Tervist foorumlased,
Juhtus siis minuga selline lugu,et läbi juhuse sain lada omanikuks.Auto on väga heas seisukorras ja hästi hoitud.Talviti praktiliselt alati garaazis seisnud ja sõidetud talviti pole.
Tegemist on siis minu projekt autoga,mida ehitan ja mille lõpptulemust juba ootan,kuigi vaevalt ta kunagi täiesti valmis saabki,kuna ideid aina tuleb ja tuleb juurde
Hetkel käib autol keretööde tegemine.Hiljem plaanis ka salong ümber ehitada.
Plaanis on siis salongi poole pealt ehitada ta täiesti ümber.Sisse tulevad sportistmed(Recaro,Sparco),siis tuleb ka autosse keskkonsool,mida praegult ehitan.Tagumiste toonklaaside ring,mille tegemist juba alustatud sai ja ka mingi vähe käredam pütt taha.Samuti ehitan pagassi ümber,idee on pagassi panna korralik helisüsteem.Plaanis ka panna mingi lcd taoline ekraan ja palju muudki,aga seda siis kui keretööd tehtud ja asi seal maal,et hakkan salongi ehitama.
Pean ka siinkohal tänama oma abilist,kelleks on kasutaja kert96.Tänu temale on mul soe koht,tehnika olemas,millega autot ehitada.Samuti jagab ta keevitust minust paremini,nii et väga hää.Keretööd teen tema juures ära ja siis lasen jalga,muidu ta ei saa üldse enda masinat ehitada,kui ma ees tolgendan

,aga peale minu oma,aitan tal ka tema oma ehitada,nii et kasulik on mõlemale
Kui ma auto sain,oli ta selline.





Piltide pealt tundub ta vb korralik ja kena aga tegelikul oli aeg oma töö teinud ja sellepärast sai ka alustatud keretöödega.







Enne keretöödesse minekut,oli ta siis sellises seisus.


Salong oli ka lahti võetud enamjaolt



Sai siis hakatud probleemseid kohti keevitama

Ukse kallal olid ka roosteussid maiustamas käinud,seega sai sinnagi uus äär tehtud



Karbi alguskoht,mis sai ka korda tehtud kenasti

Julgen öelda,et kõige probleemsem koht oli katuseäär,aga sai ka sellega hakkama


Samuti pagassi äär,mida katab tihend.Tihend oli läbi läind ja niiskus alla pääsend,ning see juba oma töö aastatega teinud,aga sinna sai uus lihtsalt keevitatud

Vahepeal siis oli seis selline


Siis aga asi oli nii kaugel,et kruntisime ühe külje ära



Siis aga avastasime tagumise koopa ääre juurest päris toreda koha,tegemist oli siis tagumise parempoolse tiivakaarega,millele oli tehtud päris kõvat porri.Rooste oli lihtsalt kunagi klaaskiud pahtlit täis pandud ja vsjo.
Lõikasime siis probleemse koha välja,võtsime uue kaare ( üleolevatest esitiibadest ) ja aretasime ta sinna külge.

Oi-Oi-Oi


Ja voila,ongi uus kaar olemas

Siis sai tehtud autole oma 3xvesilihvi.Järgnes pahteldamine-lihvimine,pahteldamine-lihvimine ja veelkord pahteldamine-lihvimine.
Vahepeal sai ka esipõll puhtaks lastud ( sinna tuleb ka esipõllelisa

)


Vahepealne olukord oli siis selline






Siis sai jällegi vesilihvi tehtud
Väikene võrdlus ka,vasakul siis äsja vesilihvitud,paremal tavaline pind

Katus

Ja õhtuks jõudsime nii kaugele,et terve auto sai krundi alla lastud






Kui krunt juba kuiv oli,sai pahteldatud ja lihvitud jällegi




Kuna pühap.päev oli lühike,sest pidin varsti praamipeale minema siis palju ei jõudnudki teha,tegelesin pagassi luugiga.





Sellisena ta pühap.seisma jäi,kuna rohkem ei jõudnud.Nädalavahetuseti ehitan teda ja eks jagan ka siin teemas infot.