosse) 2137
Aasta: 1979
Mootor: Poolteist liitrit reas
Wõimsus: tehase kilowatid sai ehk peale kõva tuuningut kätte :kill ehk siis 55+
Käigukast: 4-käiguline manuaal

Soetatud 2007 aastal Põltsamaalt. Kere olukord polnud oluline, kuna oli vaja dokulaare. See plaan läks muidugi luhta, kuna põhi oli täielikult ära keevitatud ja väljast tundus ka korralik. Sõitisn vist aasta aega kuni Alfa ostuni. Peale seda seisis garaazis.
2007
Pilt
Pilt

Mingi aeg hiljem oli ka toonkile ees 8)
Pilt

Pool aastat sain sõidetud, siis sain korduva :)

2009/10 talv
Pilt
Pilt
Saba sai lagedaks tehtud, kuna auto seisis tööjuures. Seisis seal....
Mingid jorsid mõtlesivad, et neil oli raadiot vaja, ja võtsid mossest mu uhke denveri cd raadio, mille sisselulitamis nupp (on/OFF) oli katki.
Sitta kah mõtlesin, ajasin auto teise kohta. Järgmine hommik olid tagant ka Händimänni 600W ovaalid lännu :kill :bs
No siis oli tõsiselt kahju, kuna tagaluuk keerati totaalselt perse. Hoob, mis luuki avas keerati pooleks.
Ja kuna talvel sõidan mossega siis:
Pilt
Pilt


Aasta tagasi võtsin lolli idee pähe: Võimalikult odavalt ülelaadimine peale!
Draw-through süsteem oli algul, aga kuna turbo ei kannatanud sellist vaakumit ära, ning hakkas õli sisselaskesse ajama, siis tegin Blow-through:
Pilt
"Targemad" mehikesed olla siis linnapeal rääkinud, et see ei kesta kaua, ning kohe-kohe lasen kepsu välja.
Nüüd juba aasta sellest ajast ringi vuranud 0.5 bar-i rõhuga.
Kõige hilisem pilt:
Pilt

Mingi aeg, kui raha/ vaba aega tuleb, läheb vahejahuti külge. Uus plokikaan tuleb valmis teha.
Rõhku tõsta :twisted:
Korralik kollektor turbole.
Suurem turbo, kuna praegune liiga väike.
Karpale voolujoonelisem "kaan"
Tagasillaga oleks vaja midagi ette võtta. Kas phantom grip-i proovida, või üldse mõne tugevama vastu vahetada.

Praegu ei oska midagi rohkemat lisada. Midagi meelde tuleb, siis lisan :D

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 04.05.2011 20:33 

Liitunud: 09.11.2009 15:33
Postitusi: 104
Asukoht: Tallinna küljeall
Lihtsalt ülikena Mosu :rokib :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 04.05.2011 20:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2011 22:00
Postitusi: 278
Asukoht: Viljandimaa
Vägagi kena ja haruldane masin,palju tal minekut selle 0.5 Bar-iga juurde on tulnud,võrreldes stockiga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 04.05.2011 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
No tunda on kui laadima hakkab. Seega... natukese parem ehk on. 50km/h tuleb "hetkega" :D

100km/h tuleb mõne hetkega. Selle testimiseks peavad aga kõrvatroppid kõrvas olema, kuna tagasild undab jubedalt :D
peaks mingi aeg laiali raisa võtma ja ära reguleerima.... üritama vähemalt.

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 04.05.2011 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
0.5 on ju mõistlik, arvestade Mosse surveastet... Kuidas ARKi poisid asja suhtuvad?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 04.05.2011 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2010 15:19
Postitusi: 541
Asukoht: Kohtla-Järve/Tallinn
vot see on alles vägev aparaat :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 07:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
Kombimiis kirjutas:
0.5 on ju mõistlik, arvestade Mosse surveastet... Kuidas ARKi poisid asja suhtuvad?

Kuss-kuss :D Sellest ei tohi kõvahäälega rääkida.

Mootorist:
sees on deforseeritud (madalamad) kolvid. Kunagi sai kogu sisu ära vahetatud. Hülsid kolvid, rõngad jne. Samal ajal sai muidugi kaanest ka mingi millimeeter/poolteist maha võetud, ei mäleta enam :) Sellepärast ongi uus kaan valmimas. Proovin siis 0,7bar-iga liigelda
Nukkaratas reguleeritavaks tehtud.
muud nagu midagi.
Solexi suurte lõõridega karpa on ka. Topelt kiirenduspumba pihustitega.

Eks linnapeal ole juba raudselt juttud lahti, kõik latravad ju kõigile ja saladust ei oska keegi hoida... nagu turumutid. Ja siis iga teine Rakvere "striitreisser" tahab vägisi kapotti alla näha. Kopp jumala ees sellest.

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 07:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Deforss kolvid - seda parem :D
Väike keemiline ülelaadimine kah juurde?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 07:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
:D Tuletan siiski meelde, et tegu on säästu projektiga

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 09:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
väga vahva käru, aga oled sa kindel et numbri uus asukoht ikka välimusele kasuks tuli? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 11:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2009 20:22
Postitusi: 794
Asukoht: Virumaa
Sügisel nähtud :P Mõnus pill

_________________
AudioCity - Suurim audiotehnika valik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
l6vikuningas kirjutas:
väga vahva käru, aga oled sa kindel et numbri uus asukoht ikka välimusele kasuks tuli? :D

Ei ole :D

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 16:46 

Liitunud: 01.07.2007 16:28
Postitusi: 732
Oh sa vana perse, see on alles käru! :D
Masinat tahaks ära näha küll, aga kui kopp ees "striitreisseritest", siis ma ligi ei astu, kui juhuslikult näen. :D

Vägagi huvitav projekt, peaks ära mainima.
Veidike meenutab Ghost Busterseid ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 19:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
MIngi plaan on usa mõõdus nr-id panna. Taga plaanisin stangelt nr-i laiuse tüki välja lõigata ning numbrit üles poole liigutada.

mingid laiemad ja tolli võrra suuremad veljed oleks ka suht kõvad.

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AZLK 2137 1979 List_man
PostitusPostitatud: 05.05.2011 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Ahjaa... Kunagi vaadati mees kes teeb/omab Mosset väga imelikult aga paistab et ajad muutuvad :D
Mis kollasega teed?

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 69 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7